Ga naar inhoud

Rednails : 19 april 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Rednails

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op het forum, ik ben 26 jr en na 2 zwangerschappen  ik wil graag een borstvergroting ondergaan de bedoeling is dat dat eind april gaat gebeuren!

 ben al op gesprek geweest bij medisch centrum amstelveen.

daar adviseerde ze mij er ook een borstlift bij te doen omdat ze net ietsjes te ver hangen en  het dan blijkbaar niet mooi word

en er werd 325 a 350 cc geadviseerd.

 

ik wil ook graag nog een consult bij boerhaave, niet dat ik een slecht gevoel had in amstelveen alleen ik ben benieuwd of zij ook beginnen over de borstlift en het aantal cc's

Is er iemand met ervaring bij een van deze klinieken? ik las op de site van boerhaave iets over een benneli lift wat ook interessant klonk.

 

ik heb op dit moment een kleine c cup omvang 80  en wil graag ongeveer 2 maatjes groter.

 

Groetjes Rednails..

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op het forum, ik ben 26 jr en na 2 zwangerschappen  ik wil graag een borstvergroting ondergaan de bedoeling is dat dat eind april gaat gebeuren!

 ben al op gesprek geweest bij medisch centrum amstelveen.

daar adviseerde ze mij er ook een borstlift bij te doen omdat ze net ietsjes te ver hangen en  het dan blijkbaar niet mooi word

en er werd 325 a 350 cc geadviseerd.

 

ik wil ook graag nog een consult bij boerhaave, niet dat ik een slecht gevoel had in amstelveen alleen ik ben benieuwd of zij ook beginnen over de borstlift en het aantal cc's

Is er iemand met ervaring bij een van deze klinieken? ik las op de site van boerhaave iets over een benneli lift wat ook interessant klonk.

 

ik heb op dit moment een kleine c cup omvang 80  en wil graag ongeveer 2 maatjes groter.

 

Groetjes Rednails..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Goed dat je meerder consulten inpland. Ik heb geen eravring met deze klinieken, maar je kunt bovenin de zoekbalk eventueel zoeken, dan vindt je wel t een en ander!

ik had ook een slappe c cup, is nu weer mooi opgevuld, zonder lift . 

Succes met je tweede consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rednails:

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op het forum, ik ben 26 jr en na 2 zwangerschappen  ik wil graag een borstvergroting ondergaan de bedoeling is dat dat eind april gaat gebeuren!

 ben al op gesprek geweest bij medisch centrum amstelveen.

daar adviseerde ze mij er ook een borstlift bij te doen omdat ze net ietsjes te ver hangen en  het dan blijkbaar niet mooi word

en er werd 325 a 350 cc geadviseerd.

 

ik wil ook graag nog een consult bij boerhaave, niet dat ik een slecht gevoel had in amstelveen alleen ik ben benieuwd of zij ook beginnen over de borstlift en het aantal cc's

Is er iemand met ervaring bij een van deze klinieken? ik las op de site van boerhaave iets over een benneli lift wat ook interessant klonk.

 

ik heb op dit moment een kleine c cup omvang 80  en wil graag ongeveer 2 maatjes groter.

 

Groetjes Rednails..

 

Hallo Rednails. 

Ik ben 4 feb jl geopereerd in het Boerhaave. Tot nu toe niets dan lof. 

Mij was bij een eerste pc ook een lift geadviseerd. In het Boerhaave ook zonder lift mooi geworden. Ik zou daar zeker ook even op gesprek gaan.

 

X..Sofietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 januari geopereerd bij boerhaave door dr van der weij..  Heb echt een goede ervaring daar en geen rare symptomen etc mee gemaakt.  Afentoe een tikkeltje onzeker over de maat of ik ze misschien groter had willen hebben maar ben nu 5 weken po..  Dus er kan nog heel wat veranderen! 

Ik zou gewoon even op consult gaan..  Kan nooit kwaad om het van twee chirurgen te horen toch? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk, waar je op beide klinieken kunt zoeken.. Je komt aardig wat verslagen tegen dan :)
Misschien dat je zelfs op pc kunt zoeken (als je weet bij wie je nog op consult gaat), dan zie je specifiek hoe de ervaringen bij die pc zijn :)

Bij welke pc ben je in Amstelveen geweest?

Trouwens, heel goed dat je meerdere consults doet. Zo kun je wel het beste vergelijken!!
Een pc die hier ook goed bekend staat (hij lift ook niet zo snel) is dr. Nio. Hij werkt in het SLAZ (tegenwoordig OLVG-west)
Je kunt hem alleen vinden in de zoekbalk door op klinieknaam te zoeken.. Zoektermen moeten namelijk langer zijn dan 3 tekens :)
 

Veel leesplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

 Ikzelf heb spijtig genoeg geen ervaring met een van deze 2 klinieken, maar ik weet zeker dat er dames genoeg zullen zijn die dat wel hebben, of topics waarin je veel zal kunnen lezen over deze.. 

Zoals BB zegt, zijn hier dames genoeg aan wie ook een borstlift werd geadviseerd, maar waar dokter Nio mooie borsten van heeft gemaakt zonder te liften. 

Ik wens je heel veel succes in de zoektocht en we horen nog van je! Wat je uiteindelijk hebt belsist 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rednails,

Op 21 januari heb ik een borst(beneli)lift plus vergroting 350 cc gehad bij de Boerhaavekliniek. Bij dr van der Weij. Ik ben echt supertevreden. De sportbh die ik nu aan heb is 75D. Ik had een heel slappe 75b. Hij heeft een eigen website, daar kan je ook even opkijken. Ik heb anatomische vullingen. .succes met je uiteindelijke beslissing en een intake consult is vrijblijvend.

