Ga naar inhoud

Eline33 : 19 april 2016 : Dr. Verschuur : Bergman kliniek : Heerenveen


Aanbevolen berichten

Op 15-4-2017 om 16:57 zei Eline33:

Ziet er allemaal goed uit! Wat een verschil dan he!

Mijn littekens zijn op zich goed genezen, dit keer geen gedoe met wondjes etc. Wel zit er aan het uiteinde, binnenkant van mij borst nog een stukje draad wat uitsteekt, Ik krijg het er met geen mogelijkheid uit. En de chirurg met de laatste controle ook niet;) Dit gaan ze als het goed is met de laatste correctie oplossen!

Ik hoop dit keer zonder gedoe met maffe reacties op hechting materiaal. de oplosbare losten niet op, en de niet oplosbare konden ze er grotendeels niet uitkrijgen!

 

Dus nu maar even duimen op een goede uitkomst!

Groetjes Eline

 

Ja wat een verschil. Ondanks dat de cup niet veel veranderd is er toch een groot verschil. Ze zitten eindelijk op de plek waar ze horen. Ik twijfel nog wel steeds of ik een litteken correctie laat doen of toch niet. We zijn inmiddels een half jaar verder, het is al heel veel beter geworden maar mooi? Nee dat niet..maar het zit wel verborgen onder de borst. De vorm is ook net wat minder. Ik kijk het nog even aan. Ik mocht altijd terug komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

aaah! Morgen is het alweer zover, de tijd vliegt toch elke keer voorbij!

 

Om 11 uur mag ik me melden, dan onder narcose alle littekens aanpakken. Hopelijk mag het mooi gaan genezen en ben ik er hierna van af:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33, Heel veel succes morgen, meis. Hopelijk ben je er na morgen idd eindelijk vanaf en kun je heerlijk van je mooie, nieuwe boobs gaan genieten.

Good luck morgen. :71:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-1 om 19:57 zei Jaydee:

@Eline33, Heel veel succes morgen, meis. Hopelijk ben je er na morgen idd eindelijk vanaf en kun je heerlijk van je mooie, nieuwe boobs gaan genieten.

Good luck morgen. :71:

 

Xx Jaydee 

 

Op 2017-5-2 om 20:14 zei LiaLa:

Succes morgen!!

 

Op 2017-5-2 om 21:08 zei amw64:

Ja dat was vandaag. Heb het ook iets te laat opgemerkt. Eline ondertussen is het voorbij. Hopelijk is alles goed verlopen. Een spoedig herstel

Ik denk ik schrijf weer even een verslagje! Ik heb inmiddels een paar foto's in mijn album gezet.

 

Ik ben dinsdag rond half 12 naar de OK gebracht, en denk dat ik 13u/13:30 weer op de uitslaapkamer was. Een uurtje later mocht ik lekker weer op een eigen kamer bijkomen! Voelde me prima, niet misselijk of iets dergelijks alleen heel erg moe. En best wel aardig wat pijn aan mijn re-borst.

De chirurg kwam later vertellen dat alles goed gegaan was, dat het gelukt wat om mijn rechter tepel wat lager te plaatsen. (deze zat een stukje hoger en kwam soms boven de bh/bikini uit). Ook vertelde hij tot mijn verbazing dat hij de re-borst nog wat verkleind had! Ik had zelf van te voren al wel wat verschil gezien in de grote maar ik dacht dat dit kwam door de tepel die hoger zat. Zoals ik begrepen heb is er vooral nog wat vetweefsel verwijderd. Ik ben erg blij dat hij dit allemaal gelijk heeft gedaan, en van bovenaf zijn de veranderingen al goed te zien! Rond 17u mocht ik naar huis.

 

Ik heb nu een enkele oplosbare hechting, en voor de rest niet-oplosbare hechtingen die 15 mei verwijderd worden. Ook de pleisters blijven tot de 15e zitten. Hij heeft ook meteen siliconen pleisters van Scarban voorgeschreven zodat ik na de genezing hiermee kan starten!

De afgelopen dagen best wel pijn gehad aan die re-borst, de li-borst voel ik nauwelijks. Vanaf vandaag eigenlijk weer een beetje het idee dat ik wat kan doen! Het herstel is wel iets pittiger dan ik me had voorgesteld. Maar heel erg blij dat ik het nu achter de rug heb en vreselijk benieuwd hoe alles er straks uit ziet!

 

Dankjulliewel voor jullie berichtjes!

 

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33,

Nou, fijn dat het nu achter de rug is en hopelijk krijg je ditmaal geen reacties op hechtingen en pleisters en gaat de boel gewoon goed genezen. Goh, dat de chirurg gewoon nog meer vetweefsel verwijderd heeft hè. Zoals ik al onder je foto's schreef; ik vind je borsten prachtig, zowel qua grootte als qua vorm. Stiekem een beetje jaloers :blush:, vooral nu mijn kans op mooie borsten verder weg lijkt dan ooit.  Maar ik gun het je van harte, hoor meis. Je hebt er genoeg voor moeten doorstaan, dus nu wordt het gewoon tijd om te gaan genieten van je mooie boobs.

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2017 om 20:21 zei Jaydee:

@LiaLa, volgens mij moest Eline33 vandaag toch voor de correctie van de littekens?

 

Xx Jaydee 

Oeps....fautje ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Eline33:

 

 

Ik denk ik schrijf weer even een verslagje! Ik heb inmiddels een paar foto's in mijn album gezet.

 

Ik ben dinsdag rond half 12 naar de OK gebracht, en denk dat ik 13u/13:30 weer op de uitslaapkamer was. Een uurtje later mocht ik lekker weer op een eigen kamer bijkomen! Voelde me prima, niet misselijk of iets dergelijks alleen heel erg moe. En best wel aardig wat pijn aan mijn re-borst.

