Ga naar inhoud

Oma : 12 februari 2016 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Gast Oma

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik ben een oma van 58 jaar en aankomende vrijdag ga ik na 31 jaar mijn protheses laten verwijderen, ik neem geen lift en laat de boel gewoon de boel, mijn arts zei dat het waarschijnlijk heel erg mee gaat vallen, dus dat een lift niet echt nodig is als ze er uit zijn! ik hoop het maar..

Ik ben wel erg gespannen voor de operatie, ik heb al vaker een bv gehad maar ik geloof dat ik dat niet hier kan vertellen. Ik ben nog aan het "verkennen" haha Ik hoop iig dat het meevalt ik ben nu toch wel een beetje bang voor de operatie...ik laat het jullie weten! groetjes van Oma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nonky, lief dat je reageert..ja helaas heb ik wel wat klachten die onverklaarbaar zijn, ik heb bv altijd dikke enkels en voeten, is helemaal onderzocht ivm met hart vaat en nierklachten maar daar is niets uitgekomen..ook is er in mijn urine altijd een onverklaarbaar hoge concentratie eiwit, en daar heb ik ook allemaal onderzoeken voor gehad, en is ook niets uitgekomen, ik slik daar nu pillen voor om het een beetje in de hand te houden, daar ben ik niet zo blij mee, want ik slik best al veel medicijnen! en omdat mijn borsten nu ik een stuk flinker ben, steeds groter dus pijnlijker worden, en er na een aangevraagd echo onderzoek is gebleken is dat de rechterborst een "kleine' lekkage heeft, heb ik besloten tot verwijdering.. Ik wilde dat eigenlijk al een paar jaar het zat me gewoon niet meer lekker na alle enge verhalen die ik toen hoorde, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen!

Ik was 25 toen ik na 3 kinderen een borstvergroting kreeg, dat was in 1984 ik was toen heel slank en heel plat, dus kreeg ook gelijk goedkeuring van de 'keur' arts.. Na de eerste operatie had ik al na een paar weken kapselvorming in mijn rechterborst en nadat de arts die handmatig heeft proberen te kraken, wat echt heel pijnlijk was en natuurlijk niet lukte, is dat vervangen, dat ging goed al was hij altijd wel iets harder en pijnlijker dan de rechterborst, maar mijn borsten waren heel mooi en natuurlijk om te zien, en dat zijn ze nu nog, maar dat terzijde! Ik was er echt heel blij mee, stond perfect bij mijn figuur! In 2001 kreeg ik nieuwe prothesen omdat ik pijn kreeg, dat ging toen ook heel gemakkelijk werd niet moeilijk over gedaan door verzekering enz... Toen ik uit de narcose kwam zei de arts dat beide kanten gelekt hadden, maar dat hij het allemaal heel goed schoon had gespoeld en extra zijn best had gedaan, en het kon geen kwaad! Ik vond dat maar niks, maar ik werd helemaal gerustgesteld en ik geloofde de arts..en heb ze lekker laten zitten, was weer helemaal blij! en heb ook jaren geen last gehad, het voelde heel natuurlijk aan...

Nou en nu zijn we weer 15 jaar verder en gaan ze er vrijdag uit.. zonder dat ik laat liften want ik vind het eigenlijk wel goed zo! Ik heb echt pijn aan allebei mijn borsten en ook mijn borstspieren doen zeer.. ze zijn gewoon te groot nu omdat ik ruim 20 kilo zwaarder ben geworden..  Mijn arts zei dat het waarschijnlijk  meevalt en niet rimpelig wordt, wel slapper natuurlijk, maar daar kan ik wel mee leven!  Ik had hier bij iemand gelezen dat het heel goed gegaan was met weinig pijn en ellende en dat ze na 2 weken alweer aan het werk was..ik hoop wel dat het bij mij ook zo gemakkelijk gaat, ik vind jammer genoeg niet zoveel verhalen over vrouwen die dit ook hebben laten doen zonder een lift, daar was ik juist erg benieuwd naar! Ik ben eigenlijk voor het eerst van mijn leven bang dat er iets niet goed gaat vandaar dat ik de mooie verhalen zoek! hahaha misschien is het mijn leeftijd dat ik daar nu last van heb, maar ze gaan er iig uit! Ze voelen aan alsof ik nodig borstvoeding moet geven.. dat hele gespannen voel ik nu al heel lang, en het voelt ook branderig aan dus is de hoogste tijd om eruit te halen! Nou dit was het wel zo'n beetje, als je nog vragen hebt stel ze gerust! Ik ga zo even jou verhaal opzoeken als het me lukt..ik ben niet zo ster in deze dingen..ik hoop dat ik je een beetje wijzer heb kunnen maken Nonky hartelijk groeten en fijn weekend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg, die gezondheidsklachten. Gezondheid gaat toch voor alles en jij bent er blijkbaar helemaal klaar mee. Dus een verstandige beslissing toch. En eh........leuk om te zien dat er nog iemand is hier die niet zo jong meer is :P (ben zelf 50) . Succes en plezier hier !:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw interessant verhaal, eentje die niet vaak voorkomen.