Groetjes Ingrid

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei IngridH:

 

Hoi Ingrid,

 

Dankjewel voor je reactie! 

ik heb gisteren gebeld en  26 februari ga ik op consult bij dr van der weij.

Ik zelf zit nu op een slappe kleine C.. 

heb nog even gespiekt of je een foto album had  maar die kon ik niet vinden ben wel erg benieuwd hoe 

groot ze zijn geworden met een 350cc.

Zou het zelf zonde vinden als ze te groot of te klein worden maar denk dat je dat nooit van te voren helemaal zeker weet!

Hoe ging het herstel bij jou? viel het mee of tegen als ik vragen mag!

Groetjes Rednails

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei PB:

Ik ben 4 januari geopereerd bij boerhaave door dr van der weij..  Heb echt een goede ervaring daar en geen rare symptomen etc mee gemaakt.  Afentoe een tikkeltje onzeker over de maat of ik ze misschien groter had willen hebben maar ben nu 5 weken po..  Dus er kan nog heel wat veranderen! 

Ik zou gewoon even op consult gaan..  Kan nooit kwaad om het van twee chirurgen te horen toch? 

 

Hoi!

dankjewel voor je reactie

 

ik heb gister gebeld en ga de 26e op consult ben benieuwd!

vind het zelf ook erg lastig om in te schatten wat te groot of te klein zal worden! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAllo Rednails, 

Het herstel gaat goed. Het is nu 3 weken geleden. Ik heb wel heel gevoelige tepels. Heb vandaag voor het eerst weer gewerkt.  Ben nog wel een beetje moe. Ik ben een fanatiek sporter maar dat doe ik voorlopig niet. Men zegt dat je na 5 weken weer kan sporten maar ik hou tenminste 2 maanden aan. Ik heb een foto bijgevoegd. Hier zie je dan nog wel een litteken rondom mijn tepels. 

Succes met je beslissing. 

Groetjes Ingrid 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ingrid

leuk dat je je foto wilt delen

ziet er erg mooi uit!  en vind de littekens bij je tepels erg meevallen na 3 weken.

ik sport sinds een paar maanden ook 4x per week. ben bang dat ik dat wel heel erg ga missen

en lijkt me ook eng om het weer te gaan doen!

hopelijk voel je je gauw weer fit

 

ik kan niet wachten tot de 26e,

Mijn bedoeling is om eind april  geopereerd te worden.  dan heb ik nog de tijd om een aantal kilos eraf te krijgen die ik er  nog af wil. Nu hoop ik alleen niet dat dr van dr weij een lange wachttijd heeft!

 

groetjes

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag was eindelijk mijn consult bij boerhaave    d'r van der weij.

 

Wat ben ik blij dat ik  een second  opinion  heb genomen. Mijn eerste consult was bij medisch  centrum Amstelveen daar kreeg ik te horen dat ik een borstlift nodig had en er niet meer dan 325 cc in kon. 

Ik kreeg voor mijn gevoel weinig informatie en niet echt een duidelijkheid hoe het precies zou worden.

 

Vanavond  dus voor een 2e gesprek geweest bij de van der weij.  Wat is dat een geweldige man. Vertelde me meteen dat ik helemaal geen borstlift nodig heb aangezien ik graag grote borsten  wil.  En er kon wel heel veel meer in dan 325 cc

Maarliefst 560cc rond high profile mentor  voor de spier.

Kreeg een heel kundig en uitgebreid uit leg en geen gehaast. 

 

Na het weekend ga ik de kliniek bellen om een datum te prikken  zal rond eind april worden ik kan niet wachten!! 

 

En ben zeer benieuwd op welke maat ik uiteindelijk uitkom heb nu een 80c  slappe borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal

 

Ik had voor 19 april al een borstvergroting gepland staan bij boerhaave ( dr van dr weij)

Nu heb ik besloten om toch ook maar meteen voor de buikwandcorrectie te gaan.

dan heb ik maar 1x een herstel ipv 2x  en dat lijkt me beter!

 

Ik ben erg benieuwd naar vrouwen die ook in 1 keer een mommy make over zijn ondergaan en of ze nog eventuele tips hebben.

Ik ben een bezig bijtje en kan nooit stilzitten dus dat word doorbijten want ik heb gelezen dat je 3 dagen bedrust moet houden na een

buikwandcorrectie!

 

 

Ik vind het erg spannend maar heb er veel zin in. na 4 jaar met een 'hangbuikje/vel' te hebben rondgelopen eindelijk er vanaf. 

 

Groetjes Rednails

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rednails, 

Ik heb 8 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad. Het is een zware operatie die je niet moet onderschatten en zeker als je buikspieren gereefd worden (meestal na zwangerschappen) dan ben je echt een tijdje uit de running en kun je de eerste paar dagen echt niks. Het is niet zo dat je bedrust moet houden maar je kunt ook niet anders. Ik ben na drie weken pas weer aan het werk gegaan (kantoor) voor halve dagen en kon toen nog niet eens goed rechtop staan en lopen.

Maar ik ben tot op de dag van vandaag heel blij dat ik het heb gedaan en zou het morgen weer doen! :-)

p.s. ik wil ook mijn borsten door Dr. van der Weij laten doen. Ik ga volgende maand op consult!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.