Ga naar inhoud

van 70G naar 80D/E...hoe dan?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

Ik ben 6.5 week po en nu heb ik bh's gepast en kom erachter dat ik nu 80D of 80E heb, ligt een beetje aan het merk. Ik begrijp hier niets van, hoe kan mijn omvangsmaat zo toegenomen zijn? En ik ben ook wel wat teleurgesteld, de chirurg zou voor een C gaan, ik dacht misschien een kleine D, maar een E. Ik heb niet het gevoel dat mijn borsten nog opgezwollen zijn, maar dat weet ik misschien pas over een tijdje. 

Nog andere dames die hun omvangsmaat hebben zien toenemen? En zou het kunnen dat de borsten nog kleiner worden na verloop van tijd?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, meetlint gemeten, speciaalzaak geweest en de Hunkemoller, verschillende bh's besteld en geprobeerd en ook vele posts al gelezen hierover....En ook eerder wel tegengekomen dat de omvangsmaat was toegenomen dus ik dacht dat er misschien een verklaring voor was. Ik krijg er met geen mogelijkheid meer een 70 omheen. 

Cup F heb ik echt niet, gelukkig want anders zou ik echt niet kunnen vatten hoe de chirurg meer dan 600 gram per kant heeft kunnen weghalen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei F-cupje:

Het is goed mogelijk dat je omvang toe is genomen, ik had dat ook na mijn bv. Geef het de tijd.

Ja ik had voor mijn bv 75 en erna 80. Heb bijna al mijn bh's in 80 gekocht maar na tijdje werden die te wijd en doe ze nu op strakste haakje en koop nu weer gewoon 75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

okee nou dat klinkt hoopvol. Ik ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt. Ik ben verder helemaal niet ontevreden, want ze zien er echt wel kleiner uit, maar de maat verbaasde me zo. Denk ook dat ze een stuk breder zijn geworden doordat ze een stuk hoger zitten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na vijf en halve week ook eigenwijs bh's gaan passen bij de hunkemoller, qua omvang wel 70 gebleven, al zat het erg strak. Cupmaat zou daar ook een e zijn (ik kom van een f). Dus best teleurgesteld.

Ik was op zoek naar een goede sport bh en daar pas ik toch echt een 70c van.. 

Dus nu laat ik het voorlopig zo. Er werd mij door de plastisch chirurg geadviseerd in ieder geval tot drie maanden te wachten met bhs shoppen. En de genezing kan wel tot een jaar duren. 

Dus... Gedulddddd.... Heel lastig, maar probeer je er bij neer te leggen, anders ben je elke keer teleurgesteld en dat is superzonde. Want je hebt deze super dappere stap gezet, en ik begrijp dat je graag graag wilt. Maar met 600gr eraf kan je nooit op dezelfde maat uitkomen (alhoewel de hunkemolluer bhs toch anders zijn in maten). Dus houd moed, wees trots en het komt echt goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij is de omvang wat toegenomen. Van 85 naar 90. Heb nu wel een c cup. Ik ben nu 9 weken po. Eerlijk gezegd hoop ik wel dat het uiteindelijk weer 85 wordt en dan liefst natuurlijk een c cup (was 85e/f). 

Ik heb nu verschillende cup maten en dat is heel erg afhankelijk van het merk. Van Anita heb ik 90b van Chantelle 90c en een sportbeha van shockabsorber 90d. Voorlopig koop ik er ook geen andere meer bij. Eerst nog maar een paar maanden aankijken, jammer maar helaas. 

Dus herkenbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ha @claddie, ik was hier een tijdje niet geweest en zie nu pas jouw berichtje. Het gaat wel goed, weinig last meer. Ik blijf een beetje rondlopen met het gevoel dat ze toch nog best groot zijn, ook een beetje versterkt door het feit dat mijn nicht net precies dezelfde operatie heeft ondergaan in hetzelfde ziekenhuis en zij ze een stukje kleiner heeft. Maar goed, ze zien er goed uit en ik vind dat ik niet moet zeuren, het is al zoveel beter dan hiervoor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

he claddie, ik heb hetzelfde probleem. Vind ze echt te groot. Heb echt duidelijk aangegeven zo klein mogelijk, ook nog net voor de operatie. Ik ben echt niet zo breed, heeft de chirurg zelf gezegd maar volgens mij heb ik nu een c, kleine d. Terwijl ik echt een b wilde. Slonken ze bij jou nog na de operatie? Het is nu voor mij bijna 5 wk PO.

Gr Gertine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.