Bedankt voor het delen! En persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee. Ik begrijp de angst. Ik denk dat het de natuur van de mens is. Hopelijk verloopt alles voorspoedig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi oma!!

Welkom op het forum en fijn dat je je verhaal hier vertelt!! Je hoort niet vaak iets over vrouwen die al zo lang prothesen hebben en dus ook nog begonnen zijn met de oude generatie prothesen!.
Dat moet echt flink balen geweest zijn, toen er die lekkage in 2001 geconstateerd werd... Bij gelimplantaten (de nieuwe-generatie-implantaten) is dat al niet prettig, laat staan bij de generatie waarbij de inhoud een stuk vloeibaarder was. 

Heel rot dat je nu zoveel klachten hebt, en hopelijk nemen ze af door het verwijderen van de implantaten. 
Kan me voorstellen dat die vloeibare substantie destijds ook niet veel goeds veroorzaakt heeft, maar goed, ook dat is natuurlijk maar gissen van mijn kant..

Mag ik vragen welke arts je implantaten gaat verwijderen? En hopelijk wil je na je explantatie een verslagje schrijven? Interessant voor dames die nog ná jou tot explantatie over willen gaan :)

Als je arts bekend is, zullen we je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je gewoon alles wat je wilt in dít topic schrijven, en staat alles makkelijk bij elkaar :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi Oma,

Interessant om je verhaal te lezen en jouw ervaring mee te krijgen. Maar begrijp ik het nu goed dat je in 1984 je eerste bv had en al snel kapselvorming kreeg en vervolgens weer nieuwe protheses kreeg? Welke protheses had je toen gekregen? En in 2001 vanwege pijn en lekkage weer nieuwe protheses, welke waren dat? En heeft dezelfde PC de operaties verricht bij je? Sorry voor alle vragen hoor...maar dat maakt het effe compleet in mijn hoofd! 

Door jouw verhaal sta ik ook even stil bij mezelf! Wat als....wil er niet aan denken maar hoop dat mijn lijf er gezond mee omgaat naarmate ik ouder wordt! En kom ik ook op een moment dat ik kies  voor verwijdering? Sta je niet bij stil als je kiest voor een bv eigenlijk.. 

Kan mij wel voorstellen dat je er bewust voor kiest nu want met pijnlijke borsten verder lijkt mij ook niets! En gezondheid gaat voor!! Wel fijn dat je PC aangeeft dat het meevalt zonder lift. En ja, het is spannend wat je ondergaat dus logisch dat je nu bang bent. Zou ik ook zijn hoor. Denk bij iedere operatie sta je effe stil bij alles...pfff 

Heel erg bedankt voor het delen van je verhaal want het klopt dat deze topics niet vaak voorkomen op dit forum.  Sterkte komende week en alvast een top herstel toegewenst!

