Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

@boobcamp nee, ik had voor de operatie geen verschil in borsten. Althans niet zichtbaar dus, misschien dat er vanbinnen toch verschil is. Ik had me zo'n zorgen gemaakt dat ik allang blij was te horen (bij 6 weken controle) dat er iets aan gedaan gaat worden en verder niks meer heb gevraagd. 

Fijn om te horen dat je wel controle hebt gehad, ik vond het al zo vreemd. 

Als je wilt voeg ik je toe aan mijn albums, dan kun je het zien. Heb jij foto's ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie

@boobcamp Ik heb je foto's bekeken en snap helemaal wat je bedoelt. Er is zeker verbetering, en hoe ! Mooi! Maar ik snap ook dat het net niet helemaal is waar je op had gehoopt........... Benieuwd wat de pc gaat zeggen. Laat het ons weten he tegen die tijd ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook eensoort van...mijn implant is te klein gekozen en heeft de ruimte vd huid en weefsel niet opgevuld....echt balen hoor. Komt soms voor, niet zo vaak volgens mij.

hoe zit dat met het toevoegen vd foto's? Ik kan inderdaad niet veel foto's zien en volgens mij zijn die van mij ook goed afgeschermd? Of kunnen jullie die zien? Ik moet nog nwe maken...pre en post...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Patty72:

@Nonky natuurlijk moet ik me ook nog aanmelden. :D Ik ben 43 jaar en ik heb in 2005 mijn eerste borstvergroting gehad en vorige week heb ik een prothesewissel gehad wegens kapselvorming. Wel grappig dat dit van de week al ter sprake kwam in ons gesprekje ;)

Het is best een grote club aant worden! Ik weet er nog meer maar wacht netjes af wie zich aanmelden....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik zal eens kijken hoe het gaat met toevoegen.....jij als eerste dan  maar...

het is een heel,verhaal bij velthuis. Ik zal het wel plaatsen wanneer de operatie achter de rug is. Maar ik ben in ieder geval nooit boos geworden! Ik denk dat het meespeelt dat ik een tweede gesprek heb gehad vóór de operatie waarin ik heb aangegeven bang te zijn om double bubble te krijgen met dit aantal cc......ik heb helaas gelijk gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Roompie:

@Nonky en @ambertje heb je doubble bubble ook in verschillende gradatiesoorten?  Is het altijd gelijk opvallend of kan het ook meer aan dr onderkant te zien zijn.. Ik bedoel dat je het niet bij een vooraanzicht kunt zijn maaer wel als je van onderen kijkt?

Geen idee @Roompie, het was eerst nog erger dus het is iets minder geworden....maar aan de onderkant..? Dan moeten we @best_boobie even invoegen in de club...:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nonky:

Geen idee @Roompie, het was eerst nog erger dus het is iets minder geworden....maar aan de onderkant..? Dan moeten we @best_boobie even invoegen in de club...:45:

Ja doei @Nonky, ik pas nog ff.... ben nog 37, dus niks te invoegen in de club van 40 ;)

@Roompie, het is er in verschillende gradaties idd.. Het kan ook gewoon een kleine overgang lijken van weefsel naar prothese.. Wil je er meer over weten, pb me dan ff. Anders gaan we hier erg off topic ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Ja doei @Nonky, ik pas nog ff.... ben nog 37, dus niks te invoegen in de club van 40 ;)

@Roompie, het is er in verschillende gradaties idd.. Het kan ook gewoon een kleine overgang lijken van weefsel naar prothese.. Wil je er meer over weten, pb me dan ff. Anders gaan we hier erg off topic ;)

xx

Zetten jou ook alvast op de lijst...:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wat dames toegevoegd...weet ook gelijk weer waarom ik ze niet wil zien... Heb er gewoon een hekel aan.... Ik zal vd week de situatie nu op foto zetten want op 15 maart gaat van dokter Gijs van Selms  mij eindelijk mooie boobs geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik join the 40+ club. Bijna 48, maar net als Brownie aangeeft age is nothing but a number.

Volgende week mijn wissel bij Nio van 290 anatomisch dual-plane naar 700 cc rond dual-plane. Ik twijfel ieder dag of het aantal cc's niet teveel is, en ondanks dat mijn man geen borstenman is zegt hij ach gewoon doen schat. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.