Ga naar inhoud

Leuke aanbiedingen, winkel, webwinkels, groter(e) maten , jou eerste aankoop?


Angelsboobs

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Cccgg:

Welke bh's van bijv. Hunkemöller zijn nou geschikt? Of n andere winkel met mooie goeie in wat grotere maten

bij hunkemoller heb je die plunche ( zeg ik t goed) is dat bijvoorbeeld te veel vulling al of kan dat geen kwaad?

Alle bh's zijn geschikt om te dragen ( push-up zijn de meningen over verdeeld en zou ik persoonlijk het eerste jaar niet aan doen, advies aan je PC vragen)  en plunge modellen mag je gewoon kopen. Zijn genoeg topics over want we lopen allemaal te klungelen in het begin whahaha

succes met shoppen!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
33 minuten geleden zei Niesje:

Handig dit!!

iemand al bikini's besteld via Ali?

En hoe zit het dan met de maten?? :) 

Ja ik wil dat ook wel gaan doen maar qua maten is het wel ff zoeken idd.. Ik heb voor mijn bv wel al besteld maar vallen best klein. Zoiezo moet je eigenlijk een maat groter bestellen. En 2 van van dezelfde bikini's.. 1 voor je cup maat en 1 voor je broekje.. ( in mijn geval nu dan, heb nu al meer dan 80e en als ik daar een xl of Xxl moet bestellen dan krijg je ook een mega broek.!! Hahahah maar zoiezo zijn de maten meestal niet groter dan een d cup! Dus goed de feedbacks lezen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooooi meide

Een vraagje ik weet dat push ups bh's niet goed zijn maar vind ze bloot geweldig maar in kleding echt weg vallen.. Zijn d'r mis bh's voor grote maten die over t geheel wat dikker zijn dus de hele voorvorming en niet een push up aan de onderkant?

ben vandaag 4 weken po heb nu al 2 bh's een met en een zonder beugel kon niet wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17 maart 2016om21:08 zei Cccgg:

Hoooooi meide

Een vraagje ik weet dat push ups bh's niet goed zijn maar vind ze bloot geweldig maar in kleding echt weg vallen.. Zijn d'r mis bh's voor grote maten die over t geheel wat dikker zijn dus de hele voorvorming en niet een push up aan de onderkant?

ben vandaag 4 weken po heb nu al 2 bh's een met en een zonder beugel kon niet wachten haha

Probeer het merk Sapph eens, hebben dikke cups en volgns mij gossard ook in bepaalde modellen 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Cccgg:

@BrownieG dankje voor je reactie!!

sapph bijna nergens 70G te vinden ! 

Ga even bij t andere merk kijken! 

Sapph is snel uitverkocht want hebben wel deze maat in assortiment maar als ik selecteer op je maat op de andere sites, kom ik genoeg tegen hoor?? Kijk effe

https://www.dutchdesignersoutlet.com/zoeken?page=1

http://www.lace-lingerie.nl/onoffer#size%5B%5D=70G&o=commodities.price

andere linkjes ook :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cccgg:

Dankjewel!!! Hoe weet je of tie goed is he? Bij Bonprix n mooie gezien maar ik ben nog al van de merken dus dan denk ik tja zou dat wel wat zijn...

 

3 uur geleden zei Cccgg:

Voor 18€!

Gewoon uitproberen en anders retour zenden? Ik koop ook meestal merken in de sale maar heb ook gewoon een zeeman of primark liggen hoor. Als ie maar stevig en comfortabel zit toch :) Tis effe uitproberen in het begin!! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
7 minuten geleden zei nailtje:

ik ben op die sites aan het kijken maar ik weet niet welke maat ik moet nemen voor bikini topje. ik heb nu ne 70F dus.... zou ik dan ne large nemen of groter?

xxx

Heb je al gekeken of er een maattabel op de site zit? Heb ook deze maat maar kom altijd uit op xl en soms op L. Hangt van de site af. Goed kijken hoor!!

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BrownieG:

Heb je al gekeken of er een maattabel op de site zit? Heb ook deze maat maar kom altijd uit op xl en soms op L. Hangt van de site af. Goed kijken hoor!!

greetz

op 1 site heb ik geen maattabel gevonden maar de rest heb ik niet gekeken. zoveel mooie bikini's. ik weet niet welke kiezen:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 februari 2016 om 20:05 zei BrownieG:

Deep plunge bra had ik toen gekocht bij alieexpress, past echt net (extra tussenstukje er tussen gezet) 

En met onzictbare achterkant bij VS online! Heb wel zustermaat genomen want hadden niet in mijn 70 F. Dus goed je maat controleren!!

Linkje:  http://www.aliexpress.com/deep-plunge-dress_reviews.html

google maar eens"  deep plunge bra" en selecteer op afbeeldingen, genoeg voorbeelden van deze soort bh's :35: 

 

Jaaaa leuk! Welke maat heb je en welke maat bestel je dan? Zo moeilijk op dat alie illegalie.

Verdomd verslaafde site overigens... Ooeeeeps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 april 2016 om 08:13 zei Cccgg:

Ik heb er nog een tekoop n zwarte 75F

Hoi, plaats hem in het verkoophoekje want heb je meer kans dat er dames kijken. 

14 uur geleden zei Miesi:

Jaaaa leuk! Welke maat heb je en welke maat bestel je dan? Zo moeilijk op dat alie illegalie.

Verdomd verslaafde site overigens... Ooeeeeps

Ja alie bombalie heeft leuke dingen maar heb altijd een miskoop met die gekke maten van ze. Ik kocht deze toen ik 70E droeg dus heb toen 85D besteld en zat best krap in de cup, mja toch aangehad..had het nodig hihihi met mijn toppie!! Tepel speelde af en toe wel kiekeboe:P..zal binnenkort ook eens kijken of ze grotere maten hebben!! Succes op alie bombalie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sabine8:

@brownieg heb jij een bikini van die brazilianbikinishop?  

Of iemand anders weleens daar besteld? 

Is xl groot genoeg voor 70F tietjes? 

Ja maar monokini besteld en draag NU 75F( neig een beetje naar G)...en pas xl wel maaaar heb het onderstuk wel moeten corrigeren want heb maat 34/36!! Dus uitkijken als je er een xl bikinibroekje bij krijg! Tis wel effe lastig met onze boobs als je setjes koop. Je zou ze ook kunnen toevoegen op je facebook en revieuws kunnen lezen!!

Goede kwaliteit hoor :35: en apart!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!! Stelt me weer gerust. Ik heb een xl topje gezien en S broekje die ik wil bestellen. Ik ga het gewoon doen.  

Zulke mooie bikini's daar!

Ik zal ook eens op fb kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.