Groetjes BrownieG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi oma, 

ik krijg nu de derde bv..ik moet wel zeggen dat ik gelukkig geen kapotte protheses had, wel kapsel en dat was al vreselijk. Nu krijg ik een wissel, cosmetisch, omdat de arts een inschattingsfout heeft gemaakt. Ik heb geen idee hoe en wat in de toekomst...over tien jaar ben ik ook 58 en dan zal ik wel iets moeten laten veranderen, kleiner en liften. Of eruit. Ik,heb geen idee. Wie dan leeft die dan zorgt.....

wat naar die onduidelijke klachten.. Kan natuurlijk wel vd siliconengel zijn. Ik heb het eerder gelezen. De kennis was destijds minder. Okk vervelend van die stuwende borsten, en dan maar lekker eruit. Succes met je operatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ambertje:

Wat vervelend zeg, die gezondheidsklachten. Gezondheid gaat toch voor alles en jij bent er blijkbaar helemaal klaar mee. Dus een verstandige beslissing toch. En eh........leuk om te zien dat er nog iemand is hier die niet zo jong meer is :P (ben zelf 50) . Succes en plezier hier !:)

 

11 uur geleden zei ambertje:

Wat vervelend zeg, die gezondheidsklachten. Gezondheid gaat toch voor alles en jij bent er blijkbaar helemaal klaar mee. Dus een verstandige beslissing toch. En eh........leuk om te zien dat er nog iemand is hier die niet zo jong meer is :P (ben zelf 50) . Succes en plezier hier !:)

Nou idd ik zal echt blij zijn als ik overal vanaf ben..maar neemt niet weg dat ik er jaren plezier van heb gehad hoor! en geloof echt dat ik de oudste ben hier he! haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bruisend:

Wauw interessant verhaal, eentje die niet vaak voorkomen.

Bedankt voor het delen! En persoonlijk heb ik hier geen ervaring mee. Ik begrijp de angst. Ik denk dat het de natuur van de mens is. Hopelijk verloopt alles voorspoedig!

Dank je wel, dat hoop ik ook! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

Hoi oma!!

Welkom op het forum en fijn dat je je verhaal hier vertelt!! Je hoort niet vaak iets over vrouwen die al zo lang prothesen hebben en dus ook nog begonnen zijn met de oude generatie prothesen!.
Dat moet echt flink balen geweest zijn, toen er die lekkage in 2001 geconstateerd werd... Bij gelimplantaten (de nieuwe-generatie-implantaten) is dat al niet prettig, laat staan bij de generatie waarbij de inhoud een stuk vloeibaarder was. 

Heel rot dat je nu zoveel klachten hebt, en hopelijk nemen ze af door het verwijderen van de implantaten. 
Kan me voorstellen dat die vloeibare substantie destijds ook niet veel goeds veroorzaakt heeft, maar goed, ook dat is natuurlijk maar gissen van mijn kant..

Mag ik vragen welke arts je implantaten gaat verwijderen? En hopelijk wil je na je explantatie een verslagje schrijven? Interessant voor dames die nog ná jou tot explantatie over willen gaan :)

Als je arts bekend is, zullen we je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je gewoon alles wat je wilt in dít topic schrijven, en staat alles makkelijk bij elkaar :)

xx BB

Hallo Boobie, dank je wel, ik ben dr idd eentje van de oude garde he? ik hoop ook echt dat mijn klachten afnemen na de operatie, en ben ook echt benieuwd hoe het er uit ziet..er werd gezegd na de echo dat ik rechts een lichte lekkage had en links zag er goed uit! We zullen het zien! De arts die mij nu gaat opereren is Dokter Tan van het Bronovo ziekenhuis in Den-Haag Scheveningen..en natuurlijk ga ik een verslag vd operatie schrijven, maar weet niet hoe snel, ik ben altijd erg eng van de narcose, en heb meestal wel een week nodig om bij  te komen hoor..Maar ze hebben me beloofd dat ze me iets gaan geven tijdens en vlak na de operatie zodat ik niet zo ziek ben! dat is ook iets waar ik me best druk om maak, ik voel me echt zo lang akelig na een narcose...De dokter die ik nu heb heeft trouwens niet mijn bv gedaan hoor..de naam van die arts weet ik echt niet meer, Hij was toen mijn arts in het Leyenburg ziekenhuis in Den-Haag.. Ik hoop volgende week om deze tijd ook achter de pc te zitten om mijn operatie te beschrijven , dat zou betekenen dat ik niet ziek ben...haha groeten en bedankt voor je berichtje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei BrownieG:

 

Hoi Oma,

Interessant om je verhaal te lezen en jouw ervaring mee te krijgen. Maar begrijp ik het nu goed dat je in 1984 je eerste bv had en al snel kapselvorming kreeg en vervolgens weer nieuwe protheses kreeg? Welke protheses had je toen gekregen? En in 2001 vanwege pijn en lekkage weer nieuwe protheses, welke waren dat? En heeft dezelfde PC de operaties verricht bij je? Sorry voor alle vragen hoor...maar dat maakt het effe compleet in mijn hoofd! 

