Ga naar inhoud

Mella1979 : 5 april 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Och jeetjuh praat me er niet van. De zenuwen worden met de dag erger. Heb zelfs een moment gehad dat ik dacht van ik doe het niet meer. Maar heb maar betaald zodat ik daar niet onderuit kan komen. Nu heb ik allemaal wisselende gedachtes. Dan zit ik weer over de narcose te denken. Dan weer over hoe het daarna eruit gaat zien. Maar ondertussen probeer ik me rustig te houden door alles in orde te hebben. Dus huisje schoon boodschapjes gedaan voor de eerste dagen. Dingen in huis zoals paracetamol. Vroeg me alleen af heb ik verbandmiddelen nodig???? Je leest dus al dat de operatie stress de kop op steekt. Maar vind wel erg lief dat je ernaar  vraagt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mella1979 ooh begrijp je stress zo goed!!

maar probeer jezelf rustig te houden. Blijf denken dat deze operatie 'nodig' is ( nu ben je ook niet tevreden met hoe het is), dus dit is gewoon net zoals elk ander probleem/kwaal. Heb je n gebroken arm, ga je ook naar het ziekenhuis om hem te gipsen/beter te maken.

jij bent niet tevreden met je borsten, en dr van der weij gaat dat voor je oplossen. Jij gaat daar gewoon naar toe. Gaat onder narcose, dus je gaat gewoon slapen, je word wakker, je probleem is opgelost, en voor de eventuele pijn die je dan ervaart vraag je gewoon extra pijnstilling.

de dagen erna voel je wat spierpijn achtig , maar dat red je best ( spierpijn gevoel is niet zo heel erg, wij vrouwen hebben voor hetere vuren gestaan toch?,) , je doet het gewoon rustig aan, veel slapen en weinig doen. Zo geef je jezelf mentaal ook de tijd om eraan te wennen. En na n week behoor jij ook al tot de club die zegt 'dit had ik jaaaaren geleden al moeten doen' 

dit is tevens alvast de  peptalk naar mezelf toe.. Want ik schijt ook 7 kleuren nu hoor.. Maar probeer de. Focus te verleggen voor jezelf. Je hebt al betaald dus je gaat het toch echt doen, maak jezelf in de tussentijd niet gek. Gestresst je narcose ingaan is ook niet goed voor je herstel.

 

het komt echt allemaal goed!

hou ons op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mella1979 Wat is het toch grappig om te lezen dat iedereen door dezelfde stadia heen gaan. Ook ik stond een week voor de operatie op het punt af te zeggen. Het viel toch allemaal wel mee, wat zeurde ik nu toch ! Om vervolgens in de spiegel te kijken en tot de conclusie te komen dat ik zo toch eigenlijk helemaal niet eruit wilde zien. 2 dagen voor de operatie zelfs nog gedacht ik ga niet. Toen heel uitbundig gaan sporten, om uit dat negatieve spiraal te komen, wat ook lukte gelukkig, en eigenlijk vanaf toen was ik super relaxed en ontspannen tot ik de operatie kamer in liep. Toen waren de zenuwen weer terug, maar daar waren ze allemaal zo lief voor me, dat er ook afleiding genoeg was, dat het allemaal wel weer mee viel.

Ik gebruik nu nog steeds 10x10 niet steriele gazen in mijn bh, zijn vrij duur. Pak van 100 stuks kost 10 euro en ik gebruik 1 pak in de week. In de bergman kliniek zeggen ze dat je ook inlegkruisjes in je bh kunt plakken of leggen. Echter is mijn mening dat, door de plastic achterkant de wonden kunnen gaan broeien en dan ben je vatbaarder voor ontstekingen. Dus ik geef dan liever iets meer geld uit voor een pakje gaasjes.

