Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Jaydee:

Waarom in april in de revisie, Ambertje? Is er de eerste keer iets niet goed gegaan?

 

XXX Jaydee

Ja helaas Jaydee, ze zijn hartstikke ongelijk :139: , iets met de pockets......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Ils74:

Bedankt Tinka! Mooi compliment! :-) Het zal grotendeels aan de genen liggen dan denk ik...ben nooit sportief geweest, lang gerookt... Wel altijd opgepast met zonnen, en het schijnt dat alcohol een goed conserveermiddel is dus af en toe een glaasje wijn zal zeker ook geen kwaad kunnen! :-)

En vooral: je jong blijven voelen houdt ook jong! Ik trek me niet te veel meer aan van wat anderen denken. Als ik zin heb in een strak jurkje of een kortere rok, doe ik dat gewoon. Als mijn vriend het maar sexy vindt en ik me er mooi in voel!:136:

Je ziet er idd prima uit, Ils74. Ik ben zelf behoorlijk aan de stevige kant (ook genen). Maar je straalt idd uit, hoe je je voelt; ik word in juli 50, maar word nog regelmatig nagekeken of nagefloten, ook al heb ik hier en daar een flinke vetrol; maar ik ben blij met mezelf en straal dat waarschijnlijk ook uit. En ook ik schroom niet om af en toe eens een jurkje aan te trekken met een laag decolleté of een rokje dat boven de knie valt.......je moet gewoon doen, waar je je prettig bij voelt. En mijn man is al 34 jaar met mij samen  (bijna 29 jaar getrouwd) en hij vindt me nog steeds de mooiste.......en dat is voor mij het belangrijkste wat telt! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei ambertje:

Ja helaas Jaydee, ze zijn hartstikke ongelijk :139: , iets met de pockets......

Ooooohhh, wat vervelend voor je, ambertje. Ik hoop voor je dat het in april allemaal weer verholpen wordt en dat je een pracht stel borsten krijgt. Maar het blijft vervelend dat je daarvoor twee keer onder het mes moet. Balen hoor. Maar goed....wees blij dat er tenminste wel iets aan gedaan kan worden. Nou meis......in ieder geval heel veel sterkte van mijn kant. Ik zal voor je duimen dat nu wel alles goed komt. :35:

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei popie:

ik zal mij binnen 2 jaar hier aanmelden :P:lol:

Hahahaha....zie je Popie, het is niet altijd een voordeel om jong te zijn; mag je nog niet eens bij onze club van 40+ :153:

xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Je ziet er idd prima uit, Ils74. Ik ben zelf behoorlijk aan de stevige kant (ook genen). Maar je straalt idd uit, hoe je je voelt; ik word in juli 50, maar word nog regelmatig nagekeken of nagefloten, ook al heb ik hier en daar een flinke vetrol; maar ik ben blij met mezelf en straal dat waarschijnlijk ook uit. En ook ik schroom niet om af en toe eens een jurkje aan te trekken met een laag decolleté of een rokje dat boven de knie valt.......je moet gewoon doen, waar je je prettig bij voelt. En mijn man is al 34 jaar met mij samen  (bijna 29 jaar getrouwd) en hij vindt me nog steeds de mooiste.......en dat is voor mij het belangrijkste wat telt! :wub:

Das wel heel leuk dat je man nog steeds zo gek op je is! Daar draait het idd om! Ik ben nu ongeveer 3 jaar terug samen met mijn allereerste serieuze vriendje, van 25 jaar geleden. Toen uit elkaar gegaan maar mekaar nooit vergeten, en na een hoop mislukte relaties weer samen.

Gisteren gingen we uit eten, dus ik trek een mooi rokje en hakjes aan, komen we binnen in het restaurant en zit daar een bekende van hem. Zoooo, zegt die man tegen hem, (vertelde hij later want ik zat al aan onze tafel), jij hebt een mooi vrouwke bij! Apetrots was ie! Heeft me heel de avond zitten complimenteren dat ik er zo goed uit zag, mijn haar er zo mooi bij lag, ik toch wel mooi ben met iets zwarts aan... Daar wordt je wel vrolijk van! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei popie:

:81: ...... :lol:

Ach joh.......twee jaar zijn zo voorbij. En dan hoor je ook gezellig bij de "oudjes" :45:

xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ils74:

Das wel heel leuk dat je man nog steeds zo gek op je is! Daar draait het idd om! Ik ben nu ongeveer 3 jaar terug samen met mijn allereerste serieuze vriendje, van 25 jaar geleden. Toen uit elkaar gegaan maar mekaar nooit vergeten, en na een hoop mislukte relaties weer samen.