Door jouw verhaal sta ik ook even stil bij mezelf! Wat als....wil er niet aan denken maar hoop dat mijn lijf er gezond mee omgaat naarmate ik ouder wordt! En kom ik ook op een moment dat ik kies  voor verwijdering? Sta je niet bij stil als je kiest voor een bv eigenlijk.. 

Kan mij wel voorstellen dat je er bewust voor kiest nu want met pijnlijke borsten verder lijkt mij ook niets! En gezondheid gaat voor!! Wel fijn dat je PC aangeeft dat het meevalt zonder lift. En ja, het is spannend wat je ondergaat dus logisch dat je nu bang bent. Zou ik ook zijn hoor. Denk bij iedere operatie sta je effe stil bij alles...pfff 

Heel erg bedankt voor het delen van je verhaal want het klopt dat deze topics niet vaak voorkomen op dit forum.  Sterkte komende week en alvast een top herstel toegewenst!

Groetjes BrownieG

 

Hallo Brownie..ja je begrijpt het goed..ik kreeg in 84 mijn eerste bv en kreeg al snel kapselvorming in mijn rechterborst..en alleen de rechterborst is toen vervangen, nadat de dokter handmatig had geprobeerd het kapsel te breken...

En ik moet eerst even vertellen dat die kapselvorming zo goed als zeker gekomen is omdat ongeveer een week na de operatie  mijn zoontje van 1 jaar die boven lag te slapen, uit zijn bedje viel..ik rende snel de trap op werd duizelig en greep me vast aan de leuning en trok me omhoog, ik voelde al gelijk een pijnscheut...dus eigenlijk was dit gewoon een soort van stomme pech!

Je vraagt mij welke protheses ik had, en ik heb werkelijk geen idee!  de protheses die ik in 2001 kreeg waren iig geen pip dat is voor mij uitgezocht nadat daar ineens al die horrorverhalen van in het nieuws kwamen en er is me toen verteld welke ik wel had, maar ik ben het helemaal kwijt! en ja idd dezelfde arts van mijn eerste bv heeft alledrie de operaties bij mij gedaan, hij stond bekend als een heel goed chirurg en mijn borsten waren ook echt heel mooi om te zien, ze leken gewoon echt en heel natuurlijk...en nu nog steeds! als ik heel diep nadenk schiet zijn naam me vast nog wel te binnen!

Ik heb nu voor een andere arts gekozen omdat ik niet  meer naar dat ZH wil, rond 2001 kreeg ik idd last van mijn borsten en ze waren gewoon aan vervanging toe zei de arts..er is mij trouwens ook nooit verteld dat ze een leven lang mee zouden gaan hoor, doen ze dat nu wel dan?  ik kreeg toen al te horen dat ze na ongeveer 12 tot 15 jaar vervangen moesten worden,..

dat er lekkages waren werd pas tijdens de operatie ontdekt! eng idee toch he?  ik stond er toen niet zo bij stil wat het misschien met je lichaam zou kunnen doen, en ik weet nu trouwens nog niet zeker of mijn klachten door mijn borsten komen...ik ben daarom wel van plan om over een paar maanden met sommige medicijnen die ik nu slik  te stoppen en dan na een paar weken mijn bloed te laten onderzoeken, als mijn waardes dan goed zijn weet ik genoeg natuurlijk! ik hoop dat je een beetje wijzer bent geworden van mijn verhaal ik ben nogal hakketakkerig..haha  bedankt voor je berichtje en ik hoop zelf ook op een heel spoedig herstel pfff zal zo blij zijn als ik overal vanaf ben joh! groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nonky:

Hoi oma, 

ik krijg nu de derde bv..ik moet wel zeggen dat ik gelukkig geen kapotte protheses had, wel kapsel en dat was al vreselijk. Nu krijg ik een wissel, cosmetisch, omdat de arts een inschattingsfout heeft gemaakt. Ik heb geen idee hoe en wat in de toekomst...over tien jaar ben ik ook 58 en dan zal ik wel iets moeten laten veranderen, kleiner en liften. Of eruit. Ik,heb geen idee. Wie dan leeft die dan zorgt.....

wat naar die onduidelijke klachten.. Kan natuurlijk wel vd siliconengel zijn. Ik heb het eerder gelezen. De kennis was destijds minder. Okk vervelend van die stuwende borsten, en dan maar lekker eruit. Succes met je operatie! 

