Ga naar inhoud

500 cc mp dual plane diana gabriels maar ik wil hp, wat nu?


Mikkie31

Aanbevolen berichten

Ik ben vanavond op consult geweest en mij is 450 of 500 cc aangeraden, MP dual plane... ik had zelf gedacht aan HP maar dit is volgens haar niet mooi en niet mogelijk met zoveel cc. Ze raad mp aan omdat dit mooier mn borstkas vult... ik vraag me af of het verschil met hp groot is??

Ik ben 1.73 en 73 kilo. Heb volgende week nog een gesprek met dr. Hupkens. Wat zijn jullie ervaringen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mijn Is het ook mp 500 cc mij Is dat geadviseerd omdat ok dan een vollere decolleté krijg dan bij een hp en de kans op lift Is kleiner nu 8 dagen Po 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat ook allemaal inverhouding met elkaar he.... Een 450 mp zou breder en platter zijn dan een 450 hp. Die steekt meer uit naar voren maar is weer smaller. Dus het hangt heel erg af wat je wens is maar ook, hoe de maten van je huidige borst(kas) is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei DreamLou:

Het staat ook allemaal inverhouding met elkaar he.... Een 450 mp zou breder en platter zijn dan een 450 hp. Die steekt meer uit naar voren maar is weer smaller. Dus het hangt heel erg af wat je wens is maar ook, hoe de maten van je huidige borst(kas) is.

Wat heb jij dan? Zijn mooi! Maar van gekke kikkertje ook.. Ahh nog meet twijfel.  Dochter van diana liet een foto zien met hp 500cc maar dat stak er aan de zijkanten echt uit en was niet mooi. Wie hebben er nog meer foto's van mp?? 450 of 500 cc?tnxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mikkie31, 

wel goed dat je er over nadenkt hoor! Je wilt immers zelf ook graag snappen waarom iemand iets adviseerd. Het is jou lijf!

Maar laat je gesprek met Diana even los en vertrouw op het oordeel van de arts. Je kunt met hem wel dit gesprek voortzetten, hij is tenslotte degene die het werk aflevert! Misschien heeft Diana wel gelijk hoor? Geen idee. Maar zoals hierboven al wordt aangegeven, zij is geen arts.

fijne dag! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei DreamLou:

Het staat ook allemaal inverhouding met elkaar he.... Een 450 mp zou breder en platter zijn dan een 450 hp. Die steekt meer uit naar voren maar is weer smaller. Dus het hangt heel erg af wat je wens is maar ook, hoe de maten van je huidige borst(kas) is.

Wat heb jij dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Nonky:

Hoi Mikkie31, 

wel goed dat je er over nadenkt hoor! Je wilt immers zelf ook graag snappen waarom iemand iets adviseerd. Het is jou lijf!

Maar laat je gesprek met Diana even los en vertrouw op het oordeel van de arts. Je kunt met hem wel dit gesprek voortzetten, hij is tenslotte degene die het werk aflevert! Misschien heeft Diana wel gelijk hoor? Geen idee. Maar zoals hierboven al wordt aangegeven, zij is geen arts.

fijne dag! :D

Hi meis. 

Ja dat is zeker zo al neig ik toch nog steeds naar hp...mag van mij wel wat naar voren uitsteken en wil bovenaan mooie rondingen!  Maargoed ik heb morgen al consult met hupkens en 3d consult dus dan zie ik het goed.  Iemand zoiets al gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moderate plus profile

450 cc

13.7 cm breed 4.1 cm projectie
500 cc                 14.1 cm breed 4.2 cm projectie

High profile

450 cc                                      12.7 cm breed 5.2 cm projectie
500 cc                 13.2 cm breed 5.4 cm projectie

misschien maakt dit je keus makkelijker, succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mikkie31:

Wat heb jij dan? Zijn mooi! Maar van gekke kikkertje ook.. Ahh nog meet twijfel.  Dochter van diana liet een foto zien met hp 500cc maar dat stak er aan de zijkanten echt uit en was niet mooi. Wie hebben er nog meer foto's van mp?? 450 of 500 cc?tnxxx

Oh dit is echt idioot.. Gaan ze nou werkelijk foto's laten zien van 500 HP dat uitsteekt, om zo een MP aan te smeren. Sorry hoor, maar dat is echt achterlijk en dom!

