Ga naar inhoud

Rednails : 19 april 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Rednails

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Bedankt voor je reactie,

Ik had inderdaad al het idee dat het zware ingreep was. Hij gaat inderdaad ook iets met mijn buikspieren doen weet alleen niet meer hoe hij dat noemde.

 

Zijn de littekens mooi geworden bij je? Volgens mij gaat daar nog een hele tijd overheen voor je het resultaat echt kan zien.  Ben wel blij als ik straks gewoon weer een bikini aankan ipv een badpak :-)

 

Bij mij is mijn vel na de 2e zwangerschap  gaan hangen.

 

Spannend je consult heb je al een beetje het idee wat je wilt? Ik krijg 560 cc hp  ronde prothesen van mentor.   Ik heb voor meer cc gekozen zodat ik geen borstlift hoef   en ik hou wel van grotere borsten heb nu een slappe c cup.

 

 

X rednails

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zelf heel mooi geworden! Het is door Dr. van Selms gedaan (hier ook wel bekend) en hij werkt heel netjes. Het is nu een witte streep. Maar dat duurt wel zeker een half jaar denk ik. En alles beter dan die lelijke buik dus dat litteken stoort me helemaal niet.

Ik heb nu een B cup maar niet slap of hangend gelukkig. Ik wil op een volle C / kleine D uitkomen dus ik denk zo rond de 300 cc is bij mij genoeg. Ik hoef niet zulke grote borsten alleen wat meer dan nu ;-)  Wordt het bij jou voor de spier geplaatst? Dat doet van der Weij heel vaak volgens mij. Daar twijfel ik nu over want iemand vertelde me dat je de prothesen dan beter kan voelen. Ik wil denk ik wel anatomisch. Ben niet zo heel jong meer dus moet wel beetje passen bij je lichaam.. Moeilijk allemaal..;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is super moeilijk!! Vooral omdat je gewoon niet  precies van te voren weet  wat je ervan kan verwachten.   Ja bij mij worden ze idd voor de spier geplaatst  Hij vertelde dat het voordeel was dat je herstel dan veel sneller is en  de prothese dan natuurlijker met je lichaam mee beweegt  maar verder  weet ik ook niet de voor of nadelen van achter de spier daar heb ik me niet in verdiept!

 

 Wel fijn dat ze bij jou niet slap zijn geworden kan me idd voorstellen dat je op een bepaalde leeftijd voor de natuurlijker borst gaat ik ben nu 26.   Ik zou me idd ook echt niet druk maken om die litteken je hebt iedergeval je platte buik weer terug!! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor 2 in 1 gaan! Lijkt me zeker heel pittig, maar dan heb je het wel gehad. Het is toch een hele organisatie een operatie (werk/vakantie/kinderen) en herstellen moet je toch hoe dan ook. 

Heb zelf 26-2 een borstvergroting en een ooglidcorrectie gehad. Heel blij dat ik het tegelijk gedaan heb, maar de ooglidcorrectie is natuurlijk niet zo ingrijpend als een buikwand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Rednails:

Hoii! 

 

Ik heb even gekeken bij jou! Wat zien ze er mooi uit zeg.   Wat voor cup had je voor de operatie en wat heb je nu :-) of weet je dat nog niet

 

 

Idd een pittige operatie maar dan ben ik er maar vanaf!  

Dankjewel!! :-) Zo gek om complimentjes erover te krijgen, ben ik nog niet gewent haha.

Ik had een 70A en ik denk dat ik op een 70D of 70E uitkom. Draag nu een sportbh maat 80E, maar die maten kloppen niet helemaal geloof ik. Foto's van hoe het was staan ook in mijn album.

Je gaat het vast pittig hebben maar als je straks weer een strak lichaam hebt ben je het allemaal allang weer vergeten! Vorige week was er een flinke mommy make over bij Lelijke Eendjes op Rtl 5. Op youtube ook een mommy make over gezien bij Gewoon Mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ...

 

Ik heb vorig jaar oktober een grote buikwandcorrectie gehad met navel verplaatsen .

Mocht na 1 dag al uit bed , als beweeg je weinig en wisselt zitten , liggen af .

Heb geen liposuctie of reven van de spieren gehad .

Mij is het moet is zeggen redelijk mee gevallen ..veel pijn heb ik niet gehad .

Het is meer het ongemak bij de alledaagse bewegingen .

Ben echt super blij met het resultaat ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Saskia05:

Dankjewel!! :-) Zo gek om complimentjes erover te krijgen, ben ik nog niet gewent haha.

Ik had een 70A en ik denk dat ik op een 70D of 70E uitkom. Draag nu een sportbh maat 80E, maar die maten kloppen niet helemaal geloof ik. Foto's van hoe het was staan ook in mijn album.