 

24 minuten geleden zei Oma:

Hallo Brownie..ja je begrijpt het goed..ik kreeg in 84 mijn eerste bv en kreeg al snel kapselvorming in mijn rechterborst..en alleen de rechterborst is toen vervangen, nadat de dokter handmatig had geprobeerd het kapsel te breken...

En ik moet eerst even vertellen dat die kapselvorming zo goed als zeker gekomen is omdat ongeveer een week na de operatie  mijn zoontje van 1 jaar die boven lag te slapen, uit zijn bedje viel..ik rende snel de trap op werd duizelig en greep me vast aan de leuning en trok me omhoog, ik voelde al gelijk een pijnscheut...dus eigenlijk was dit gewoon een soort van stomme pech!

Je vraagt mij welke protheses ik had, en ik heb werkelijk geen idee!  de protheses die ik in 2001 kreeg waren iig geen pip dat is voor mij uitgezocht nadat daar ineens al die horrorverhalen van in het nieuws kwamen en er is me toen verteld welke ik wel had, maar ik ben het helemaal kwijt! en ja idd dezelfde arts van mijn eerste bv heeft alledrie de operaties bij mij gedaan, hij stond bekend als een heel goed chirurg en mijn borsten waren ook echt heel mooi om te zien, ze leken gewoon echt en heel natuurlijk...en nu nog steeds! als ik heel diep nadenk schiet zijn naam me vast nog wel te binnen!

Ik heb nu voor een andere arts gekozen omdat ik niet  meer naar dat ZH wil, rond 2001 kreeg ik idd last van mijn borsten en ze waren gewoon aan vervanging toe zei de arts..er is mij trouwens ook nooit verteld dat ze een leven lang mee zouden gaan hoor, doen ze dat nu wel dan?  ik kreeg toen al te horen dat ze na ongeveer 12 tot 15 jaar vervangen moesten worden,..

dat er lekkages waren werd pas tijdens de operatie ontdekt! eng idee toch he?  ik stond er toen niet zo bij stil wat het misschien met je lichaam zou kunnen doen, en ik weet nu trouwens nog niet zeker of mijn klachten door mijn borsten komen...ik ben daarom wel van plan om over een paar maanden met sommige medicijnen die ik nu slik  te stoppen en dan na een paar weken mijn bloed te laten onderzoeken, als mijn waardes dan goed zijn weet ik genoeg natuurlijk! ik hoop dat je een beetje wijzer bent geworden van mijn verhaal ik ben nogal hakketakkerig..haha  bedankt voor je berichtje en ik hoop zelf ook op een heel spoedig herstel pfff zal zo blij zijn als ik overal vanaf ben joh! groetjes..

 

3 uur geleden zei Nonky:

Hoi oma, 

ik krijg nu de derde bv..ik moet wel zeggen dat ik gelukkig geen kapotte protheses had, wel kapsel en dat was al vreselijk. Nu krijg ik een wissel, cosmetisch, omdat de arts een inschattingsfout heeft gemaakt. Ik heb geen idee hoe en wat in de toekomst...over tien jaar ben ik ook 58 en dan zal ik wel iets moeten laten veranderen, kleiner en liften. Of eruit. Ik,heb geen idee. Wie dan leeft die dan zorgt.....

wat naar die onduidelijke klachten.. Kan natuurlijk wel vd siliconengel zijn. Ik heb het eerder gelezen. De kennis was destijds minder. Okk vervelend van die stuwende borsten, en dan maar lekker eruit. Succes met je operatie! 

Hallo Nonky wat vervelend ook voor jou, ik hoop dat het goed komt en goed blijft deze keer...maar als alles normaal zit en als je geen last krijg hoeft er toch niet verandert te worden als je op oudere leeftijd komt? als ik deze problemen niet had gehad had ik ze ook lekker laten zitten hoor...ik duim voor jou en jij ook succes met jou operatie...wanneer krijg je deze? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Oma:

 

Nou idd ik zal echt blij zijn als ik overal vanaf ben..maar neemt niet weg dat ik er jaren plezier van heb gehad hoor! en geloof echt dat ik de oudste ben hier he! haha 

Hoi Oma:)

Ik ben 2 jaar ouder dus een oude doos op dit forum.