Heerlijk hoor die operatie stress,... ga maar lekker aftellen en vergeet geen "before" foto's te maken he. (Voor je eigen administratie herinnering)

@Happymom Ik had helemaal geen pijn toen ik wakker werd uit de narcose. Ik moest een paar uur later mn eerste paracetamol innemen van de zuster, maar ik had het nog niet nodig. (wel ingenomen natuurlijk) De meeste pijn die ik gevoeld heb (met paracetamol dan wel) was een hele dragelijke pijn. Beetje schaafwond achtige pijn. Maar ik heb de extra pijnstiller die ik mocht nemen (naproxen) niet nodig gehad. Ik heb ook geen spierpijn gehad. Ook de dagen daarna niet eigenlijk. Het middagtukje is hier wel nog steeds van toepassing, zelfs in week 3 nog. Niet omdat ik het echt nodig heb, maar meer omdat ik het gewoon ook wel lekker vind. Wel ben ik nog steeds iets sneller moe dan voorheen, maar niet dramatisch.

@Mella1979 Nou, ik hoop dat je jezelf kalm kunt houden/krijgen. Ga gewoon genieten van de ervaring en straks van je nieuwe boobs ! Het komt echt allemaal helemaal goed. Je gaat zooooo blij zijn straks als je wakker wordt na de narcose ! Laat je nog wat weten ? Hou je ons op de hoogte ?? Ben reuze benieuwd !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk hou ik jullie hier op de hoogte en tuurlijk schrijf ik ook mijn verslag hoe alles gegaan is. Zal na de operatie ook vast nog wel vragen hebben. En zoals @EsPop80 al ervaring heb zo moeten wij nog gaan beginnen aan ons avontuur. En door te praten met jullie wordt ik wel rustiger. Dus dat is sws goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah ik wordt gek hiero mag straks al niet meer eten en zit nu al de hele tijd te denken ik heb honger. Ook voel ik me heel erg onrustig. Heb juist effe niet op dit forum gekeken om juist niet onrustig te zijn. Maar begin nu wel te stressen. Heb ik alles wel in me tas zitten???Heb ik het adres wel bij me???Hoe gaat t morgen allemaal??? Zo kan ik nooit slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Mella1979 chill !! Je hebt morgen mooie nieuwe boobs !!! Superleuke dag word het !!  Zie het als een feestje !!
Uiteraard heb je alles in je tas, je bent al zo lang bezig met de voorbereiding, ook kun je overal alles kopen, dus heb je het niet kom je daar heus wel overheen. Het adres... leg het nu vast klaar.
Laat het morgen gewoon over je heen komen.
Ik heb de avond voordat ik nuchter moest blijven om half 12 nog gewoon 3 boterhammen weg zitten werken hoor !
Ik moest vanaf 0.00u nuchter zijn, dus dat heb ik netjes gedaan, maar voor die tijd heb ik nog even flink zitten bunkeren ! Kun je gerust doen hoor.

Hoelaat ben je aan de beurt morgen ??

Heb je geen valeriaan of iets dergelijks in huis ? Ik mocht van mn anethesist gewoon oxazepam of valeriaan nemen op de laatste nacht voor de operatie. Gewoon doen, als je dat hebt. Kan helemaal geen kwaad. In het ziekenhuis krijgen mensen een half uur voor de operatie zelfs altijd nog een rustgevend pilletje. (bij de Bergman kreeg ik dat niet, omdat ik niet meer mocht drinken toen ik daar was gearriveerd)

Meid, maak jezelf niet gek in je hoofd, ga het zien als een geweldig leuke dag ! De start van een leven met mooie sjieke nieuwe vriendinnen !!

Slaap lekker vannacht, chill ! Eet nog wat en toi toi toi !!
Ik ga de hele dag aan je denken morgen en kijk nu al uit naar het bericht dat je er weer bent en hoe mooi ze zijn !!

Dikke kusssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet morgen om 10.30 in boerhaave zijn. Maar rijden al wel vroeger weg hierzo. Moeten toch een uur rijden en ben veels te bang te laat te zijn. Iets kalmerends heb ik jammergenoeg niet in huis dus dat wordt hem ook niet. Manlief probeert me ook rustig te krijgen maar lukt niet. Denk dat ik maar effe wat ga eten misschien dat dat rustgevend is hihi. Wel leuk dat je aan me denk voor morgen doet me goed. En zodra het gaat laat ik het hierzo weten. Nu maar effe wat eten dus 

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh meis hoop dat je nog een beetje hebt geslapen, spannend allemaal he.

heel veel succes vandaag! Komt helemaal goed met die memmen van je, laat je niet gek maken he, relax

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mella1979 you'vw made iT! Het is achter de rug! You totally did iT powervrouw! Wauw! 