Gisteren gingen we uit eten, dus ik trek een mooi rokje en hakjes aan, komen we binnen in het restaurant en zit daar een bekende van hem. Zoooo, zegt die man tegen hem, (vertelde hij later want ik zat al aan onze tafel), jij hebt een mooi vrouwke bij! Apetrots was ie! Heeft me heel de avond zitten complimenteren dat ik er zo goed uit zag, mijn haar er zo mooi bij lag, ik toch wel mooi ben met iets zwarts aan... Daar wordt je wel vrolijk van! :-)

Ja toch? Daar doe je het toch voor? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh kan deze topic niet negeren he B) @Nonky

Ben 43 en voel me nog steeds een jonge sexy godin :P en al helemaal sinds ik die cocosnoten in mijn lijf heb zitten :45: ...age is nothing but a number...just like the cc-tjes :) 

:51:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Nathalie*:

Hi Nonky,

Ik ben 40 en word 14 maart geopereerd!! :D

O dan gaan we gelijk,op! Leuk!

 

5 uur geleden zei popie:

ik zal mij binnen 2 jaar hier aanmelden :P:lol:

Ja goed hoor! We schrijven je alvast op.:154:

 

4 uur geleden zei boobcamp:

Vandaag 3 weken en 3 dagen na mijn borstvergroting en volledige buikwandcorrectie.

Niks mis met 40+  hahaha!

 

Mooi geworden! 

 

2 uur geleden zei ambertje:

Ja helaas Jaydee, ze zijn hartstikke ongelijk :139: , iets met de pockets......

Ow dat is waardeloos...maar wel goed te herstellen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nonky:

O dan gaan we gelijk,op! Leuk!

 

Ja goed hoor! We schrijven je alvast op.:154:

 

Mooi geworden! 

 

Ow dat is waardeloos...maar wel goed te herstellen?

 

Nou, volgens de pc wel, gaat het mooi worden. Eerst zien dan geloven hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

Ohhh kan deze topic niet negeren he B) @Nonky

Ben 43 en voel me nog steeds een jonge sexy godin :P en al helemaal sinds ik die cocosnoten in mijn lijf heb zitten :45: ...age is nothing but a number...just like the cc-tjes :) 

:51:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Had ik niet gedacht, dat jij 43 zou zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei essi4:

Hoi Jetje60, ik heb even twee foto's van jou gezien. Ohhh mooi zeg en zonder lift gedaan. Ik Ben zelf tevreden over wat ik heb hoor. Maar hoe langer ik rond dwaal op het forum hoe meer ik denk dat ik misschien iets te gehaast ben geweest, door tegen mijn pc te zeggen dat ik niet groter wilde bij mijn wissel.  Het had bij mij misschien ook wel een iets liftender effect gegeven als ik meer had laten plaatsen?

Groeten Essi4

Hoi Essi4,

Dank je, ik ben ook heel tevreden tot dusver. Rechterborst loopt nog wat achter mbt links maar zoals ik hier al vaak gelezen heb;geduld hebben. Ik had een A - kleine B en zei tegen de chirurg dat ik met een C- cup heel tevreden zou zijn, hij zou goed naar m'n lichaam kijken en kijken wat 't beste bij me paste. Vorige week eerste bh gekocht en 't is een E-cup geworden, wist niet wat me overkwam en idd 't past precies bij m'n lijf - ben er helemaal blij mee!

Groetjes, Jetje60

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

Ohhh kan deze topic niet negeren he B) @Nonky

Ben 43 en voel me nog steeds een jonge sexy godin :P en al helemaal sinds ik die cocosnoten in mijn lijf heb zitten :45: ...age is nothing but a number...just like the cc-tjes :) 

:51:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ooohh , ik ben in shock :o .. Had ik nooit gedacht brownie!! Ik dacht, als ik met jou praatte jij echt iemand was van rond mijn leeftijd .. :D en kijk nu eens naar die foto, wauwwww! Prachtig ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ils74:

Bedankt Tinka! Mooi compliment! :-) Het zal grotendeels aan de genen liggen dan denk ik...ben nooit sportief geweest, lang gerookt... Wel altijd opgepast met zonnen, en het schijnt dat alcohol een goed conserveermiddel is dus af en toe een glaasje wijn zal zeker ook geen kwaad kunnen! :-)

En vooral: je jong blijven voelen houdt ook jong! Ik trek me niet te veel meer aan van wat anderen denken. Als ik zin heb in een strak jurkje of een kortere rok, doe ik dat gewoon. Als mijn vriend het maar sexy vindt en ik me er mooi in voel!:136:

Heyhey,

ja de genen, die spelen uiteraard ook zeker ren grote rol hier :D als je je jong kunt voelen, moet je dat zeker doen! Helemaal top! Het is nu ook niet dat 41 oud is he, maar ik had je via de foto's toch zeker 10 jaar jonger geschat .. Ik vind dat je daar 100% gelijk in hebt .. Je vriend/man is het belangrijkste, buiten jezelf :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Nonky:

Lekker ding hoor die @BrownieG :D, ziet er goed uit!

nee leeftijd is alleen maar een getal.....in mn hoofd zit een heel ander gevoel, de eeuwige jeugd, haha

wordt niet altijd gewaardeerd door dochterlief....:45:

Hahaha! Dat herken ik! Ik kreeg van mijn 19 jarige dochter ook een schuine blik toegeworpen toen ik vertelde dat ik mijn borsten ging laten vergroten! En een moeder mag er blijkbaar niet meer sexy uitzien...ik loop er nochtans niet echt bij als een straatmadeliefje! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ils74  hahaha, dat herken ik ook, mijn zoon van 18 dacht dat ik een grapje maakte: serieus mam, kunnen we daar niet van op vakantie gaan van dat geld?   Nou, nee dus haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky natuurlijk moet ik me ook nog aanmelden. :D Ik ben 43 jaar en ik heb in 2005 mijn eerste borstvergroting gehad en vorige week heb ik een prothesewissel gehad wegens kapselvorming. Wel grappig dat dit van de week al ter sprake kwam in ons gesprekje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ambertje:

Ja helaas Jaydee, ze zijn hartstikke ongelijk :139: , iets met de pockets......

@ambertje  Ook bij mij zijn de borsten niet gelijk.....niet voor en helaas ook niet na de operatie. De linker prothese in de kleinere borst zit hoger dan de prothese in de grotere rechter borst. Ook nog steeds een verschil in tepelhoogte.

Tijdens de Ok "viel" de prothese in de rechter borst helemaal naar de zijkant, is er vervolgens weer uitgehaald en na een aantal hechtingen in de pocket weer teruggeplaatst, helaas niet met het optimale resultaat. Naast het verschil in hoogte van de prothese en het verschil in tepelhoogte zit er in de rechter borst veel meer bolling aan de zijkant (t.h.v. oksel) dan links en lijkt de rechter borst aan de onderzijde minder gevuld. Hoop niet dat dit een voorloper is van een "double bubble".

Ook mijn buikwandcorrectie verliep niet als gepland. Tijdens de OK kwam de chirurg er achter dat er boven de navel onvoldoende (rek in de) huid was om de navel te verplaatsten. Hij heeft de navel weer op de oude plaats teruggehecht met het gevolg dat alleen de huid onder de navel strak is getrokken en de huid boven de navel (naar mijn idee) meer uitgelubberd is dan voor de OK.

Ga hier uiteraard nog over in gesprek met de plastisch chirurg. Had de chirug niet van tevoren kunnen inschatten dat er te weinig (rek in de) huid boven de navel zat voor een volledige buikwandcorrectie?

Op zich ik blij met de verbetering die er is maar heb ook een beetje het gevoel dat ik, symbolisch gesproken, een 5-gangen menu heb besteld (en betaald) maar slechts 3 gangen heb gekregen. De 3 gangen smaakten heerlijk maar ik mis de andere 2 gerechten.

Ben benieuwd wat de chirurg er van vindt. Ik heb 2-5-2016 pas de 1-e controle afspraak bij de chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @boobcamp wat een verhaal ! Jij hebt dus dubbele pech. Kan me voorstellen dat je je op de vijf gangen had verheugd .Ik had dat ook en had totaal geen rekening gehouden met drie :mellow:. De gedachte dat dit heel misschien vantevoren bedacht had kunnen worden, heb ik ook gehad. Wat een teleurstelling he.

Wat zit er bij jou lange tijd tussen de operatie en de controle trouwens. Weet niet wanneer je precies geopereerd bent natuurlijk. Ben wel heel benieuwd wat hij ervan gaat zeggen dan.

En eh.............heb het wel voorbij zien komen hier, maar geen idee wat het is een double bubble  ??

Ik hoop dat je borsten nog wel wat rechter trekken, rustig aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2-2-2016 geopereerd en heb in principe dus pas 3 maanden na de ingreep een eerste vervolgafspraak bij de chirurg. 1 week na de OK voor de buik op controle geweest bij een verpleegkundige en 2 weken na de OK voor de borsten (ook bij een verpleegkundige).

Misschien ga ik de afspraak bij de chirug vervroegen.....wacht nog even een weekje af.

@ambertje wat is er bij jou Ok anders dan gepland verlopen? Had je voor de OK ook een verschil in beide borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.