De chirurg kwam later vertellen dat alles goed gegaan was, dat het gelukt wat om mijn rechter tepel wat lager te plaatsen. (deze zat een stukje hoger en kwam soms boven de bh/bikini uit). Ook vertelde hij tot mijn verbazing dat hij de re-borst nog wat verkleind had! Ik had zelf van te voren al wel wat verschil gezien in de grote maar ik dacht dat dit kwam door de tepel die hoger zat. Zoals ik begrepen heb is er vooral nog wat vetweefsel verwijderd. Ik ben erg blij dat hij dit allemaal gelijk heeft gedaan, en van bovenaf zijn de veranderingen al goed te zien! Rond 17u mocht ik naar huis.

 

Ik heb nu een enkele oplosbare hechting, en voor de rest niet-oplosbare hechtingen die 15 mei verwijderd worden. Ook de pleisters blijven tot de 15e zitten. Hij heeft ook meteen siliconen pleisters van Scarban voorgeschreven zodat ik na de genezing hiermee kan starten!

De afgelopen dagen best wel pijn gehad aan die re-borst, de li-borst voel ik nauwelijks. Vanaf vandaag eigenlijk weer een beetje het idee dat ik wat kan doen! Het herstel is wel iets pittiger dan ik me had voorgesteld. Maar heel erg blij dat ik het nu achter de rug heb en vreselijk benieuwd hoe alles er straks uit ziet!

 

Dankjulliewel voor jullie berichtjes!

 

Liefs Eline

Wat fijn dat het weer achter de rug is. Ik hoop zo voor je dat het allemaal nu netjes gaat genezen. Wel weer afzien dat je voorlopig jezelf weer zo rustig moet houden. Het is toch weer een ingreep. Fijn dat je die kleine verschilletjes ook opgepakt hebben. Hopelijk knap je snel weer op en kan ook jij eindelijk gaan genieten van je nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe is het nu met je? Wil het allemaal een beetje mooi helen nu? En hoe voel jezelf, voelt dit weer net zo'n grote ingreep als vorig jaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei LiaLa:

Hoe is het nu met je? Wil het allemaal een beetje mooi helen nu? En hoe voel jezelf, voelt dit weer net zo'n grote ingreep als vorig jaar? 

Hey @LiaLa,

 

ja gaat goed! k heb de eerste week wel echt last gehad, vooral die rechterborst. De linker heb ik nauwelijks gevoeld. Met slapen was het weer even wennen op de rug...De eerste week heb ik ook vrijwel niks gedaan haha, kon niet zoveel. Tweede week ging het alweer een stuk beter. Vanaf deze week doe ik alles weer, maar houd er in mijn achterhoofd wel rekening mee hoor! De rechterborst is ook nog steeds geel en paars, voel ook wat verdikkingen en dat komt van de bloeduitstorting gaven ze aan. Dus zal vanzelf wel weer verdwijnen;)

Afgelopen maandag hebben ze de hechtingen verwijderd, tot nu toe ziet het er hartstikke goed uit! Het zijn nog mooie dunne streepjes. Ze hebben het nu weer voor een week afgeplakt met tape, dat mag ik er na het weekend afhalen, en starten met de siliconen pleisters. Ik zal dan even foto's maken!

 

De eerste week voelde echt weer alsof ik net de verkleining had gehad, daarna ging het al sneller veel beter. Dus wel veel sneller herstel!

 

Hoe gaat het nu met jou?

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-17 om 10:31 zei Eline33:

Hey @LiaLa,

 

ja gaat goed! k heb de eerste week wel echt last gehad, vooral die rechterborst. De linker heb ik nauwelijks gevoeld. Met slapen was het weer even wennen op de rug...De eerste week heb ik ook vrijwel niks gedaan haha, kon niet zoveel. Tweede week ging het alweer een stuk beter. Vanaf deze week doe ik alles weer, maar houd er in mijn achterhoofd wel rekening mee hoor! De rechterborst is ook nog steeds geel en paars, voel ook wat verdikkingen en dat komt van de bloeduitstorting gaven ze aan. Dus zal vanzelf wel weer verdwijnen;)

Afgelopen maandag hebben ze de hechtingen verwijderd, tot nu toe ziet het er hartstikke goed uit! Het zijn nog mooie dunne streepjes. Ze hebben het nu weer voor een week afgeplakt met tape, dat mag ik er na het weekend afhalen, en starten met de siliconen pleisters. Ik zal dan even foto's maken!

 

De eerste week voelde echt weer alsof ik net de verkleining had gehad, daarna ging het al sneller veel beter. Dus wel veel sneller herstel!

 

Hoe gaat het nu met jou?

Liefs Eline

Nog best een ingreep toch. Ik dacht er wordt niet zo diep gesneden misschien valt het wel mee. Fijn dat het nu wel mooi heelt, ik ben echt blij voor je. Al met al toch een lang traject. Met mij gaat het goed hoor. Mijn linkerborst heeft wel een heel breed litteken, je kan nog duidelijk zien waar het gat zat. Daar zit ook een flinke deuk nog. Daar staat wel tegenover dat het verborgen zit aan de onderkant. Die borst hangt iets meer....ach vroeger was die ook net wat groter. Ik weet nog steeds niet of ik er aan wat laat doen. Manlief zegt het is prima zo.....een vriendin trouwens ook. Een foto ervan vind je hier https://www.borstenforum.com/gallery/album/8110-litteken-gaat-weer-open/  Ik wacht het nog even af. De paarse kleur moet ook nog steeds wegtrekken, bij mij duurt dat altijd wel even. Ik ben er verder echt superblij mee en supertrots op mijn nieuw voorgevel :)

 

Groetjes Lia

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.