Ga naar inhoud

Micky-V : 1 maart 2016 : Dr. Corion : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Na weken stiekem mee lezen heb ik mezelf nu dan ook aangemeld op het forum.

Ik ben 29 jaar, bak/kook en fotografeer graag en fitness fanatiek maar momenteel even niet want ik ben 4 dagen PO.
Dinsdag ben ik bij Bergman Clinics in Rijswijk door dr.Corion geopereerd.
Van een kleine 80B naar een momenteel sport BH 80D, 360CC ronde protheses.

Je hoort veel verhalen en hoopt stiekem dat het allemaal meevalt maar ik heb me toch flink beroerd gevoeld de afgelopen dagen.
Heel ziek van de narcose en morfine geweest dus die slik ik niet meer.
Verder onwijs veel pijntjes in mijn rug en nek van het op je rug moeten slapen, en een linker tiet die heel erg steekt.
Gelukkig lees ik hier dat er meer dames last van hebben (gehad) dus ik maak me niet perse zorgen maar fijn is anders ;)
Ook heb ik nog een behoorlijk opgeblazen buik sinds de operatie maar ook daarover lees ik dat het niet abnormaal is.

Al met al ben ik heel blij met mijn vollere boezem, maar ik kan er nu nog weinig over zeggen gezien de zwelling en onsexy BH die er dag en nacht omheen zit ;)

Ik hoop hier nog meer tips te kunnen lezen en vragen te kunnen stellen!

groetjes, Micky!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Loes123,

Het ergste zit er inderdaad op!

Halleluja :D

Komende week blijf ik nog lekker thuis, helaas is mijn vriend dan wel weer aan het werk dus hoop dat ik het allemaal red in mn uppie!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik ben vandaag 9 dagen PO, dinsdag mijn controle gehad en volgens de PC zag alles er goed uit.
Echter herstellen mijn borsten echt allebei TOTAAL anders.
Volgens hem is dat niet gek, maar wilde toch even weten of meer mensen hier ervaring mee hebben.. beetje voor mijn eigen geruststelling denk ik :)

Mijn rechter boob doet het echt prima, voel ik niet de hele dag en heb eigenlijk alleen nog een beetje dat spierpijn gevoel boven op.
Mijn linker boob is echt een biatch, ik heb flinke steken aan de zijkant (daar dinsdag wel extra pijnstillers voor gehad), de helft van mijn huid is nog gevoelloos en het voelt echt als een stuk beton aan mijn lijf.
Terwijl ze bij mijn controle niks vreemds voelde en het er allemaal netjes uit vonden zien vind ik het toch gek dat de ene borst al een soort van eigen voelt en de ander zo totaaaaal niet.

Misschien wat meer geduld hebben?
Wat is jullie ervaring hiermee?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mickey,

Ik heb precies hetzelfde! Nu 10 dagen po en ik heb veel meer last van mijn linkerborst. Hier zit ook iets meer cc in, dus misschien heeft het daarmee te maken.. 

Verder denk ik dat mijn rechter borstspier toch sterker is en dus misschien meer aankan. Dit alles verklaart echter niet waarom het geheel zo anders aanvoelt. De ene veel meer eigen dan de ander! Mijn rechterborst loopt aan de onderkant ook nog een beetje recht af, volgens mij zit de hechting daar gewoon strakker op de borst.

Mijn pc zei ook dat dit allemaal heel normaal is en omdat ik nog maar 9 dagen po ben, geloof ik dat ook wel! Even geduld hebben nog dus ☺️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Hazie:

Hoi Mickey,

Ik heb precies hetzelfde! Nu 10 dagen po en ik heb veel meer last van mijn linkerborst. Hier zit ook iets meer cc in, dus misschien heeft het daarmee te maken.. 

Verder denk ik dat mijn rechter borstspier toch sterker is en dus misschien meer aankan. Dit alles verklaart echter niet waarom het geheel zo anders aanvoelt. De ene veel meer eigen dan de ander! Mijn rechterborst loopt aan de onderkant ook nog een beetje recht af, volgens mij zit de hechting daar gewoon strakker op de borst.

Mijn pc zei ook dat dit allemaal heel normaal is en omdat ik nog maar 9 dagen po ben, geloof ik dat ook wel! Even geduld hebben nog dus ☺️

 

Ahh wat fijn (nouja niet echt), we zitten dus echt in het zelfde schuitje!

