Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

  • 9 months later...
  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie

Kijk aan..een clubje ban 40+!! Hoe leuk! Ik ben 46 en 18 oktober jl. mn bv gehad bij Verdonck. 

Raar he...dat ik daar nu pas de “guts” voor heb gehad? Misschien toch midlife? :P...maakt niet uit wat het is..ben nu 11 dagen PO en super blij dat ik het heb gedaan. Ik zou het zo weer doen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 uur geleden zei e.e.f.:

Heeee wat leuk! Mag ik ook nog aansluiten? Ik ben 47 geworden in oktober en heb mijn bv gehad op 5 sept. '16. Achteraf had ik het ook veel eerder moeten doen :P

 

Lieve gr Eef...

 

 

Leuke bikini @e.e.f.....daar pas ik wel leuk bij :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag dames,

 

Nou ik ben nog geen 40+ maar wel al 40 jaren jong :P

Wat zijn jullie bikini's mooi gevuld, ik ben gewoon jaloers :blush:

 

Ik ben 11-12-2017 geopereerd en dus nog aan het herstellen.

Moet erg wennen aan mijn nieuwe boobs vind ze erg groot en nu heb ik gevoel dat ik nog dikker oog dan dat ik al was :wacko:......weer een dilemma erbij. 

 

Hoelang is het bij jullie geleden de operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zee-Bra77....ik ben ook nog redelijk herstellende hoor :D!

Ben 4 weken geleden geopereerd. Heb net jouw verhaal even terug gelezen. Begrijp dat je het zwaar hebt gehad maar dat het nu beter gaat? Ik was voorheen ook altijd zo misselijk na narcose, maar dit keer ging het gelukkig goed!

 

Heb in maart 2017 een wissel gehad waarover ik niet tevreden was. Dus 20 november jl. opnieuw laten doen. Nu met 600 cc Mentor High Profile dual plane. Drie x is scheepsrecht, hoop ik dan maar :12:

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Duppie:

Hallo , 

 

Hier nog een 40+ er die eindelijk de stoute schoenen heeft aangedaan .

Beter laat dan nooit , ben nu 45 en krijg 8 Januari mijn bv bij dr Straten.

Heel spannend ........

Leuk meis! Welkom! Ik ben ook 45 en heb 4 weken geleden bij Dr Straten een prachtige voorgevel ;-) aangeschaft :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuiven jullie maar lekker aan hoor in de "verjongingspoel" :45:  en tevens de bron om elkaar aan te steken wat de volgende metamorfose gaat worden :45: ..

 

@Zee-Bra77 Vond ze in het begin ook best ballonnen maar went snel hoor en nu denk ik soms... hmm maatje meer had best gekund :P Heb ze in juli al 3 jaar en ze zijn nog steeds  prachtig! Niemand heeft door dat ik een BV heb laten doen ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei BrownieG:

Schuiven jullie maar lekker aan hoor in de "verjongingspoel" :45:  en tevens de bron om elkaar aan te steken wat de volgende metamorfose gaat worden :45: ..

 

@Zee-Bra77 Vond ze in het begin ook best ballonnen maar went snel hoor en nu denk ik soms... hmm maatje meer had best gekund :P Heb ze in juli al 3 jaar en ze zijn nog steeds  prachtig! Niemand heeft door dat ik een BV heb laten doen ;) 

 

xx

Hoi hoi

Hahaha dank je dat we mogen aanschuiven in de verjongingspoel :154:

Leuk is dat he dat niemand het door heeft, behalve de mensen die het dan wel weten ;) 

Achteraf had ik ook meer protectie naar voren willen hebben. De breedte ben ik heel blij mee.

 

Waar ik al een tijdje aan zit te denken is om een bovenooglidcorrectie te laten doen. Mijn oogleden voelen vaak zwaar aan en mijn ogen zijn vaak moe en heb het idee dat ik ook niet alles meer even zuiver zie. Heb dan door het teuren vaak een druk bij mijn wenkbrauwen. Ik kan me hierdoor ook niet opmaken want dan loop ik met oogschaduw  op plekken waar het niet moet  :4:

Ik zie tegen de operatie op. Ben niet zon held als ik mijn ogen moet sluiten en er gebeurd dan van alles om me heen. controlefreak??? hahaha

Ik denk dat ik de knoop toch door ga hakken in het nieuw jaar...

 

Lieve gr Eef...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f. Bron der eeuwige jeugd :75:

 

Lastige keuze maar aan de andere kant kun je ook niet wachten totdat je satéstokjes moet gaan gebruiken toch? Als het je dagelijkse leven gaat beïnvloeden en hierdoor last hebt lijkt het mij een gepaste medische correctie. Je doet het niet om op catwoman te lijken :P Goeie PC zoeken waarbij je vertrouwd voelt en dit voor hem/haar dagelijkse kost is zodat je meer vertrouwd raakt met de procedure/ informatie. Ben benieuwd naar het resultaat als het zover is..

 

Niet lachen hoor maar  zag ergens in een winkel ook speciale tape voor oogleden :45:  Nou gebruik ik lingerietape soms maar dit had ik nou echt niet geweten... het bestaat dus en wellicht een onzichtbare optie voor nu ;) 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 22-12-2017 om 11:11 zei e.e.f.:

Hoi hoi

Hahaha dank je dat we mogen aanschuiven in de verjongingspoel :154:

Leuk is dat he dat niemand het door heeft, behalve de mensen die het dan wel weten ;) 

Achteraf had ik ook meer protectie naar voren willen hebben. De breedte ben ik heel blij mee.

 

Waar ik al een tijdje aan zit te denken is om een bovenooglidcorrectie te laten doen. Mijn oogleden voelen vaak zwaar aan en mijn ogen zijn vaak moe en heb het idee dat ik ook niet alles meer even zuiver zie. Heb dan door het teuren vaak een druk bij mijn wenkbrauwen. Ik kan me hierdoor ook niet opmaken want dan loop ik met oogschaduw  op plekken waar het niet moet  :4:

Ik zie tegen de operatie op. Ben niet zon held als ik mijn ogen moet sluiten en er gebeurd dan van alles om me heen. controlefreak??? hahaha

Ik denk dat ik de knoop toch door ga hakken in het nieuw jaar...

 

Lieve gr Eef...

 

 

Doen hoor @e.e.f.! Een ooglidcorrectie is een fluitje van een cent...zeker vergeleken met een bv :D! Het is idd wel een doodeng gevoel omdat je erbij bent. 

Maar het is snel achter de rug, je oogleden voelen veeeel lichter en je kunt je daarna gewoon bij de club van 30 aanmelden :125: :154:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.