Een prothese moet bij je lichaam passen maar moet ook afgestemd zijn op jouw lichaam en wens!

Je borst heeft een bepaalde breedte en ja,als je daar een prothese in propt die veel breder is dan kun je randen gaan zien, maat of dat nou 250 cc MP is of 500 cc HP of 800 cc ehp,dat is per lichaam verschillend! Hier wordt dus weer eens goed duidelijk hoe er gewerkt wordt door Diana en haar dochter... Verkopen verkopen verkopen, money money money. Jak!

Ik zou zeker ALTIJD nog een consult inplannen bij een arts buiten die kliniek en dan een arts waarvan je weet (op basis van verhalen hier) dat hij ook veel HP plaatst. Zoals dr. Nio, dr.van der Weij, dr. Straten (evt via zijn eigen kliniek) en zo zijn er echt nog meer PC's. 

Bah dit is echt een achterlijk verhaal dat ze ophangen.. Sorry voor mijn reactie, maar adviseren ze niet meer om tissues in je BH te doen om je boobs dichter bij elkaar te krijgen,gaan ze dit soort prietpraat verkopen!

Meid, kies in overleg met een PC wat jij wilt en laat je niet van de wijs brengen door domme verkooppraatjes...

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Oh dit is echt idioot.. Gaan ze nou werkelijk foto's laten zien van 500 HP dat uitsteekt, om zo een MP aan te smeren. Sorry hoor, maar dat is echt achterlijk en dom!

Een prothese moet bij je lichaam passen maar moet ook afgestemd zijn op jouw lichaam en wens!

Je borst heeft een bepaalde breedte en ja,als je daar een prothese in propt die veel breder is dan kun je randen gaan zien, maat of dat nou 250 cc MP is of 500 cc HP of 800 cc ehp,dat is per lichaam verschillend! Hier wordt dus weer eens goed duidelijk hoe er gewerkt wordt door Diana en haar dochter... Verkopen verkopen verkopen, money money money. Jak!

Ik zou zeker ALTIJD nog een consult inplannen bij een arts buiten die kliniek en dan een arts waarvan je weet (op basis van verhalen hier) dat hij ook veel HP plaatst. Zoals dr. Nio, dr.van der Weij, dr. Straten (evt via zijn eigen kliniek) en zo zijn er echt nog meer PC's. 

Bah dit is echt een achterlijk verhaal dat ze ophangen.. Sorry voor mijn reactie, maar adviseren ze niet meer om tissues in je BH te doen om je boobs dichter bij elkaar te krijgen,gaan ze dit soort prietpraat verkopen!

Meid, kies in overleg met een PC wat jij wilt en laat je niet van de wijs brengen door domme verkooppraatjes...

Xx BB

serieus TISSUES ??? :45::45: zeiden ze dat?, dat is echt huilen.... echt waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Ja serieus!

Het is echt een doos hoor... Die Diana... Een tissuedoos... :wacko:

ja pfff hou op voel me ook echt belazerd via haar praktijk, want ik weeeet en is me achteraf ook bevestigd door hupkens dat er meer cc in pastte, mrja shit happens :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nonky:

Hoi Mikkie31, 

wel goed dat je er over nadenkt hoor! Je wilt immers zelf ook graag snappen waarom iemand iets adviseerd. Het is jou lijf!

Maar laat je gesprek met Diana even los en vertrouw op het oordeel van de arts. Je kunt met hem wel dit gesprek voortzetten, hij is tenslotte degene die het werk aflevert! Misschien heeft Diana wel gelijk hoor? Geen idee. Maar zoals hierboven al wordt aangegeven, zij is geen arts.

fijne dag! :D

Hi meis. 

Ja dat is zeker zo al neig ik toch nog steeds naar hp...mag van mij wel wat naar voren uitsteken en wil bovenaan mooie rondingen!  Maargoed ik heb morgen al consult met hupkens en 3d consult dus dan zie ik het goed.  Iemand zoiets al gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Oh dit is echt idioot.. Gaan ze nou werkelijk foto's laten zien van 500 HP dat uitsteekt, om zo een MP aan te smeren. Sorry hoor, maar dat is echt achterlijk en dom!

Een prothese moet bij je lichaam passen maar moet ook afgestemd zijn op jouw lichaam en wens!

