Ga naar inhoud

Niesje : 8 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Niesje:

:43: Yeayyy Boob-day :43: 

 

(ik heb trouwens notities bij gehouden in m'n telefoon :45: )

Dat is een goede inderdaad. Misschien moet ik dat ook maar doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Flowaatje:

Ja hahhha ik zag het bericht vandaag tussen de overzichten. Dus dacht haaa laat ik reageren. Ohhh voelde me ff een oelewapper :93: :152:

Hoe voel je je inmiddels?

Xx

Ik voel me prima! Lijkt nu alsof de bv al eeuwen geleden is, hoewel ik woensdag pas "goedgekeurd" ben door Frans Straten haha. En jij? Ik moet nog in je album spieken, dat had ik nog niet gedaan! :o 

 

@Sinas, idd makkelijke kleding (los topje of shirtje) en een vestje of iets ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Help meiden, ik zit met een dilemma!

de vakantie is voorbij en ik heb er 4 kg aangevreten :45: ik heb een buikje en m'n broeken zitten veel te strak, maar m'n borsten zijn zo mooi vol :wub: en ook heb ik geen rimpelvorming meer als ik voorover buk. Dit had ik na de operatie wel (dus met 4-5 kilo minder). Snappen jullie mijn dilemma?! :131: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niesje,  tja meis..... het is maar net waar jouw prioriteit ligt. Als ik in jouw schoenen stond zou ik gaan voor de volle boobs en een maatje groter van broek.... maar ik hou nou eenmaal van een beetje "voller". Maar jij moet je er gelukkig bij voelen.... daar gaat het om.

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jaydee:

@Niesje,  tja meis..... het is maar net waar jouw prioriteit ligt. Als ik in jouw schoenen stond zou ik gaan voor de volle boobs en een maatje groter van broek.... maar ik hou nou eenmaal van een beetje "voller". Maar jij moet je er gelukkig bij voelen.... daar gaat het om.

Xxx Jaydee 

Ik zit echt in dubio hoor! Haha.. voor de bv lag mijn prioriteit absoluut bij mijn strakke buik!  Nu hoop ik dat ik met 2 kg minder weer lekkerder in mijn broeken pas (ik heb echt te veel leuke kleding om een maatje groter te gaan) en dat de :01: niet veranderen!! :131:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niesje, ja... dat is ook een oplossing..... de middenweg; 2 kilo eraf. Misschien zullen je borsten dan wel ietsje slinken, maar vast niet heel veel. En als dat toch het geval is, dan eet je er gewoon weer 2 kilo aan :45:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.