Ga naar inhoud

wanneer droeg jij weer een push up bh


Aanbevolen berichten

Het is blijkbaar zo verschillend. Iedereen lijkt iets anders te zeggen. Elke pc heeft zijn eigen advies.

Daarom de vraag:

Wanneer droeg jij weer voor het eerst een push up bh na je operatie?

Ik ben nu aan het zoeken naar nieuwe bh's maar nu valt het me pas op dat er eigenlijk overal beugels in zitten en er ontzettend veel push up bh's zijn.

Wanneer mag het weer en waarom zou het een bepaalde tijd niet mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio zegt het volgende over het dragen van push up bh's (zal ff plakken wat iemand ooit als antwoord kreeg)

"je mag wel push up aan maar dan kunnen je protheses gaan wandelen. Je protheses kruipen dan omhoog maar je tepels blijven op dezelfde plek staan dus in verhouding klopt het dan allemaal niet meer. Je kan best af en toe een push up aan maar daarna weer een weekje een gewone."

Ik draag het zelf eigenlijk nooit... Allereerst omdat ik het niet prettig vind zitten, en verder omdat ik nu genoeg van mezelf heb. Heb mensen lang genoeg voor de gek gehouden over wat ik in m'n truitje had haha. Niet dat het straks in bikini weer tegenvalt :P

Maar dit is mijn mening hè haha. Als anderen het wel willen, lekker doen ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:
8 minuten geleden zei best_boobie:

Ik draag het zelf eigenlijk nooit... Allereerst omdat ik het niet prettig vind zitten, en verder omdat ik nu genoeg van mezelf heb. Heb mensen lang genoeg voor de gek gehouden over wat ik in m'n truitje had haha. Niet dat het straks in bikini weer tegenvalt :P

Maar dit is mijn mening hè haha. Als anderen het wel willen, lekker doen ;)

Xxx

 

Hahaha, nee klopt helemaal. Het gaat me nu dan ook niet meer om het effect maar ik vind dan een mooie bh en dan moet ik hem laten omdat het een push up is. De keuze in gewone bh's lijkt nu in eens zo klein :huh:

Daarom vroeg ik me af wanneer het eigenlijk weer mocht, maar de informatie loopt zo ver uiteen. De een zegt meteen nadat je de kliniek bh niet meer hoeft te dragen tot zelfs een jaar na je operatie.

Heel verwarrend allemaal...

Daarom dacht ik gewoon te vragen wat er in de praktijk gedaan word ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei tegen mij je mag et dragen als je er geen pijn door krijgt.

Nou ik heb 2 push ups, maar na 1 uurtje dragen heb ik pijn, dus ik laat ze mooi in de kast liggen, denk dat ik die echt pas ga dragen als ik 1 jaar po ben. 

En heb et eiglk niet nodig haha, is alleen mooier dat myn borsten meer bij elkaar worden geduwd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei F-cupje:

Mijn pc zei tegen mij je mag et dragen als je er geen pijn door krijgt.

Nou ik heb 2 push ups, maar na 1 uurtje dragen heb ik pijn, dus ik laat ze mooi in de kast liggen, denk dat ik die echt pas ga dragen als ik 1 jaar po ben. 

En heb et eiglk niet nodig haha, is alleen mooier dat myn borsten meer bij elkaar worden geduwd :P

Maar om ze dichter bij elkaar te krijgen, kun je ook plunge bh's dragen :)

Push up duwt omhoog met kussentje, plunge zorgt door een hogere stevige zijkant van de cup, en een laag middenstukken, ervoor dat je boobs naar binnen geholpen worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Happy(._.):

Na mijn 1ste bv droeg ik steeds push ups wist niet dat het niet goed was. Mijn borsten hadden wanneer ik hem uitdeed een hele rare en lelijke vorm. Heb mezelf voorgenomen er nu geen meer te dragen 

Hoi Happy, hoe snel ben je dat dan weer gaan doen? En bedoel je dat je dat altijd bent blijven houden? ik kan me er namelijk niks bij voorstellen hoe lang je daar dan last van bleef houden....weken, maanden ...jaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe snel ik een push up droeg durf ik niet te zeggen mijn 1ste bv is 5 jaar geleden maar weet wel dat ik de laatste 4jaar zeker enkel push ups heb gedragen. Wanneer ik men bh uitdeed duurde het wel minstens een uur denk ik voor ze weer ''normaal'' zaten. Dus denk idd dat men prothese daardoor ging wandelen zeg maar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Happy(._.):

Hoe snel ik een push up droeg durf ik niet te zeggen mijn 1ste bv is 5 jaar geleden maar weet wel dat ik de laatste 4jaar zeker enkel push ups heb gedragen. Wanneer ik men bh uitdeed duurde het wel minstens een uur denk ik voor ze weer ''normaal'' zaten. Dus denk idd dat men prothese daardoor ging wandelen zeg maar 

jeetje dat klinkt niet goed :unsure:

ik durf het zelf ook nog niet aan hoor, maar het viel mij op dat er zo'n tegenstrijdige adviezen worden gegeven hierover.

