Ga naar inhoud

Doggie : 29 juli 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@ buffeltje: heb daarstraks eens gepiept naar jouw foto's en vind ze erg mooi! Ik vind je borsten helemaal niet kleiner lijken met kleding aan, die foto met de Passionata bijvoorbeeld geeft je een heel mooi decolleté :127: Ik hoop ook zoiets te hebben met mijn 240cc

Vandaag nog niet misselijk geweest, ik doe het hoognodige in slow-motion. Heb het verband er nog niet afgehaald, aan de ene kant ben ik benieuwd om alles eens te bekijken en een douchke gaat ook leuk zijn, maar hoop wel dat ik terug in die bh en aangekleed raak.

Liefs :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Doggie,

Hopelijk is je misselijkheid nu over, de spierpijn zal 3 dagen po vast wel bijna weg zijn, dan kon ik al weer zelf makkelijk uit bed en de zetel geraken zonder hulp. Het aankleden duurde iets langer voor het weer makkelijk ging, maar gaat elke dag beter! Veel sterkte met het herstel!

Succes ook met het vertellen aan je mama, denk ook wel dat ze blij zal zijn voor jou, zeker als ze zelf ook minderbedeeld is en er ook mee zit. Wie weet volgt ze je nog wel, nooit te oud voor hoor! Binnen 10/15 jaar wil ik ook nog wel een wissel hoor, ben dan ook al 47/52 jaar hihi. :blush:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2de dag po:

niet meer misselijk, vanmorgen wel meteen richting pijnstillers gewandeld.

Ik had gisterenavond vergeefse pogingen gedaan om toch op mijn zij proberen te slapen, maar het ging echt niet. Deze morgen werd ik wakker... op mijn zij, met een stijve nek maar die voelde ik na een uur pijnstillers ook niet meer hihi, wel handig. :rolleyes:

Tot nu toe geen blauwe plekken of vochtophoping, hopelijk blijft dat zo. En verder wat geduld hebben zeker tot de pijn weg is? Ben alleszins blij dat ik al zover ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Doggie

goed te lezen joh,dat het redelijk goed gaat al,en geloof me,(nu geloof je het amper) over een week of 2 kan jij echt al heerlijk weer op je zij slapen,buik duurd wat langer,na bij mij dan :blush:

ik ben wel erg benieuwd naar je foto,s

denk dat je ongeveer zoals eefje hebt?vermoed ik,maar ben daarom juist reuze benieuwd :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3de dag po:

daarnet met mijn auto eventjes gereden, hij stond nog steeds bij mijn vriend geparkeerd en was maar 4 à 5 kilometer. Heel stilletjes gereden, ging redelijk maar denk dat ik hem de rest van de week toch niet meer ga gebruiken.

Ik ga vanavond mijn vriend foto's laten nemen, en dan zet ik ze morgen op het forum. Had er geen genomen van voor de operatie, maar misschien kan er enkele met kleren aan erbij zetten. Ben zelf benieuwd wat het gaat geven op de foto :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianc, jij ook proficiat, ik zag net dat jij ze ook nog niet lang hebt. Valt het herstel een beetje mee, want achter de spier is toch best zwaar zeker?

Kan er iemand me vertellen hoe ik kan weten welk profiel mijn implants hebben? Heb zo'n pasje gekregen waar 240cc op staat, maar is dit nu medium of high profile??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er iemand me vertellen hoe ik kan weten welk profiel mijn implants hebben? Heb zo'n pasje gekregen waar 240cc op staat, maar is dit nu medium of high profile??

Hey Doggie,

Er zou op je pasje ook denk ik een lettercombinatie moeten staan die dan het profiel aangeeft. (TRM, TRF, TRX of zo en daarbij staat de M voor Moderate/gemiddeld, F voor Full en X voor Extra Full Projection). Zet er effe een tabel bij waar alle implants van Allergan/Natrelle staan, daar vind je vast de jouwe wel onder. Vanaf blz. 13 vind je de INSPIRA lijn, vermoed dat je die hebt.