In de jaren dat wij onze bv kregen ik in 1989 was er geen internet,ik heb toen uit onzekerheid een oproep geplaatst in een dames blad.

Waar ik een fijne reactie kreeg van een dame die mijn schriftelijk steunden en later telefonische.Door haar ben ik voor een bv gegaan 150 cc achter de spier(nu om te lachen) maar ik was toen zeer tevreden.

In 2003 voor de zekerheid op controle gegaan de pc constateerde kapselvorming,ik ben toen door dr.Nio geopereerd.

Bij de wissel  in 2004 was er een lekkage ontdekt door dr Nio maar waar ik geen lichamelijke klachten van had.

Dr,Nio heeft toen 300 cc voor de spier geplaatst waar ik nu nog zeer tevreden mee ben.

xx  Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg...

Nou en ik hoop dus ook dat jouw klachten weggaan na het verwijderen van je huidige prothesen... Maar is er eigenlijk gesproken over dat de klachten misschien nog zijn van die oude lekke prothesen? Of is dat totaal niet aan de orde? Dr. Tan staat heel goed bekend, dus je zit wel sowieso goed qua PC nu..

Hopelijk helpt het na je narcose,wat ze je gaan geven! En voel je je goed erna (op de normale klachten na een operatie na dan)

Ik ga je titel aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen.

Best leuk hè dat Ank de oudere doos is hier :45: Grapjas haha

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor is niet aan de orde geweest , Ik had bij mijn de huisarts een paar jaar terug al aangegeven dat ik dacht dat het misschien door mijn borsten kwam, maar ze zei dat er nooit iets bewezen was en ze geloofde het zelf ook niet echt...maar ze was het wel gelijk met me eens toen ik zei dat ze er nu echt uit moesten! ik mocht zelf een chirurg zoeken enz...

Ik ben begin januari voor de eerste keer bij Dr.Tan geweest,  en ik kon op 15 januari al geholpen worden, er was onverwacht een plek vrij dus daar mocht ik voor in de plaats,  maar ik had toen al een kleine ontsteking op mijn sleutelbeen ( ook weer een plek die zelden voorkomt ) die ineens een heel stuk erger werd, en mijn huisarts raadde mij de operatie af. Ik kon beter wachten, en had ook een antibioticakuur dus moest ik het helaas afzeggen! maar nu gaat het dus hopelijk vrijdag echt gebeuren!

Ja ik hoop ook echt dat het gaat helpen want het is erg vervelend als je zolang last houd van de narcose..maar ik moet wel zeggen dat ik bij de laatste narcose (gastenen) toch niet zo heel lang gesukkeld  heb, dus wie weet ga ik er een beetje aan wennen! haha  Fijne zondag en groetjes van mij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey oma, 

Wederom bedankt voor je geweldige uitleg! 

Wat een reis zeg als ik het zo lees en gelukkig heb je ook van je borsten kunnen genieten. Dat tijden anders waren vroeger, met de siliconen, wist ik ....maar...handmatig je kapsel breken... Klink nie best voor brownie :19: die tijd zijn we voorbij! 

Denk persoonlijk dat alles een houdbaarheid heeft! Maar goed, pc geeft aan dat je ze erin kan houden zolang je er geen last van hebt. Nou denk ik weer, ja waarom wachten totdat ik er wel last van heb. Denk dat ik deze beslissing pas maakt over 10-15 jaar...misschien zelfs eerder als mijn huid eerdere signalen afgeeft? Lastig om er nu over na te denken want heb ze net 7 maanden :45: 

Dr. Tan is een top PC dus daar zit je goed! Heeft mijn nicht ook geholpen bij reconstructie na chemo. En het Bronovo ziekenhuis is ook top! Dus ga ervan uit dat het team je goed ondersteunt met narcose zodat je er enigzins beter uit komt dan voorgaande keren. (Zit trouwens een look a like van george clooney als  anesthesist ;) mijn nicht moest aan iets moois denken..... :45: ) 

Zal aan je denken komende week en zie je verslag wel verschijnen zodra jij je goed voelt, sterkte nog!! 

