Ga naar inhoud

Te groot


Aanbevolen berichten

Beste Sven bruekers,

 

3 jaar geleden heb ik mijn botsten laten vergroten. Hier is 500cc ingegaan. Ik was er op dat moment heel blij mee maar nu we een aantal jaren verder zijn, en ik wat kilo's kwijt ben, vind ik ze toch aardig groot voor mijn postuur.

vooral de omvang van de siliconen vind ik te groot, heb het gevoel dat ze veelste breed zijn.

ik hoef ze qua profiel niet lager, maar qua omvang zou ik ze iets smaller willen.

zou ik dit op kunnen lossen door er iets kleinere siliconen in te laten zetten? Ben bang dat ik dan teveel vel over houd.

 

mvg,

elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Elcke said:

Beste Sven bruekers,

 

3 jaar geleden heb ik mijn botsten laten vergroten. Hier is 500cc ingegaan. Ik was er op dat moment heel blij mee maar nu we een aantal jaren verder zijn, en ik wat kilo's kwijt ben, vind ik ze toch aardig groot voor mijn postuur.

vooral de omvang van de siliconen vind ik te groot, heb het gevoel dat ze veelste breed zijn.

ik hoef ze qua profiel niet lager, maar qua omvang zou ik ze iets smaller willen.

zou ik dit op kunnen lossen door er iets kleinere siliconen in te laten zetten? Ben bang dat ik dan teveel vel over houd.

 

mvg,

elcke

Beste Elcke,

om daar een goed advies in te kunnen geven zou ik je even moeten zien. Als je dat wilt kun je daarvoor een afspraak maken, mijn contactgegevens kun je vinden op mijn website. 

Over het algemeen is het zo dat de huid wel wat mee krimpt bij het gebruik van een kleinere prothese en hoef je geen aanvullende procedures zoals een lift te doen. Dit is natuurlijk wel weer afhankelijk van de kwaliteit van de huid en hoeveel kleiner je de prothese kiest. Als er echt teveel huid overblijft zou je dat kunnen weghalen middels een zogenaamde donutpexie (dan komt er een litteken rondom de tepelhof). Uitgebreidere borstlift methoden zoals de sleutelgat methode of de anker methode (Wise-patroon) kunnen soms nodig zijn als het overschot aan huid fors is. 

Vriendelijke groeten,

Sven Bruekers, plastisch chirurg

www.dokterbruekers.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.