Ws denk je nu al: heb ik me daaaaar zo druk om gemaakt? Of denk je ff helemaal niets nu? Laat t allemaal ff lekker over je heenkomen en ga herstellen... We zijn erg benieuwd naar je verhaal, maar wachten rustig af totdat jij er aan toe bent..hou ons op de hoogte, maar dat komt vast goed, want zodra je je wat beter gaat voelen heb je tijd zat! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeys vriendinnetjuhs :wub:

Hier dan mijn borstlift verslag. Eindelijk na zoveel jaar twijfel of ik het wel of niet zou doen ben ik gisteren eindelijk geopereerd :101:

Het begon s'morgens al door vroeg op te staan want moesten een stukkie rijden richting Amsterdam. En was maar goed ook want hebben bijna de hele weg langzaam rijdend verkeer gehad of file:angry:. Maar waren er gelukkig nog op tijd. 

Werd na een poos door een lieve zuster opgehaald om naar de kamer van dag opname te gaan. Manlief mocht gelukkig mee en dat was ook goed ook want de zenuwen begonnen nu wel op te spelen. De zuster had dat gelukkig gauw genoeg in de gaten. En kwam terug met wat kalmerends of zoals zij dat noemde " iets lekkers":viannen_76:. En dat was het idd want werd een stuk rustiger. 

En toen kwam dr van der Weij om alles af te tekenen. Daar nam hij duidelijk de tijd voor en daar was ik wel blij mee. Hij vroeg nog aan me over mijn tepelhoven. Dus ik zei: zo klein mogelijk graag:69:.

En daar kwam de tijd dat ik naar de operatie kamer ging:88: Ik kreeg een lekker warm dekentje om me heen en nam afscheid van me mannetje:52:

In de operatie kamer werd het infuus aangebracht en kreeg ik zuurstof toegediendt en daarna ergens is het licht uitgegaan:lazy2:

Ik werd wakker in een kamer en het eerste wat ik dacht was ik heb honger:47: .Dat had ik al voor de operatie. Maar nu dus ook. Ik wou kipnuggets. En heb dat blijkbaar een paar keer geroepen. De zuster is mijn vriend gaan halen en heeft aan hem gevraagt is ze altijd zo druk. Waarop hij heeft geantwoord ach zo ken ik haar weer:59::55:

Ik werd naar de dagopname kamer gebracht en mocht daar eindelijk eten. En dat heeft ook gesmaakt ook. Daar heb ik ze ook effe snel mogen bewonderen want kreeg daar mijn sport bh aangemeten. Toen is het nog niet echt bij me doorgedrongen. 

De terugweg naar huis zat ik steeds van bovenaf te spieken maar eindelijk thuis aangekomen moest de sportbh uit. En wat ben ik blij:1bouncingboobs:. Heb denk ik wel tig keer geroepen. Jeetjuh wat een "jetsers" zijn het. Heeft dr van der Weij er echt niks ingestopt per ongeluk. Ik kan er ook niet vanaf blijven. Moet ze iedere keer effe zachtjes omvatten.Al met al ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb. Heb ik me daar zo druk om gemaakt. Sorry voor het lange verslag moest het even kwijt zo enthousiast ben ik Yippie :tatice_04: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mella, had u een lift zonder implantaten? 

Ik krijg morgen een complete lift (anker) met kleine implantaten (175 of 200cc mentor rond moderate plus) ik ben een kleine C en wil graag een volle C . Ik lees nooit dat iemand zulke kleine laat plaatsen en hoop van harte dat ik de juiste beslissing heb genomen.

