Ga naar inhoud

wie heeft er ervaring met Monobloc hydrogel?


Roompie

Aanbevolen berichten

Ik heb al 17 jaar Monobloc hydrogel protheses. Laten plaatsen door Dr. Visser. Onlangs op consult geweest voor een wissel, niet omdat het moet maar omdat het kan haha! Ik wil graag wat groter en vind 17 jaar toch wel een heel mooie tijd :D In september ga ik onder het mes is de planning. Ik wil sowieso weer Monobloc Hydrogel protheses, twijfel alleen nog wat over de grootte... Maar daar kom ik vast wel uit voor die tijd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

ik heb 2 mei een consult voor bv en ik zou ook graag monobloc hydrogel willen. Ik wil geen silliconenvulling  omdat ik een auto immuunziekte heb devic vergelijkbaar met MS. En aangezien silliconenvulling kan gaan zweten en je hier extra op kan reageren als je een auto immuunziekte hebt. Wil ik dat toch echt niet.

Ik heb 2 mei een consult bij dr blecourt in het vlietland ziekenhuis in schiedam. Heeft iemand hier ervaring mee en zou ik misschien ervaring of foto s kunnen zien of lezen van meiden die monobloc hygrogel bv hebben. En hoe jullie dit ervaren hebben.

wel veel vragen maar ik hoop hier wat antwoorden te krijgen.

ik vind het toch heel spannend aangezien ik toch "ziek" ben maar me kleine borsten zo ook echt niet meer mooi vindt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat fijn te lezen dat je zo enthousiast bent .

Ik word aankomen vrijdag do DR Kappel geopereerd en krijg ook Monoblock Hydrogel H.P (hoog profiel )

Ik heb zelf een grote A /kleine B en ga voor 400cc maar mag op de dag zelf nog beslissen of ik voor iets kleiner ga 380 , boven de borstspier. 

 

Hoor graag jullie ervaringen met deze en dan de CC ' s

En te lezen dat er meer enthousiaste met deze inplanten zijn 

Shardy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Waarschijnlijk weten jullie het al dat de BV bij Dr Kappel helaas niet door mocht gaan. 

Was tegen gehouden door de anesthesioloog. 

Heb daarna een goed gesprek gehad met DR Kappel en het afgesloten. 

Ben op zoek gegaan naar een andere PC en kwam uit bij de Arenborghoeven kliniek bij Dr Visser. 

Op concult geweest en alles goed doorgesproken, de voor en nadelen.

Voor mijn alleen maar voordelen op de langere termijn. 

Ik ga natuurlijk weer voor de Monoblock Hydrogels HP maar nu 440 CC 

En nu worden ze dual plane geplaatst, ipv voor de borstspier. 

Maandag 4 juli om half 8 gaat het gebeuren :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de anesthesioloog was ik een Avi 3 

Ik heb medicijnen en een pufje maar dat pufje had ik niet omdat ik COPD had maar af eb toe gebuik 1 à 2 x per jaar omdat ik rook !!!

Nou leg dat hem maar uit ,was niet mogelijk ,het wad doktertje plagen. 

Maar ze zij idd zelf dat ze haar er uit aan het werken waren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Avi 3 hebt ben je een ricico patiënt. 

Maar ik ben helemaal geen Avi 3 

Want ik ben geen long patiënt. 

Ik heb wel wat medicijnen voor mijn hart maar niet ernstig. 

Voor de rest zo gezond als een vis :D

Ik ga slapen morgen half 4 eruit xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.