Bij mij zit er wel in beide evenveel CC, en ik ben al blij dat ze niet allebei zoveel pijn doen maar het voelt zo gek.
De ene kant merk ik bijna niet eens dat er iets in zit en de andere kant is de hele dag aanwezig!

Nou nog even afwachten dus :)

Succes jij!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hazie de eerste 3 dagen waren echt vreselijk.
Niet eens mijn borsten zo zeer maar mijn rug, nek en schouder waren echt killing!
Nu valt dat inmiddels allemaal wel weer mee maar die linker steken zijn gewoon echt HEEL vervelend.

Ik werk deze week thuis, en misschien volgende week ook nog.
Ligt er een beetje aan hoe het het weekend gaat :)
Gelukkig hele fijne collega's!
Ben deze week wel alleen thuis, kan nog maar weinig zelf.
En je mag natuurlijk niet tillen enzo, dus ik krijg soms even boodschappen bezoek of een vriendin die me even komt uitlaten :P

 

En bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Micky-V:

@Hazie de eerste 3 dagen waren echt vreselijk.
Niet eens mijn borsten zo zeer maar mijn rug, nek en schouder waren echt killing!
Nu valt dat inmiddels allemaal wel weer mee maar die linker steken zijn gewoon echt HEEL vervelend.

Ik werk deze week thuis, en misschien volgende week ook nog.
Ligt er een beetje aan hoe het het weekend gaat :)
Gelukkig hele fijne collega's!
Ben deze week wel alleen thuis, kan nog maar weinig zelf.
En je mag natuurlijk niet tillen enzo, dus ik krijg soms even boodschappen bezoek of een vriendin die me even komt uitlaten :P

 

En bij jou??

Oef, erg herkenbaar! Hier ook de eerste drie dagen vreselijk.. Vooral 's nachts erg veel steekpijn! Sliep lekker bij mijn ouders haha! En inderdaad ook veel last van de rug.. Slapen blijft lastig nog hoor, durf namelijk nog niet op mijn zij!

Vervelend dat je nog zoveel steken hebt. Dat is bij mij gelukkig wel veel minder geworden.. Af en toe een beetje bij de littekens of de spier. Heb nu eigenlijk nog het meest last van de druk en benauwdheid! Verder steeds beter :) al kan ik nog niet zoveel, omdat ik te voorzichtig doe!

Ik hoop maandag ook weer aan het werk te kunnen.. Maar ik geef les op het vo, dus dat wordt we een uitdaging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hazie dan hoop ik ook maar dat ze bij mij snel weggaan!
En pas vooral op met werken, als het niet gaat..
Je hebt er zoveel in geïnvesteerd zou zonde zijn als er straks iets te snel gaat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

nog even een vraagje..

inmiddels ben ik 2,5 PO links zit nog steeds hoog en rechts hangt mooi, dus het gaat lekker ongelijk :)
nu ga ik over 5 weken een weekje op vakantie, naar Italie dus niet perse in bikini maar tegen die tijd hoop ik wel een normale BH aan te kunnen!
Nu vroeg ik mij alleen af of het handig is om maar eerst 1 of 2 BH's te kopen ipv gelijk een hele kast vol?
En collega vertelde dat zij na een paar weken weer een nieuwe moest kopen omdat haar maat weer veranderd was :D

Wat is jullie ervaring hiermee?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Nonky:

Ik heb ook gehoord dat t kan veranderen dus rustig aan met shoppen, zou toch zonde zijn...

Ik had me helemaal verheugd of 10 nieuwe BH's straks, maar misschien inderdaad handig om er eerst maar even 1 of 2 te kopen en het dan even aan te zien.
Het voelt net als wachten tot je een cadeautje mag uitpakken.. wat zal het worden??? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Olaa dames!

Ik heb even een vraagje..
Ben nu 11 weken PO, en alles ziet er  prachtig uit.
Echter blijft de linker boob heel oneigen en zoals ik het zeg, als een baksteen aan m'n lijf aanvoelen.
Rechts merk ik niet eens dat er wat zit, kan ik ook lekker op slapen.

Is dit normaal, en kan het nog lang zo blijven voelen?

Thanks vast!  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.