Ga naar inhoud

claddie : 17 juli 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Dankjewel voor je lieve reactie!

 

Ik baal wel een beetje van mezelf hoor, wil het zo graag en laat me een beetje beperken door de angst voor de operatie en vooral voor de periode er na. Ben nu inderdaad veel informatie aan het inwinnen en dingen voor mezelf aan het opschrijven en heb besloten dat ik het er maar op moet gokken en de operatie echt moet ondergaan en dan zien we wel verder. Superspannend, maar heb er ergens ook zin in!

 

zodra ik een datum heb laat ik het zeker weten!!!

 

dankjewel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei claddie:

Dankjewel voor je lieve reactie!

 

Ik baal wel een beetje van mezelf hoor, wil het zo graag en laat me een beetje beperken door de angst voor de operatie en vooral voor de periode er na. Ben nu inderdaad veel informatie aan het inwinnen en dingen voor mezelf aan het opschrijven en heb besloten dat ik het er maar op moet gokken en de operatie echt moet ondergaan en dan zien we wel verder. Superspannend, maar heb er ergens ook zin in!

 

zodra ik een datum heb laat ik het zeker weten!!!

 

dankjewel! Xxx

 

Meis, niet balen van jezelf, het is niet zomaar even een kleine operatie,en je moet er wel voor 100 % achter staan.

Voor nu inderdaad zoveel mogelijk informatie lezen,op consult, desnoods nog eens bij een andere pc op consult, dan even rustig alles overdenken en zodra jij er klaar voor bent, er voor gaan en een datum vastzetten.

 

Sommige dingen heb je niet in de hand, en het is altijd afwachten hoe je herstel gaat na de operatie, maar het scheelt al een hoop als je er positief instapt, en verder alles erna maar over je heen laat komen.

Het enige wat je ervoor kunt doen, is gezond leven,als je rookt stoppen,zodat je lichaam in optimale conditie is, en meer kun je niet doen.

 

Doe rustig aan, het is gewoon een enorme beslissing.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei claddie:

Bedankt voor je lieve woorden! Eerste stap is in ieder geval weer gezet en ik heb volgende week vrijdag het consult bij dr. Moojen-Zaal. Spannend! 

Graag gedaan hoor meis, precies, het begin is er weer, spannend, is al snel je consult.

Ga gewoon kijken hoe je je nu voelt bij deze pc,je hoeft nog geen knopen door te hakken, zie het gewoon weer als informatief.

 

Hou me maar op de hoogte ok?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik net je berichtje zag in het bv topic bij dr Moojen-Zaal was ik wel nieuwsgierig dus heb mij nu door je bvk topic heen gelezen. Vind het echt super knap dat je het toch weer aandurft om op consult te gaan. 

 

Zo'n operatie blijft ongeacht bv of bvk toch gewoon een operatie en dat is gewoon enorm spannend. Hopelijk kan dr Moojen-Zaal ons volgende week geruststellen en beide blij maken!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Faye_ thanks!! Vind het echt superspannend weer, maar sta er deze keer veeeeel meer achter dan vorig jaar dus ik denk dat ik er wel echt voor wil gaan nu. Maar hoop inderdaad dat dr. Moojen-Zaal ons geruststelt en dat we beide een goed gevoel bij haar hebben. Kijk wel uit naar het consult nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lief van je! Ik heb mijn twijfels en angsten met dr. Moojen-Zaal besproken en ze was ook wel echt heel fijn en me aan het gerust stellen en heb er deze keer een veeeeeel beter gevoel bij, dus het grote aftellen is begonnen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

 

Spannend hoor! Gefeliciteerd met je datum:), en nog veel fijner dat je een beter gevoel hebt na je gesprek met haar! Voor je het weet is het alweer zover. Ga je ook voor en na foto's plaatsen hier?

 

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei claddie:

Ja, ben ik wel van plan! Even uitvogelen hoe het werkt haha.

Nog tips wat ik absoluut moet doen ter voorbereiding van de operatie?

euh...wat ik gedaan heb is spulletjes/dingen die ik vaak gebruik laag zetten. Dus dat ik niet steeds hoog hoefde te reiken. Wat films/series en boeken uitgezocht die ik wilde gaan kijken/lezen. Ik had een stapeltje makkelijke kleding klaargelegd, waar ik zo in kon stappen.

Ow ja en heb wel echt even een flinke grote schoonmaak gedaan van te voren zodat een aantal dingen voorlopig niet hoefden. En vooral, regel hulp, in ieder geval voor de eerste 2 a 3 weken. Misschien valt het allemaal reuze mee, en heb je het zolang niet nodig, maar het is wel fijn dat je het achter de hand hebt. (ik bedoel niet dat er dag en nacht iemand bij je moet zijn hoor ;))  Ik weet niet meer of jij nou alleen woonde of niet, maar omdat ik alleen woon heb ik de eerste paar nachten iemand te logeren gehad omdat ik nog maar weinig kon. Dat vond ik toch echt wel heel erg prettig.

 

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Zo, even wat uitgebreider verslag! 

Maandagochtend was ik supersuperzenuwachtig. Ik werd echt precies op tijd geroepen, dr. Moojen-Zaal kwam alles aftekenen en toen mocht ik naar de OK wandelen. Daar zat ik rustig te kletsen met de anesthesist en ineens viel ik in slaap haha. Heerlijk gedroomd, alleen reageerde ik niet al te best op de narcose dus werd ik niet zo goed wakker. Was om 10u geopereerd en ze hebben me tot 17u op de uitslaapkamer gehouden hahaa. 'S avonds m'n borsten gezien en moest toen wel even wennen hoor, maar inmiddels vind ik ze supermooi en ben ik zo blij! 

 

Qua pijn is het echt niet tot nauwelijks, slapen gaat goed en ik lig de hele dag een beetje op de bank. Hopelijk hersteld het goed. Begint nu wel steeds te jeuken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.