Je borst heeft een bepaalde breedte en ja,als je daar een prothese in propt die veel breder is dan kun je randen gaan zien, maat of dat nou 250 cc MP is of 500 cc HP of 800 cc ehp,dat is per lichaam verschillend! Hier wordt dus weer eens goed duidelijk hoe er gewerkt wordt door Diana en haar dochter... Verkopen verkopen verkopen, money money money. Jak!

Ik zou zeker ALTIJD nog een consult inplannen bij een arts buiten die kliniek en dan een arts waarvan je weet (op basis van verhalen hier) dat hij ook veel HP plaatst. Zoals dr. Nio, dr.van der Weij, dr. Straten (evt via zijn eigen kliniek) en zo zijn er echt nog meer PC's. 

Bah dit is echt een achterlijk verhaal dat ze ophangen.. Sorry voor mijn reactie, maar adviseren ze niet meer om tissues in je BH te doen om je boobs dichter bij elkaar te krijgen,gaan ze dit soort prietpraat verkopen!

Meid, kies in overleg met een PC wat jij wilt en laat je niet van de wijs brengen door domme verkooppraatjes...

Xx BB

Hi meis.

Ze has dit geadviseerd ivm breedte van mijn borstkas,  dat mp daarom mooier zou zijn Maargoed ze heeft het niet opgemeten dus op het blote oog kan ze dat niet echt zeggen maar als ik dan weer die maten zie van f-cupje dan denk ik weer,  mss heeft ze wel gelijk. . Ik betaal daar niet meer dan 2600 dus het is niet zo dat ze me extras aan kan smeren of zo.. maar ik wacht morgen het consult met dr hupkens wel af en spreek mn wensen uit. Mocht ik er geen fijn gevoel bij hebben dan wil ik ook een gesprek met Frans straten. Dan moet het toch goed komen :)

Tnx!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Nathalie21:

Ik begrijp zowiezo echt niet waarom mensen bij Diana gaan zoveel slechte ervaringen gelezen, ze is te goedkoop, klopt evht niet hoor. Ik zou evht als ik jou was bij Bergman clinic, velthuisclic of parkklinik gaan kijken daar zijn de meeste dames wel tevreden over. Succes

En slaz ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mikkie31:

Hi meis.

Ze has dit geadviseerd ivm breedte van mijn borstkas,  dat mp daarom mooier zou zijn Maargoed ze heeft het niet opgemeten dus op het blote oog kan ze dat niet echt zeggen maar als ik dan weer die maten zie van f-cupje dan denk ik weer,  mss heeft ze wel gelijk. . Ik betaal daar niet meer dan 2600 dus het is niet zo dat ze me extras aan kan smeren of zo.. maar ik wacht morgen het consult met dr hupkens wel af en spreek mn wensen uit. Mocht ik er geen fijn gevoel bij hebben dan wil ik ook een gesprek met Frans straten. Dan moet het toch goed komen :)

Tnx!!!

Nou.. maar ze heeft het zo uitgelegd, zodat ze voor eigen parochie kan spreken....

Ik zal het je anders uitleggen, maar ik wil er wel even bij zeggen, dat ik absoluut geen belangen heb in wat dan ook. Ik spreek gewoon uit ervaring, en ik wil meiden ervoor behoeden een foute keuze te maken. Ik heb zelf twee keer een bv gehad, omdat ik de eerste keer ook niet goed geinformeerd was (ook die pc sprak voor eigen parochie) en dus weet ik waar ik het over heb. Ik heb het allemaal uitgezocht voor ik de tweede keer onder het mes ging..

Oke, je hebt een brede borstkas.. maar! Er zijn ook cc's die dezelfde breedte hebben dan die 500 cc MP in HP...
Het probleem bij Diana is echter, dat zij goedkoop inkoopt (oa) door alleen maar prothesen binnen een aantal cc te bestellen.. Of dat nou MP MP+ of HP is, dat maakt blijkbaar niet uit, de prijs lijkt afgestemd op een bepaald aantal cc..