Liefs, :54:

Breast_11.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ja, ik heb TRM op mijn pasje staan, medium profiel dus. Dankjewel Eefje, ik hoop dat mijn wachtwoord ondertussen ook in orde is. Bij deze zijn mijn foto's dus te bekijken via de link, ww via pm.

Ik hoop dat medium profiel niet te breed is voor mijn lichaam, ben zelf nogal smal en had gedacht van hoog profiel te krijgen. Ik vind dat mijn borsten ook een beetje uitsteken nu aan de zijkant van mijn lichaam, of is dit enkel in het beginstadium? Verder ben ik heel tevreden, voel me goed bij de grootte, past wel bij me denk ik. Vannacht terug een beetje in zijlig kunnen liggen, al gaat het nog gepaard met wat auw-auw. :124::131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doggie,heb je foto,s bekeken,en ik vind ze zeker niet te breed ofzo,het misstaat je zeker niet,het ziet er nog wel erg gezwollen en strak uit,maar gaat goed komen hoor,even geduld,dan gaat straks de vocht eruit,en kan de boel bedaren en dalen :rolleyes:

vind het tot nu toe een hele goede maat,niet te klein en zeker niet te groot,mooi maatje :101:

greetzz moontje(ook een Bruno fan :125::D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ja, ik heb TRM op mijn pasje staan, medium profiel dus. Dankjewel Eefje, ik hoop dat mijn wachtwoord ondertussen ook in orde is. Bij deze zijn mijn foto's dus te bekijken via de link, ww via pm.

Ik hoop dat medium profiel niet te breed is voor mijn lichaam, ben zelf nogal smal en had gedacht van hoog profiel te krijgen. Ik vind dat mijn borsten ook een beetje uitsteken nu aan de zijkant van mijn lichaam, of is dit enkel in het beginstadium? Verder ben ik heel tevreden, voel me goed bij de grootte, past wel bij me denk ik. Vannacht terug een beetje in zijlig kunnen liggen, al gaat het nog gepaard met wat auw-auw. :124::131:

De TRM is zeker niet te breed hoor voor je lichaam, heeft een diameter van 11 cm (ter vergelijking ik heb een breedte van 10,5 cm, dus niet veel verschil), het gevoel dat ze aan de zijkant wat uitsteken kan komen door vocht misschien.

Je ww is ook in orde hoor, heb je foto's gezien en vind ze er al heel mooi uitzien! Zullen mooie natuurlijke boobs worden, mooie vorm ook al trouwens! Wens je nog een goed herstel en geniet van je nieuwe aanwinsten! :55:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Sinds afgelopen zaterdag voel ik me weer een beetje goed.De eerste paar dagen was ik echt down en niet blij :wacko:

Maar elke dag ben ik blijer en blijer en kan steeds meer zelf dus gaat de goeie kant op.

Zou ik je fotos mogen zien?

Liefs Bianc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisjes, bedankt voor de lieve reacties. @ Bianc, ik heb je ondertussen ook het ww per pm gestuurd. Ben blij dat je je terug goed voelt.

Mijn herstel verloopt normaal denk ik, momenteel flink opgezwollen en nog wat pijn, maar ik kan me elke dag iets vlotter bewegen. Dat opgezwollen vind ik niet eens zo erg, het heeft wel iets :blush: , zeker na zoveel jaren een plat latje geweest te zijn. :rolleyes:

Vandaag na het douchen even een bikini'tje van vroeger aangetrokken, voor de sportbh terug aan moest, héhé een heel verschil tegen hoe ik was voor de bv! :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen 8 dagen po en ik voel me heel goed.

Autorijden gaat terug redelijk vlot en ik slaap zonder veel problemen op mijn zij. Moet enkel mijn armen wat verder weg leggen dan vroeger :lol:

Als ik een beetje voorzichtig ben en wat trager dan anders, gaan de meeste dagelijkse dingen goed. Ook al twee dagen zonder pijnstillers.

Begin al een beetje te dromen van lingerie-shoppen, ben echt benieuwd :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie,

Fijn dat alles zo goed loopt, en je kunt nu al een beetje op je zij slapen, dat zal al een hele opluchting zijn kan ik me voorstellen!