Groetjes BrownieG

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi oma,

bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ga woensdag voor een wissel na dat is ondekt dat ik twee lekkende silicone heb. Ik heb mijn bv laten doen in ´99 of 2000 weet het niet meer zo zeker. Eigenlijk nooit klachten of zo gehad. Het is wel duidelijk dat ze er uitmoeten nu het lekt, maar het gekke is dat ik natuurlijk niet weet hoelang al! Vanaf het moment dat ik weet dat ze lek zijn ben ik natuurlijk wel gaan zoeken naar de gevolgen van lekkage.... En ja ik heb ook al wel een jaar of twee vage klachten, waar voor ik altijd wel een verklaring had.  Maar het zou heel goed kunnen dat mijn gewichtsklachten niet komen van het hardlopen, maar van mijn borsten. Ik ben ook wel door mijn pc gerustgesteld dat hij het goed schoon zal maken en dat het in het caspel blijft als het gaat lekken. Eigenlijk net zo als bij jou is gegaan. Ik heb er ook overnagedacht om voor expansie tegaan. Was echter bang dat ik er toch spijt van zou gaan krijgen. Ik ga gezien mijn leeftijd (46) toch nog voor een nieuwe ronde silicone. Ik hoop dat je klachten weg gaan en hou ons op de hoogte. Succes vrijdag.

Groeten Essi

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei essi4:
15 uur geleden zei BrownieG:

Hey oma, 

Wederom bedankt voor je geweldige uitleg! 

Wat een reis zeg als ik het zo lees en gelukkig heb je ook van je borsten kunnen genieten. Dat tijden anders waren vroeger, met de siliconen, wist ik ....maar...handmatig je kapsel breken... Klink nie best voor brownie :19: die tijd zijn we voorbij! 

Denk persoonlijk dat alles een houdbaarheid heeft! Maar goed, pc geeft aan dat je ze erin kan houden zolang je er geen last van hebt. Nou denk ik weer, ja waarom wachten totdat ik er wel last van heb. Denk dat ik deze beslissing pas maakt over 10-15 jaar...misschien zelfs eerder als mijn huid eerdere signalen afgeeft? Lastig om er nu over na te denken want heb ze net 7 maanden :45: 

Dr. Tan is een top PC dus daar zit je goed! Heeft mijn nicht ook geholpen bij reconstructie na chemo. En het Bronovo ziekenhuis is ook top! Dus ga ervan uit dat het team je goed ondersteunt met narcose zodat je er enigzins beter uit komt dan voorgaande keren. (Zit trouwens een look a like van george clooney als  anesthesist ;) mijn nicht moest aan iets moois denken..... :45: ) 

Zal aan je denken komende week en zie je verslag wel verschijnen zodra jij je goed voelt, sterkte nog!! 

Groetjes BrownieG

 

 

 

 

 

Hallo ja zeker ben echt blij geweest hoor..en als jij er geen last van hebt zou ik ze lekker zo  weer laten doen hoor,... Maar mocht je wel rare dingen krijgen of voelen dan raad ik iedereen aan om gelijk goed te laten controleren! maar dat is logisch natuurlijk! 

Goed om te horen van Dr Tan, ik vond hem erg aardig... en hij zei direct ik denk niet dat u een lift nodig heeft met deze borsten, dus hij is mijn vriend! (was toch al niet van plan om te laten liften hoor, dus als hij had gezegd u moet een lift had ik dat ook niet gedaan) 

 mocht ik dr Clooney krijgen dan heb ik daar waarschijnlijk weinig aan..die kijkt op zeker naar de mooie jonge meiden hahaha maar zal er op letten! Dank voor je berichtje, en ik hoop een positief verslag te schrijven!  Groetjes...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei essi4:

Hoi oma,

bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ga woensdag voor een wissel na dat is ondekt dat ik twee lekkende silicone heb. Ik heb mijn bv laten doen in ´99 of 2000 weet het niet meer zo zeker. Eigenlijk nooit klachten of zo gehad. Het is wel duidelijk dat ze er uitmoeten nu het lekt, maar het gekke is dat ik natuurlijk niet weet hoelang al! Vanaf het moment dat ik weet dat ze lek zijn ben ik natuurlijk wel gaan zoeken naar de gevolgen van lekkage.... En ja ik heb ook al wel een jaar of twee vage klachten, waar voor ik altijd wel een verklaring had.  Maar het zou heel goed kunnen dat mijn gewichtsklachten niet komen van het hardlopen, maar van mijn borsten. Ik ben ook wel door mijn pc gerustgesteld dat hij het goed schoon zal maken en dat het in het caspel blijft als het gaat lekken. Eigenlijk net zo als bij jou is gegaan. Ik heb er ook overnagedacht om voor expansie tegaan. Was echter bang dat ik er toch spijt van zou gaan krijgen. Ik ga gezien mijn leeftijd (46) toch nog voor een nieuwe ronde silicone. Ik hoop dat je klachten weg gaan en hou ons op de hoogte. Succes vrijdag.

Groeten Essi

Hoi Essi. wat had jij voor klachten dan?  bedoel je gewricht of gewicht klachten? en snap je best hoor,  toen ik ong. 15 jaar terug nieuwe kreeg was ik ook blij met mijn borsten, ik was toen 42 dus ook nog jong... en niet dat ik nu zo oud ben maar nu vind ik het wel best,  ik laat ook niet liften want ik heb geen zin meer in al dat gedoe! maar dat is natuurlijk ieder voor zich...

 zo dacht ik 15 jaar geleden ook echt niet hoor meid dus groot gelijk dat je er weer voor gaat! veel succes woensdag, en ik lees je verslag wel! groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Oma:

Hoi Essi. wat had jij voor klachten dan?  bedoel je gewricht of gewicht klachten? en snap je best hoor,  toen ik ong. 15 jaar terug nieuwe kreeg was ik ook blij met mijn borsten, ik was toen 42 dus ook nog jong... en niet dat ik nu zo oud ben maar nu vind ik het wel best,  ik laat ook niet liften want ik heb geen zin meer in al dat gedoe! maar dat is natuurlijk ieder voor zich...

 zo dacht ik 15 jaar geleden ook echt niet hoor meid dus groot gelijk dat je er weer voor gaat! veel succes woensdag, en ik lees je verslag wel! groetjes...

Hahahah ik lees het terug. Nee niet mijn gewicht! Maar gewrichtsklachten. Knieen, heupen en soms mijn polsen.

Niet erg hoor, maar wel aanwezig zeurende klachten regelmatig. Ik loop hard, heb een fysiek zware baan en het kan dus ook daar vandaan komen.  Eerlijk is eerlijk mijn lijf is ook wat minder piep dus kan ook wat klachten geven. 

Verslag zal volgen. Groetjes Essi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2016om09:19 zei essi4:

Hahahah ik lees het terug. Nee niet mijn gewicht! Maar gewrichtsklachten. Knieen, heupen en soms mijn polsen.

Niet erg hoor, maar wel aanwezig zeurende klachten regelmatig. Ik loop hard, heb een fysiek zware baan en het kan dus ook daar vandaan komen.  Eerlijk is eerlijk mijn lijf is ook wat minder piep dus kan ook wat klachten geven. 

Verslag zal volgen. Groetjes Essi

Hoi essi hoe is het gegaan met jou? ik kan eigenlijk geen verhaal vinden, dan moet ik toch gewoon op je naam klikken? ik kom niet op jou site hoor! ik had ene Francien gevonden die ook een verwijdering heeft gedaan, maar kom ook niet op haar site! denk dat ik het niet goed doe..haha maar iig ben jij nu lekker geholpen en vroeg me af hoe het is gegaan? Nou ik ben morgen aan de beurt en ben goed nerveus hoor..pfff was het maar zaterdag! jij veel sterkte met opknappen, en ik hoop iets te horen! groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in een topic staat, zou je op het profiel van een lid moeten komen als je op de naam of op de profiel foto van dat lid klikt (als die naam dik gedrukt bovenaan het bericht staat.)

Anders kun je de naam rechtsboven in de website invoeren bij de loep. Er staat een grijs balkje voor, dat je dan moet omzetten naar 'leden'. Als je dan de naam ingegeven hebt, klik je weer op het loepje, en dan zie je de opties van leden met de naam die je zoekt.

Als je dan op het icoon van het lid klikt, zou je op haar profiel moeten komen :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.