Stel, dat het zo is dat de 500 cc MP goed is voor jouw borstkas, voor de breedte van jouw borsten, dan zie ik in de catalogus van mentor dat die prothese 15,1 cm breed en heeft een projectie (volume naar voren van 3,8 cm) Ik ga er even vanuit dat je een 80 omvang hebt, lengte en gewicht, en stel dat je nu een 80 A hebt.. dan ga je met de 500 MP niet hoger uitkomen straks als een 80C en het ziet er dan uit als een B... Geloof me... (500 MP bestaat trouwens niet, dus ik heb de 510 cc als voorbeeld genomen.. dikke kans ook nog dus dat je de 450 krijgt, omdat ze de 510 helemaal niet hebben...)

Stel je neemt een prothese, met dezelfde breedte in MP+ profile (dus moderate plus profile) Dan kom je uit op 600 cc, met een breedte van 14,7 cm en een projectie van 4,5. Dan ga je van 80A naar 80D, wat eruit ziet als een nette C cup...

Ga je naar de HP met dezelfde breedte ongeveer... dan kom je op 700 en 750 cc uit.. Deze zijn respectievelijk 14,7 en 15,1 cm breed, en hebben allebei een projectie van 6 cm. Hiermee kom je dan weliswaar in bh uit op een 80E/F maar in werkelijkheid gaat het eruit zien als een volle D/kleine E.

Ik weet niet wat jouw wens is, maar ik neem aan dat je niet voor en vergroting van 1 cupmaat (op t zicht) gaat?

Dan kom ik op het achterlijke verhaaltje van diana's dochter, dat een 500 HP bij jou randen zou gaan vertonen.. De 500 HP is 13,2 cm breed.. Dat wil zeggen dat die een stuk minder breed is dan de 500 MP die zij jou aanraadt.. Dus! Moraal van het verhaal: wanneer ga je randen zien? Bij een bredere of een smallere prothese?
Juist! Bij een bredere prothese.. Dus dat je randen zou gaan zien bij jou, met een 500 HP is totale onzin..
Tweede moraal van het verhaal? Ze kán jou geen 500 HP aanraden, omdat je borsten daar te breed voor zijn. De prothese zou in je borst zwemmen, en je zou niet genoeg vulling krijgen in de breedte.. Daar heb je een bredere prothese voor nodig (zoals ik hierboven uitleg) en die heeft ze niet. (als het klopt wat betreft jouw borstbreedte)

Straten kan via haar ook niet meer dan 500 cc plaatsen (zover ik weet) dus ga je naar hem, doe het dan niet via haar..

Daarnaast.. Waar zij op verdiend, is dus niet dat ze je iets extra's aan zou smeren! Nee, juist niet! Ze verkoopt je niet waar je recht op hebt, of wat je graag zou willen (als die wens ligt, buiten wat zij te bieden heeft..) Dat is praten voor eigen parochie, ze verkoopt je alleen waar ze goedkoop aan kan komen..
Dus wil jij 600 cc, dan zegt zij dat dat niet gaat passen bij jou... Maar eigenlijk heeft ze het gewoon niet..
Verder verdiend ze erop, door pc's weinig tijd te geven om te opereren. HOe korter hij bij 1 patient i nde ok staat, hoe meer er geopereerd kan worden op 1 dag... (dit weet ik uit zeer betrouwbare bron, dus is geen onzin )

Als je echt wilt weten wat er past en je wilt er een mooie D/E cup uitslepen, dan moet je eens op consult gaan bij Nio. NIet dat ik hem hier wil promoten, maar hij is wel de man die echt weet wat mogelijk is, en ontieglijk veel ervaring heeft. Hij is niet gebonden aan restricties wat betreft aantallen cc, en de prijs is maar 500 euro meer dan bij Diana.. Dan krijg je wel wat je wilt.. 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Ik had na het posten van mijn tekst, nog even twee dingetje toegevoegd in de tekst die ik vergeten was te vermelden

chapeau!! goed gezegd @best_boobie..!! ben zo blij dat je daar zo eerlijk over bent, ik gun haar serieus geen klanten meer. Het is gewoon profiteren van de onwetendheid van meiden, zo smerig dit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei F-cupje:

chapeau!! goed gezegd @best_boobie..!! ben zo blij dat je daar zo eerlijk over bent, ik gun haar serieus geen klanten meer. Het is gewoon profiteren van de onwetendheid van meiden, zo smerig dit!!

Ik snap zelf niet dat zo een praktijken mogen. Ik neem aan dat die chirurgen niet voor niets hun studie hebben gevolgd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.