Ga naar inhoud

anucksuna : 29 februari 2016 : Dr. Segers : UZ leuven


anucksuna

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben 39 jaar oud. Ik ben 4 keer zwanger geweest en heb 3 gezonde kindjes. Mijn eerste zwangerschap is op 7 maand misgelopen met een zwangerschapsvergiftiging. En mijn kindje is dood geboren. Ik heb ook een gastric bypass gehad en daardoor ben ik 30kg afgevallen.

Dus ik heb een serieuze hangbuik en laagjes.

Op 29/2 ga ik onder het mes in het UZ Leuven bij dokter Segers. Ik ben wel erg bang. Ik heb in het verleden een hersenbloeding gehad en door de gastric bypass krijg ik soms ook hypo's (zeer lage glycemie), vooral als ik mij begin op te jagen.

Hopelijk krijg ik dus geen hypo op 29/2 want ik mag niets meer eten of drinken en das de enige manier op de hypo terug onder controle te krijgen.

Hopelijk kan ik hier reactie's terugvinden van mensen die ook een fleur de lys hebben ondergaan. Of mensen die mij een beetje willen steunen en wat raad geven hoe het is en wat er achteraf te verwachten valt.

Alvast bedankt, en veel groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @anucksuna

welkom op het forum :) fijn dat je met ons ook jouw verhaal wilt delen. Ik zie dat je een hoop hebt meegemaakt en nu is het even tijd voor jezelf om te kiezen voor een operatie. Ik zelf heb geen ervaring met het soort operatie wat jou te wachten staat maar ik weet zeker dat andere dat wel hebben. Ik wens je veel aftelplezier & alvast succes voor de operatie, t schiet al op spannend!:P

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum . Een Fleur de lys heb ik niet gehad , maar wel afgelopen jaar een grote buikwand correctie met navel verplaatsen . 

Mijn operatie topic en Blog kun je hier op het forum terug lezen . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Blondie94:

Hoi @anucksuna

welkom op het forum :) fijn dat je met ons ook jouw verhaal wilt delen. Ik zie dat je een hoop hebt meegemaakt en nu is het even tijd voor jezelf om te kiezen voor een operatie. Ik zelf heb geen ervaring met het soort operatie wat jou te wachten staat maar ik weet zeker dat andere dat wel hebben. Ik wens je veel aftelplezier & alvast succes voor de operatie, t schiet al op spannend!:P

groetjes

Hey Blondie94,

Super om al reacties te lezen. Ik heb inderdaad nu een keuze voor mezelf gemaakt, maar wel met een heel klein hartje. Ik werd normaal in 2014 geopereerd maar in december 2014 is mijn vader overleden en toen heb ik de operatie uitgesteld. Nu ben ik er klaar voor, enkel natuurlijk nog wat angst maar dat hoort erbij.

Heel erg bedankt om te reageren, en ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Mag je op dit deeltje ook de foto's zetten of moet het apart?

Veel groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

welkom op het forum, wat erg voor jou van je eerste zwangerschap.. Pff, dat wens je niemand! RDie zwangerschappen in combinatie met 30kg afvallen is niet niks! Gelukkig kan daar wat aan gedaan worden.. Eens het allemaal achter de rug is zal je enorm blij zijn dat je het gedaan hebt, ikzelf had nog nooit gehoord van een Fleur de lys operatie.. Ben even gaan opzoeken, en vroeg me af wat het verschil is met een volledige buikwandcorrectie? Er zullen vast dames zijn die je beter kunnen helpen.. Veel aftelplezier ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jeanette:

Welkom op het forum . Een Fleur de lys heb ik niet gehad , maar wel afgelopen jaar een grote buikwand correctie met navel verplaatsen . 

Mijn operatie topic en Blog kun je hier op het forum terug lezen . 

Hallo Jeanette,

Fijn om al een reactie te lezen. Ik ga straks zeker en vast je topic en blog lezen want ik wil nu het zeer dichtbij komt toch nog wat info van andere mensen in me opnemen.

Heel erg bedankt alvast,

Veel groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Tinka:

Hey,

welkom op het forum, wat erg voor jou van je eerste zwangerschap.. Pff, dat wens je niemand! RDie zwangerschappen in combinatie met 30kg afvallen is niet niks! Gelukkig kan daar wat aan gedaan worden.. Eens het allemaal achter de rug is zal je enorm blij zijn dat je het gedaan hebt, ikzelf had nog nooit gehoord van een Fleur de lys operatie.. Ben even gaan opzoeken, en vroeg me af wat het verschil is met een volledige buikwandcorrectie? Er zullen vast dames zijn die je beter kunnen helpen.. Veel aftelplezier ! 

Hallo dag Tinka,

Bedankt voor je reactie. Wel ik denk dat de fleur de lys eigenlijk een volledige buikwandcorrectie is en dit tot aan het borstbeen. Mijn plastische chirurge noemt het een fleur de lys maar daar kan je inderdaad veel minder over terugvinden dan over een volledige buikwandcorrectie.

Bedankt voor de steun.

Dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een Fleur de lys krijg je idd behalve het horizontale litteken van heup tot heup , ook een verticaal litteken . Dat is met name voor mensen waar de huid in de lengte en breedte is opgerekt . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.