Ga naar inhoud

Mella1979 : 5 april 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Vandaag wou ik effe naar de hunkemuller om tussenstukje te halen voor mijn sportbh. Dat was dus iets teveel. Werd een beetjuh licht in me hoofd was niet alleen gelukkig. Dus kon steunen op mijn vriend maar ik ben blij dat ik nu weer op de bank lig onder dekentje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei Mella1979:

Vandaag wou ik effe naar de hunkemuller om tussenstukje te halen voor mijn sportbh. Dat was dus iets teveel. Werd een beetjuh licht in me hoofd was niet alleen gelukkig. Dus kon steunen op mijn vriend maar ik ben blij dat ik nu weer op de bank lig onder dekentje. 

Oww dat moet je ook nog helemaal niet doen he^_^ Als zie ik mezelf dat ook wel doen, maar voor een andere heb je makkelijker praten:P Wel rustig aan doen hoor! je kan beter je vriend opdracht geven het voor je te halen,

Heb je foto's bekeken, ziet er mooi uit hoor! Hoe gaat het kwa pijn, slaap je wat goed?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je heb ook gelijk had dat beter effe als instructie mee kunnen geven aan me vriend en het hem da laten halen. Maar ik dacht dan heb ik effe frisse neus gehaald ook goed. NOT DUS. Vandaag maar weer effe rustig aan doen. Slapen gaat op zich prima zou het wel heerlijk vinden weer eens op me buik te slape maar durf niet echt. En ik heb een nieuwe vriend mijn voedingskussen die sleep ik echt overal mee naartoe om nu effe lekkers te zitten. En slaap ik ook mee en dat gaat op zich wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar voorzichtig aan @Mella1979 Ik voelde me ook al heel wat de eerste dagen na de operatie, maar je loopt gewoon nog een hoop risico's op ontstekingen en slechte wondgenezing als je niet voldoende rust neemt. Doe dat echt meid, je verdiend het !

Wanneer mogen de pleisters bij je tepels eraf ??

Hoe gaat het nu met je ? Gaat het nog steeds goed ?? Zet je manlief al lekker aan het werk :P

Liefs !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeys vrouwke

Ik moet idd wat rustiger aan doen. Ik doe niet veel dingen in huis. En anders roept manlief wel van: hè wat ben jij aan het doen. Dus die let goed op me. Gisteren lange dag gehad en dan ben ik moe en voel ik mijn wonden even trekken en dan weet ik dit was teveel. Dus vandaag maar lekkers bank hangen. 

En ik hoop dat dinsdag de hechtingen eruit mogen maar ik weet het verders niet echt. Ik moet dan op controle. Hoop dat ik dan de wonden kan zien het is nu beetjuh een gok hoe ze eruit zien. Het bloed in ieder geval niet. 

En manlief die krijgt een hele dikke pluim die zorgt echt goed voor me. Theetjuhs brengen en fruit halen. Dus ik wordt hier echt in de watten gelegt. 

Xxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy vandaag je eerste nacontrole ! Spannend meid ! Ben reuze benieuwd !!
Eindelijk die pleisters eraf en zien hoe het in z'n totaal is geworden.

Die man van jou doet het goed lees ik wel ! Super !! Ook goed dat hij je een beetje afremt.
Is wel belangrijk.

Gaat het verder goed met je ?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor weer een mijlpaal bereikt. Ben vandaag weer bij dr van der weij geweest om mij pleisters eraf te laten halen. Heb het zelf nog niet kunnen zien dus dit was voor het eerst dat ik zag hoe de wonden eruit zagen en hoe groot en hoe rond mijn tepels zijn geworden na de operatie. Want ja die wilde ik ook een stuk kleiner hebben. Maar ooooo wat zijn ze mooi geworden. Zo klein en schattig. Ik vond het wel raar om ze aan te raken. Voelde ook de hechtigen zitten bah bah raar gevoel. Thuis ook effe lekkers gedouchet zonder pleisters. Ook een verademing. En nu goed blijven smeren zodat de littekens mooi worden. Nu wel bekaf maar ben trots. En de platte tepels zijn ook weg!!! Waren gewoon de stomme pleisters. Maar bewonder ze maar in me album. Ik kan in ieder geval niet stoppen met kijken. 

Xxxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een poosje ben ik eindelijk erover uit. Ook ik laat mijn foto's zien. Ik heb juist door dit forum de stap durven zetten de operatie te laten doen. En hoop dat ik zo ook andere de stap durf te laten nemen na het zien van mijn foto's. Mij heeft het in ieder geval geholpen en ben supersblij dat ik het gedaan heb. 

Xxxies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Mella1979 en alle andere meiden die mee lezen!

Ik was zo blij toen ik jouw berichtjes las, zo herkenbaar. Net las jij wil ik ook geen borstvergroting, maar alleen kleinere tepelhoven en dat ze iets gelift worden... Ben al zo lang aan het wikken en wegen (ook vanwege het geld), maar ik denk nu steeds vaker: ik moet het gewoon doen..

Op internet probeerde ik ook voor en na foto's te vinden van een (benelini) tepelhof correctie, maar deze zijn inderdaad erg moeilijk te vinden :(. Ben je inmiddels nog steeds helemaal happy met je besluit?

Bedankt voor het delen van jouw verhaal, en ik ben benieuwd naar de foto's.

Liefs, S

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.