Ga naar inhoud

Fietjepoe : 15 maart 2016 : Dr. ? : MC Slotervaart


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Nonky:

Zo! 55 kg! Dat is @Joy1980 plus een tas boodschappen! Wow! Knap, hoe heb je dat gedaan?

spannend hoor een lift, maar er zijn heel veel mooie foto's hier te vinden! Succes! 

:45: Ik weeg inderdaad niet veel maar heb wel een rol van 2 kg rond mijn buik die ik kwijt probeer te raken. Train me helemaal suf in de sportschool maar daar gaat geen grammetje vanaf. Ben ook benieuwd hoe je dat hebt gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het welkom dames 
Ik ben mijn hele leven al veel te zwaar geweest en heb uiteindelijk na vele afvalpogingen in 2013 gekozen voor een maagverkleining. Had ik jaren eerder moeten doen, afvallen kon ik heel goed, maar het er af houden was een veel groter probleem.
Verleden jaar maart een buikwandcorrectie gehad en nu zijn mijn theezakjes aan de beurt.
Inmiddels aan het aftellen en moet zeggen dat ik er nerveuzer voor ben dan verleden jaar met mijn buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.