Ga naar inhoud

Aderen onderhuids over borsten heen?????


izzy88

Aanbevolen berichten

Op dit moment zijn mijn borsten natuurlijk kei hard aan het werken om alles op z'n plek te krijgen en te vormen... Maar op dit moment lopen er best wat aderen onderhuids over m'n borsten heen, hopelijk omdat het nu allemaal extra goed doorbloed moet worden van binnen ..... Maar weet iemand ook of dit wegtrekt en niet zo blijft ???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gehoord dat dit aan het begin voor komt en later weer wegtrekt. Maar ik durf hier geen garantie op te geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf niet gehad, zover ik weet, maar ik heb er wel vaker over gelezen hier op het forum.. Helaas is er meestal geen update over van na een paar maanden..  Dus heel zeker weet ik ook niet of het weg trekt..
Vaak is het, hoe meer het weefsel naar voren gestuwd wordt, hoe meer de aders zichtbaar worden.. En dat heeft dan weer te maken met hoe erg aan de oppervlakte jouw aders zitten

Ik zou het eens een tijdje de tijd geven, want je hebt kans dat het minder wordt.. Maar goed. nogmaal.. ik kan er helaas geen uitsluitsel over geven.

(als je bruiner bent, is het wel meestal minder zichtbaar, misschien een tip? :) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het weggetrokken, dus ik denk dat het afhankelijk is van persoon tot persoon. Net na de operatie leek ik wel een Alien, zo zichtbaar liepen ze over mijn borsten heen. Maar naarmate mijn huid zachter werd, is ook de zichtbaarheid van de aders weggetrokken. Ik zou dus zeker nog afwachten, maar zoals Ingeke hierboven zegt, is er wel geen garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 21 februari 2016 om 17:00 zei izzy88:

Bedankt allemaal

voor het reageren ! Ik zal hier over een paar maanden een update over op het forum zetten.... Weten jullie het gelijk ;) 

Hoi izzy,

ik heb hier ook "last" van en ben heel benieuwd of het bij jou inmiddels al is weggetrokken????

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het na een aantal maanden helemaal weggetrokken. In het begin kon je het hele netwerk zien lopen haha, maar dat is nu helemaal verdwenen! Komt helemaal goed hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben nu 8 weken po en heb ze nog steeds erg zichtbaar.

 

Elvira123 mocht je dit nog lezen, na hoelang is het uiteindelijk bij jou nog weg getrokken?

 

Heb ook ergens gelezen dat je het kan weg laten laseren, lijkt mij alleen erg gevaarlijk met je implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.