Maak je nog nieuwe foto's, we willen wel alle veranderingen blijven volgen hoor! :118:

Droom nog maar lekker van lingerieshoppen en straks kun je je er helemaal in uitleven! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond de draadjes verwijderd (mijn vriend heeft het héél voorzichtig gedaan), dat ging prima en we waren allebei verbaasd dat het al zo goed geheeld was. Dank u Bruno!! :136:

Ik ga zo dadelijk de foto's ervan toevoegen bij mijn album. Uit voorzichtigheid ga ik wel nog enkele dagen er een pleister op houden, zo kan de sportbh niet gaan schuren ofzo.

Verder is er niet veel veranderd denk ik. Vandaag naar mijn moeder geweest, ze dacht eerst dat ik een goed gevulde bh droeg toen ik vroeg of ze niets aan me zag. Toen ik de juiste verklaring gaf, heeft ze eventjes grote ogen getrokken, maar ze reageerde verder heel positief. Vond het resultaat heel mooi en kon wel begrijpen dat ik me nu veel gelukkiger voel. Ikke blij natuurlijk! :143:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doggie,

Heb zonet een kijkje genomen in je album! Ziet er inderdaad al heel mooi geheeld uit je littekens! Weer goed werk van Bruno! :109: Had niet anders verwacht, hihi!

Je boobies zijn ook al heel mooi, staat je echt goed qua maat, kun je supertrots op zijn! :119: Fijne reactie van je moeder, geeft je toch direct een goed gevoel hé!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal,

het is weer even geleden, ben ondertussen al meer dan een maand po en alles gaat prima. Heb daarnet nog de laatste foto's in mijn album gezet. Links geneest iets sneller dan rechts, maar dat is niet uitzonderlijk zeker? Ze zijn in ieder geval allebei al redelijk soepel.

Ik slaap terug zalig, al vermijd ik het wel om echt plat op m'n buik te liggen. Goeie truc gevonden: je benen goed hoog optrekken als je op je zij ligt, dan rol je niet zo vlug om! <_<

Ik had een strapless bh gekocht omdat ik vorige week naar een feestje moest en ik iets ging dragen dat een beetje open was, maar vond hem te strak en heb lekker zonder bh een hele dag rondgelopen. Verder draag ik nu alle dagen een bh van de Hema voor lichte sporten, zit prima en je ziet er amper iets van onder een open bloesje. Heb verder nog geen nieuwe lingerie gekocht, weet niet goed of er nog veel gaat veranderen met de boobies? Wat denken jullie? Ben morgen 5 weken po :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super te lezen dat je zo goed voelt en het goed gaat met je boobs :1bouncingboobs:

en de nieuwe lingerie komt wel,loop je vast wel eens tegenaan :)

en dat buikslapen komt ook helemala goed,vandaag of morgen rol je vanzelf eens snachtds op je buik,en merk je op dat het niet eens meer pijn doet.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee Doggy,

Gefeliciteerd nog met je nieuwe aanwinsten! Fijn om te horen dat jouw ervaring met PC De Meyere zo positief is.

Ik heb op 23/09 een consultatie met hem en denk er ook aan om 240cc te nemen.

Ben dus erg benieuwd naar resultaat!

Zou ik je foto's eens mogen bekijken?

Groetjes

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin, heb je ondertussen een pm gestuurd met mijn ww.

De voorbije dagen eens gaan shoppen, niet veel gekocht omdat ik mijn favoriete kleuren niet vond. Ik zou graag een dieprode bh kopen, maar vooral veel fletsroze gezien. Misschien wachten tot de kerstperiode, heb de indruk dat er dan meer rood verschijnt in de winkels. Wel ontdekt dat ik nu een 70C heb, joepie een C!! Ik nam meestal maat 75, maar aangezien mijn ondermaat 72 cm is, zit een 70 eigenlijk beter en dan is het een C! :159:

Ben mijn boobies ondertussen al helemaal gewend, met kleding aan vind ik soms dat er niet veel veranderd is. Maar als ik mijn oude bh's bekijk of in mijn blootje sta, dan zie ik wel een heel verschil hoor :lol::126: Ik zou ze niet meer willen missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.