Ga naar inhoud

Oma : 12 februari 2016 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Gast Oma

Aanbevolen berichten

Hey Oma, bedankt voor de up-date en fijn om te horen dat het zo goed gaat! Nu hopen dat de andere kwaaltjes ook mogen verdwijnen :) .. En tja, diep in mijn hart denk ik nu ook dat het aan die rotzooi van vroeger moet hebben gelegen mja het menselijk lichaam is ook een wonder! Blijft lastig in deze maar ik wens je alle gezondheid toe en natuurlijk die MOOIE GEZONDE TIETEN :45: 

xxjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei essi4:

Hmmmm toch een scheurtje dus!

Ik bijf het raar vinden dat bij mij de protheses geen scheurtjes hadden, maar dat het rondje aan de achterkant er gewoon uit was gekomen. Lijkt wel op een fout in de fabricage. Ik ben er hier op het forum nog niets over tegen gekomen.  

Groeten Essi4

Nee echt heel vreemd he? dat heb ik ook nog nooit gehoord Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei BrownieG:

Hey Oma, bedankt voor de up-date en fijn om te horen dat het zo goed gaat! Nu hopen dat de andere kwaaltjes ook mogen verdwijnen :) .. En tja, diep in mijn hart denk ik nu ook dat het aan die rotzooi van vroeger moet hebben gelegen mja het menselijk lichaam is ook een wonder! Blijft lastig in deze maar ik wens je alle gezondheid toe en natuurlijk die MOOIE GEZONDE TIETEN :45: 

xxjes 

Haha ja dank je wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo allemaal, ik wil jullie toch nog even vertellen hoe het mij vergaan is.. Het is inmiddels 4 maanden geleden dat ik geholpen ben, en het ziet er echt heel mooi uit nu! Eigenlijk is alleen de bovenkant een beetje slap! Ik voel ze nu echt goed bewegen als ik loop enz..haha ik ben nog steeds erg blij dat ik dit gedaan heb, en ik heb nog steeds slanke enkels hoewel ze wel weer wat dikker zijn nu het warmer is, maar het is iig stuk minder! En ik heb ook minder last van mijn gewrichten, ik voel me echt wel beter sinds de operatie! ... Ik heb in april een mammografie moeten laten maken (Ik vond dat altijd vreselijk om te doen toen ik nog mijn siliconen had, dat deed goed pijn toen, maar nu viel het alles mee)  Pfff de aanleiding voor die mammo was niet zo leuk...want ik voelde opeens bovenin mijn linkerborst een grote bult/bolling zitten.. Het was niet heel pijnlijk, maar omdat ik bleef voelen en drukken werd het natuurlijk wel  behoorlijk gevoelig! De huisarts kon het niet verklaren en ik moest een mammografie en aansluitend als het nodig was, ook nog een echo laten maken.. Nou ik kan jullie vertellen dat ik nog nooit zo bang ben geweest, ik dacht echt dat is helemaal foute boel, het was zo'n grote bobbel dat kon niet goed zijn! Nou na de mammo moest ik op de gang wachten of de foto goed was , of dat ik toch alsnog een echo moest laten maken, er zou gelijk een dokter goed naar de foto's kijken. Ik moest natuurlijk toch voor de echo en had het echt benauwd, ik dacht zie je wel ze zien ook dat het niet goed zit in die tiet! Pfff nou ik op de tafel en die echoman ( hoe heet zo iemand nou ook alweer?) maar kijken en vragen stellen enz.. Hij had op zeker in de gaten dat ik bang was want hij zei ineens: U hoeft niet bang te zijn hoor het is zeker niets ernstigs!... Ik kon de man wel zoenen! Pfff wat was ik blij zeg! nou wat bleek nou, het was  wondvocht! En flink veel ook.. Het had zich gewoon bovenin mijn borst opgehoopt! De man zei dat het heel normaal was na zo'n operatie en dat het meestal vanzelf verdween maar dat dit erg veel was! Het zat ook in mijn rechterborst maar dat was beduidend minder en zou vanzelf oplossen.. Hij vroeg wat ik wilde: wachten tot dat het misschien alsnog oploste, maar dat kon nog eff duren (als het al gebeurde) of gelijk met een spuit verwijderen... Ik koos voor het laatste!  het kon me niet schelen hoe zeer het zou doen, het moest er gewoon NU uit!  die bobbel moest echt weg! Er werden 2 grote spuiten (met zo'n heerlijke holle naald) vol met waterig bloed opgezogen.. En de bult was weg!! Ik heb wel een beetje last gehad van die dikke naald, want die werd schuin naast mijn tepel 1 centimeter diep in mijn borst geprikt maar het klinkt erger dan het was... al met al viel het me erg mee wat de pijn betrof! Ik vond de angst voor kanker vele maken heftiger! Jeetje wat ben je dan bang zeg! En nu is het alweer juni en gaat het prima met mij! Ik heb nergens geen last meer van en slaap weer heerlijk op mijn buik! En dat ik zo kon slapen is echt al vele jaren geleden hoor! Ik ben erg blij met hoe alles gegaan is vanaf mijn operatie en heb geen seconde spijt gehad! Maar dat heb ik al vaker gezegd geloof ik!....ik vond het leuk om toch nog even het vervolg na mijn operatie te vertellen! Dames het gaat jullie hopelijk goed, en ik wens jullie een geweldige zomer toe! allemaal de groeten van Oma! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee omaaa 

Wat leuk weer wat van je te horen.

Gelukkig zeg was het niks ernstigs en hebben ze het gelijk weg kunnen nemen. En fijn dat je je nu ook beter voelt nu alles eruit is.

Nu mag het inderdaad wel lekker weer worden. En waar iedereen hier graag borsten wilt laat oma ze lekker verwijderen :P

Met of zonder borsten mag je er vast ook zijn! 

Het ga je goed oma en geniet er maar van lekker weer op je buik liggen, mis dat wel een beetje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Oma,

Leuk om weer een update te lezen maar minder om te lezen dat er een spuit in je tieten is gegaan...auwwwie :kez_11: Gelukkig niets ernstigs maar toch weer even een moment van spanning! Fijn dat het goed gaat en weer heerlijk aan het genieten bent. 

Wens je ook een hele fijne zomer toe XX en laat ze maar lekker bewegen hoor ...hihihihi ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
Gast Anni-Lore

Dag oma, ik hoop dat je dit leest.   Zou graag van je willen horen hoe het verlopen is.  Ben je tevreden zonder protheses.

Ik zit een beetje in jouw situatie.  Mijn protheses lekken niet maar ik heb ze sinds 1999 en toen was ik lichter van gewicht, en door zwaarder te worden zijn mijn borsten ook wat groter geworden.  Nu de protheses staan nog altijd op dezelfde plaats maar bollen wat naar boven op.   Ik vind dit niet mooi.  Ziet er te nagemaakt uit.  Ik wil  eigenlijk ook geen protheses meer laten plaatsen.  Op een eerste consult bij een PC zei hij mij dat het niet nodig zal zijn om ze te liften.    Ik was er heel blij mee.   Nu is nog de vraag laat ik ze weghalen en blijft het zo of kies ik toch ineens een prothese.   Je moet natuurlijk 2 x geopereerd worden.   
Ik zou ze eigenlijk liever laten verwijderen zonder meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.