Je gaat het vast pittig hebben maar als je straks weer een strak lichaam hebt ben je het allemaal allang weer vergeten! Vorige week was er een flinke mommy make over bij Lelijke Eendjes op Rtl 5. Op youtube ook een mommy make over gezien bij Gewoon 

 

Jaa ik kan me voorstellen dat je het nog niet gewend bent maar je mag zeker trots zijn! Ik ga die filmpjes van de week even terug kijken :-)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jeanette:

Hoi ...

 

Ik heb vorig jaar oktober een grote buikwandcorrectie gehad met navel verplaatsen .

Mocht na 1 dag al uit bed , als beweeg je weinig en wisselt zitten , liggen af .

Heb geen liposuctie of reven van de spieren gehad .

Mij is het moet is zeggen redelijk mee gevallen ..veel pijn heb ik niet gehad .

Het is meer het ongemak bij de alledaagse bewegingen .

Ben echt super blij met het resultaat ...

Hoii

 

Goed om te horen dat het je is meegevallen!  Het zal per persoon ook wel verschillen natuurlijk de een kan meer hebben dan ander.

 

Ik heb volgen mij  jou foto's weleens voorbij zien komen op het forum en inderdaad een prachtig resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Rednails:

Hallo Allemaal

 

Ik had voor 19 april al een borstvergroting gepland staan bij boerhaave ( dr van dr weij)

Nu heb ik besloten om toch ook maar meteen voor de buikwandcorrectie te gaan.

dan heb ik maar 1x een herstel ipv 2x  en dat lijkt me beter!

 

Ik ben erg benieuwd naar vrouwen die ook in 1 keer een mommy make over zijn ondergaan en of ze nog eventuele tips hebben.

Ik ben een bezig bijtje en kan nooit stilzitten dus dat word doorbijten want ik heb gelezen dat je 3 dagen bedrust moet houden na een

buikwandcorrectie!

 

 

Ik vind het erg spannend maar heb er veel zin in. na 4 jaar met een 'hangbuikje/vel' te hebben rondgelopen eindelijk er vanaf. 

 

Groetjes Rednails

 

Hoi Rednails,

Ik heb 2-2-2016 een mommy make-over gehad. Een borstvergroting met 295 cc anatomische implantaten dual plane en een volledige buikwandcorrectie met reven van de buikspieren.....kortom de hele mikmak. 

Het is, zoals de anderen beschrijven, inderdaad een grote ingreep en in het begin ben je echt afhankelijk van de hulp van anderen. Drie weken na de OK ben ik weer gaan werken (kantoorbaan) wat prima is verlopen. A.s. dinsdag ben ik 6 weken PO en vandaag ben ik op de fiets naar de stad gegaan en heb de hele middag in de stad rondgelopen (en mijn 1e nieuwe BH sinds de OK gekocht.....jippie). Ik ben dus weer aardig op de been.  Overmorgen ga ik voorzichtig het sporten weer oppakken.

Ik wens je veel succes en een goed herstel toe!

Greetz,

Boobcamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayy

 

Wat fijn dat je al weer lekker op de been bent.

Lijkt me idd een super gevoel om dan je 1e bh te kopen!!

 

Ik heb 2 weken hulp in huis kunnen regelen.   Ik heb geen baan wel 2 kinderen van 4 en 8

Dus dat zou wel goed moeten komen. Kon alleen geen foto's op je profiel vinden ben gelijk nieuwschierig:-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er goed uit zeg! 

Ja ik lees heel veel dat de borsten kleiner ogen dan de cup maat.  Daarom twijfel ik op het moment ook nog over het aantal cc.

 

Maar erg mooi hoor.  En het litteken valt mooi weg onder ondergoed en zwemkleding.  Volgens mij heb je ook helemaal geen last van striae  dat is ook wel erg fijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei boobcamp:

Onder mijn navel zitten echt nog wel striae hoor.....ze vallen op de foto niet zo op haha!

Qua borsten had ik het niet erg gevonden als ik wat meer cc's had gekozen.

 

Haha lol  nou het is iedergeval prachtig.

Jaa dat lees ik dus bij iedereen had ik meer wat meer cc gekozen.

 

Ik heb nu al wel 560 cc gekozen is natuurlijk al veel maar er moet wel een slappe c cup mee opgevuld worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hoe is het gegaan? Je bent nu een maandje verder. Ben je tevreden? Ik word zelf 24 mei geholpen door dokter Smits. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben ook benieuwd hoe het je is vergaan Rednails. Ik heb namelijk dezelfde plannen (min of meer) bij dezelfde kliniek. Hoop dat je je ervaringen wilt delen. Op één of andere manier vind ik het een beetje eng als iemand naderhand helemaal niks meer schrijft. Is het zo vreselijk tegen gevallen ? Hoop dat je er gewoon lekker van aan het genieten bent.

M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.