Heb tot dusver op betalen na niets voorbereid en begin me nu toch zorgen te maken. 

mijn operatie vind in belgie plaats in wilrijk

groet en beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeeaaaahhhh @Mella1979 You did it girl !!! We hebben de klok der tijd terug gedraaid als het om onze borsten gaat he meid !!
Ik kan me zo goed voorstellen dat je zo enorm blij bent !!! Ook het gevoel van opluchting dat je het gedaan hebt en achter de rug is!! Whoop whoop ! Hoe voel je je vandaag ? Is de pijn goed te dragen ?? Wel goed je rust pakken en rustig aan doen he meid !! Druktespookje !! :P 

@scarlessboobies Heel erg veel succes morgen bij je operatie ! Ik heb alleen een lift gehad 4 weken geleden, zonder implantaten, net als Mella. Het komt vast allemaal goed met jou ook ! De arts doet ook geen dingen die jij niet wilt en het is volkomen normaal dat zo kort voor de operatie de twijfels en stress toeslaan. Hou je vast aan het gevoel wat je had toen je op consult bent geweest. Het gaat vast prachtig worden. Morgen word je wakker en heb jij, net als wij, droom boobies :D Laat je nog even weten als je geweest bent ? Ben ook reuze benieuwd naar jou verhaal en ervaring ! Heel veel succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mella1979 en @EsPop80 jeeeee! Ik wil ook bij de lift club horen! Haha ( maar echt!) haha word zo enthousiast van jullie verhalen en foto's dat ik denk: is het al zomervakantie? ( ooh dan zijn jullie al superlang post po en dan begint het pas voor mij), nou goed nog even geduld dus ( schijnt toch n codewoord hier te zijn ;) ) maar ooh haha wat heb ik gela heb.. Kipnuggets hahaha, tja je kan er maar zin in hebben :lol: hahaha heerlijk! 

 

Ik vind het vooral mooi om te lezen dat meteen de euforie overheerst.. Oké je zal wel pijn/last/ongemak hebben, maar ik hoor jullie eigenlijk gelijk al roepen: jee en had ik eerder moeten doen! Fantastisch.

dus het herstel lijkt met n lift zonder protheses toch sneller te gaan ( of is dit n wishful thinking conclusie..)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeys @Happymom

Ben blij dat je door onze verhalen en de foto's ook overtuigd ben om het te gaan doen. Ondanks dat je er nog even geduld voor moet hebben. Maar je kan het ook zo zien je heb genoeg voorbereidingstijd. Ik zou als ik jou was een voedingskussen halen dat is het beste wat ik als voorbereiding heb gehaald want slaap zo prima op me rug. 

En de pijn klinkt heel gek maar voelt nu alleen af en toe steken. Maar echt helse pijn nee dat niet. Ik moet juist effe afgeremd worden door manlief anders sta ik van alles te doen. Maar moet zeggen neem nu nog netjes om de 6 uur 1000 mg paracetamol. Over 3 dagen langzaam afbouwen werd gezegt. Dus daar houd ik me aan. 

En dat je blij bent dat je bij dr van der Weij zit. Kan ik me voorstellen. Toen @best_boobie dat zei was ik ook wel blij. En ze heeft ook niet gelogen. Dus achteraf gezegt had ik dit idd veel eerder moeten doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mella1979:

 

En dat je blij bent dat je bij dr van der Weij zit. Kan ik me voorstellen. Toen @best_boobie dat zei was ik ook wel blij. En ze heeft ook niet gelogen. Dus achteraf gezegt had ik dit idd veel eerder moeten doen. 

BB liegt ook niet gauw ;):45:

Zeker over serieuze zaken, is ze altijd heel direct, voor zover haar kennis gaat :P
Liegen doet BB dan zeker niet ;)

Gefeliciteerd met je boobs meid!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mella1979 Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!!:) Wat super dat je nu al zo blij bent!! Nu maar lekker herstellen. Moet je bij een lift eigenlijk ook een nachtje blijven?of alleen met een verkleining. Ik moest wel even hardop lachen om je kipnuggets verhaal, ben nu al bang wat ik uit ga kramen haha:154:

Zou ik ook je foto's mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeys @Eline33

Ik hoefde gelukkig niet te blijven maar hoor van sommige die na een lift wel zijn gebleven denk dat dat verschillend is. En dat uitkramen whaa ze hebben weer effe gelachen daar. Schaamde me rot toen ik het hoorde van me vriend. Hun een leuke dag in ieder geval. Of je mijn foto's mag zien tuurlijk had je al toegevoegd meid. Weet niet of je het al geprobeert had. 

Xxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.