Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Angelsboobs

Leuke aanbiedingen, winkel, webwinkels, groter(e) maten , jou eerste aankoop?

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

het keek me wel leuk om een info hoekje te maken met waar je leuke kleding/ bh's / bikini's kan krijgen nu we een maatje meer hebben of krijgen. Leuk om te melden als je een winkel ziet waar ze een maatje groter(e) bh's hebben is altijd super leuk natuurlijk.. Of een zaak of web winkel waar ze uitverkoop hebben!! 

Mij heb bijv net een mailtje van Hunkemöller gehad met super mooie sets voor Valentijn en alvast een berichtje voor de nieuwe collectie van sylvie haar bikini's die in mei uitkomt!! Ennnnnn het gerucht gaat dat ze eindelijk rekening heeft gehouden met de maten vanaf e .. Dus kom maar op met jullie shop till you drop ervaringen, tips en acties!! En wat ook erg leuk is.. Jullie verhaal over het aanschaffen van de eerste echte nieuwe bh!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Via Groupon enzo kan je cadeaubonnen heek goedkoop krijgen voor Hunkemöller en Christine le duc. Wel voorwaarde en geldigheid Goes lezen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk idee! Ik kijk nu al uit naar het shoppen. Heb zelfs mijn eerste bikini al gekocht (lol) :75:. en ik moet nog zoveel maanden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kennen jullie Vente-exclusive al? Een app/website waar elke dag nieuwe aanbiedingen (leuke kortingen!) op komen te staan die en aantal dagen geldig zijn. Denk hierbij aan interieurdingen, cosmetica, kleding maar dus ook lingerie, van verschillende merken; Marlies Dekkers, Prima Donna, Sapph en meer. De voorraad is vaak niet heel groot en je moet wel eens mazzel hebben maar ze worden voor mooie prijzen aangeboden!

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dames.. Misschien een hele stomme vraag.. Maar ik heb dus nu een m maat van kleding( wel te verstaan , bovenkleding, jurkjes enz) maat hoe zit dat nou als ik van een c naar e of f cup ga, ga je dan ook naar een maat groter? Ik ben zo bang dat er dan qua heupen en billen alles zo groot gaat zitten?!...    

@DreamLou Ik heb net gedownload en maandag en dinsdag starten er idd 2 met ondergoed/ lingerie!! Leuk leuk leuk.. Ben benieuwd

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahahaha.. O echt.. Ik bedoelde eigenlijk meer dat je hellllleeeeeeeeemaal naar beneden moet scrollen in de topics lijst om hier te komen . Eerlijk was ik zelf ook nog niet eens zover gescrolled hahaha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste ervaring:

Naar de bijenkorf  en op mijn gemak alle merken en modellen gepast. Deze genoteerd zodat ik de maten niet zou vergeten want sommige merken vallen nou eenmaal anders. Ben uiteindelijk na 1 uur passen weggegaan met een veel te duur setje maar dat mocht de pret niet drukken..tieten waren o zo blij!! L'Agent Provocateur maat 70F . 

Daarna thuis losgeslagen op internet en de outlets leeggekocht. Dussss naast je dure tweeling hou je ook een verslaving over aan BF en lingerie :51:

zie dat ik mijn bericht hierboven niet kan aanpassen met een extra linkje dus bij deze op verzoek nog een linkje voor swimwear :)

http://www.bikinifun.nl/c-1932241/bikinifun-lingerie-collectie/

groetjes van poes :P:45: 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com