Zelf zit er al hoogte verschil in de plooi bij mij dus ben erg voorzichtig. Mag ik vragen waarom je nu weer een andere bv hebt gekregen? Was dit omdat de protheses niet meer goed zaten of omdat je het formaat niet meer goed vond?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Birdie7:

jeetje dat klinkt niet goed :unsure:

ik durf het zelf ook nog niet aan hoor, maar het viel mij op dat er zo'n tegenstrijdige adviezen worden gegeven hierover.

Zelf zit er al hoogte verschil in de plooi bij mij dus ben erg voorzichtig. Mag ik vragen waarom je nu weer een andere bv hebt gekregen? Was dit omdat de protheses niet meer goed zaten of omdat je het formaat niet meer goed vond?

 

Ik had steeds pijn aan mijn rechter borst. Mijn protheses zijn wrs nooit voldoende gedaald en mijn litteken zat zo een 2cm onder mijn borst plooi. Dus kort gezegt de eerste was geen succes. Ik had dan nog eens 160cc medium profile dus was echt gene vette. 

Moest ik geen pijn hebben gehad had ik geen wissel gedaan want zag er best tegen op. Maar ben nu zo blij met men boobs van plovier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 januari 2016om12:03 zei best_boobie:

Maar om ze dichter bij elkaar te krijgen, kun je ook plunge bh's dragen :)

Push up duwt omhoog met kussentje, plunge zorgt door een hogere stevige zijkant van de cup, en een laag middenstukken, ervoor dat je boobs naar binnen geholpen worden :)

Ooh en dat mag dan wel? Want ik durfde een plunge al niet te kopen.

 Is het dan hetzelfde principe als een push up? Niet te vaak dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. een plunge drukt niet met een kussentje je prothesen van de plaats.. Een plunge duwt enkel je hele borst, door het model bh, wat meer naar binnen. De prohtese kan dus niet verschuiven. je vel rekt gewoon mee zeg maar :)
Volgens mij mag dat gewoon elke dag, al vind ik dat dan weer wat overdreven voor mezelf :P Zou sowieso altijd afwisselen....
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen weer op controle geweest.

mijn pc vertelde me dat het ontzettend belangrijk is om een goed ondersteunende bh te dragen.

Hij raadde me af om push up bh's te dragen.

Hij zei waarom zou je ze dragen? Je hebt een mooi decolleté. En dat het niet goed is om altijd te dragen.

Hij gaf eerder het advies om een balconette te dragen ipv push up.

Heel eerlijk, ik heb ook geen behoefte aan een push up

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Esmiralda:

Ik zou het het eerste jaar gewoon niet doen. Vind het maar een risico eigenlijk. 

Ook zelf draag ik ze niet meer na de operatie. Heb nu genoeg van mezelf ;)

Ja k doe het nu heel af en toe heel even aan, maar is bij mij puur om t feit dat mijn borsten dan meer tegen elkaar aan zitten.

Denk dat de meeste meiden die nepborsten hebben en push up aan doen, het doen voor een beter decolleté en niet voor de vulling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn decolleté is nu voldoende na de operatie en zoals eerder gezegd is zijn er goede modellen bh's om die decolleté beter onder de aandacht te brengen ;)

Het is geen kritiek ofzo hoor. Iedereen moet natuurlijk doen wat ie zelf graag wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Esmiralda:

Ook mijn decolleté is nu voldoende na de operatie en zoals eerder gezegd is zijn er goede modellen bh's om die decolleté beter onder de aandacht te brengen ;)

Het is geen kritiek ofzo hoor. Iedereen moet natuurlijk doen wat ie zelf graag wil.

Ja ik heb het natuurlijk niet over jou, kan wel dat jij dat hebt, waarschijnlijk heb jij ook meer cc's dan dames die graag een push up aan willen. 

Ik heb bijvoorbeeld alle soorten bh's geprobeert maar krijg nergens het decolleté dat ik wel bereik met een push up. Ook niet met plunge of wat dan ook.

Maar het is ieder voor zichzelf he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na drie maanden ongeveer push up gaan dragen om ze bij elkaar te duwen. Draag t eigenlijk alleen met een feestje. Max 1x in de week. Van koeijers mocht het. Ik heb namelijk nog steeds geen plunge of balconette kunnen vinden die echt goed zit. Hoop dat je er iets aan hebt. 

Dan is voor 1x in de week al veel. Maar ik ga daarentegen ook een paar dagen in de week bhloos en anders voorgevormd(zonder push up) met beugel en niet-voorgevormd met beugel. Ik draag eigenlijk alles en niks hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Imdee:

En zo'n balconette bh wat is dan precies het verschil? Zie bijv op internet bij een staan; met naadloze beugelcups. Wat mag je dan bijv echt niet bij een bh hebben? Geen cups? 

Tuurlijk mag je cups anders hoef je geen bh. Alles mag zolang het geen pijn doet, goed ondersteund en lekker zit. Balconette is vergelijkbaar met zo'n middeleeuwse jurk (vorm) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.