Ga naar inhoud

Wat vinden jullie??


Aanbevolen berichten

Ik zag het programma lelijke eendjes en ik was zo boos!

 

Ik ben met hetzelfde probleem daar geweest en kreeg een infectie.

Alles eruit na een lang verhaal!!

Daarna gingen ze het "redden" en dit is het resultaat.

Ze hebben mij het bedrag dat ik had betaalt terug gegeven en beloofd het nog goed te gaan maken.

Maar ik heb er nu geen vertrouwen meer in!

Verleden:

 

2011 operatie

2012 siliconen eruit vanwege infectie

2013 interview in een blad met mijn schade

2013 nieuwe vullingen

2014 tepelhof correctie maar geen lift (wat wel was beloofd)

Nu moeten we weer terug maar ik durf niet meer ondanks het niets kost heb ik gewoonweg geen vertrouwen meer.

 

Wat kan ik doen??

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat een verhaal, wat een ellende.... Kan me voorstellen dat het lastig was om naar dat programma te kijken. Dat je er geen vertrouwen meer in hebt lijkt me erg logisch!

Ik kan hier nu wel gaan typen wat ik er van denk maar ik heb er niet genoeg verstand van. Er zijn hier een aantal dames die er veel verstand van hebben Best_boobie en nog een paar (ben de namen even kwijt). Die kunnen je misschien wel wat advies geven.

Voor nu wens ik je veel sterkte! 

Liefs xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg! zon beetje 5 jaar ellende dus ,pffffffffff.

En hoe schandalig is het dat ze je dingen beloven maar niet nakomen,en je nog met de gebakken peren zit.

Ben benieuwd bij welke arts dat is geweest,vind het nogal vreemd dat ze je dingen  beloven en niet nakomen,en dan nog een keer onder te mes alsof t niets is...jaja,snap dat je geen vertrouwen erin hebt,misschien wel juist omdat het....gratis..is.

Je ziet duidelijk dat er wel een lift had moeten komen,en je andere borst lijkt ook een beetje hoekig,het is niet echt rond.(als dit een recente foto is tenminste)

Ik zou zeker niet meer naar die arts gaan,maar ja das makkelijk praten als het net je garantie is natuurlijk.

Naar iemand anders zou betekenen ,dokken .......lastig !

Het is al erg als je een her operatie moet ondergaan omdat men het niet netjes geplaatst heeft (zacht gezegd) en dan is t ook nog eens niet gelukt.....heel veel sterkte met alles hoop dat het zsm goed gaat komen!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg dit.. en al zo lang ermee bezig! :o Ik zou ABSOLUUT niet terug willen al was het gratis! Maar zou wel alsnog mooie boobs willen en dan dit keer bij een goede PC die verstand van zaken heeft. Zou gelijk Dr. Nio hebben gebeld voor een afspraak en het geld wat ze je hebben gegeven ervoor gebruiken. Hij is heel goed in borstreconstructies en heb hier eerder topics voorbij zien komen van tevreden dames die dit hebben ondergaan. 

Hoop dat je de kracht nog hebt om ervoor te gaan want is niet mis wat je hebt meegemaakt en nog moet doorstaan! Sterkte xx

BrownieG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal , man !! Ongelooflijk !! Dat zulke dingen überhaupt gebeuren, is toch vreselijk. Dit wil je als vrouw zeker niet meemaken. Nu eerlijk gezegd zou ik ook geen vertrouwen meer hebben in diezelfde kliniek/arts ... Het is zonde van alles dat jij al hebt moeten ondergaan en de centjes dat je eraan uit hebt gegeven. Maar misschien toch beter eens een bezoekje bij een andere pc?? Sterkte! En vooral veel succes ook, we horen nog van je ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.