Ga naar inhoud

Krachttraining na bv


Happyboobie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben inmiddels 12 weken PO, en pak langzaam alles weer op.. 1 borstspier staat nog redelijk te strak, dus doe veel rek oefeningen, en zwaar gewichten kan ik nog lang niet.. voelt allemaal nog raar aan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu iets meer dan 8 weken en mag van plovier weer alles doen. Push ups en pull ups voelen nog heel raar. Doe dit dan ook met een hulp middel om zo mijn borstspier te ontlasten. Gewichten is weer rustig opbouwen. Lopen en dubble unders gaat prima alleen laat mijn conditie mij nog serieus in de steek. Ik ben in week 6 en 7 maar 1x gegaan. Nu ga ik 2x en binnenkort weer 4x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voelt raar he! En ondanks dat je alles weer mag doe je toch rustig aan ☺ ach we moeten iets voor die mooie boobies over hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Voelt raar he! En ondanks dat je alles weer mag doe je toch rustig aan ☺ ach we moeten iets voor die mooie boobies over hebben!

Ja maandag had ik echt een dipje tging zo slecht het sporten maarja we hebbe wel mooie boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn topic dit!! Dat artikel ook maar even gelijk doorgelezen, duidelijk!

Ik mag 5 april en tot dan zal ik nog lekker knallen in het krachthonk :P spieren vergeten niet toch?! ;) Ben ook weer streng m'n voedingsschema aan het volgen en ga dat ook na de bv zeker doen, mijn doel is toch echt om van de zomer voor het eerst écht bikini-proof te zijn :D 

Wat me wel zorgen baart is het vocht dat je zo lang vast schijnt te houden.. drink je dat echt niet relatief snel eruit met 3 liter per dag?? En zijn jullie tijdens het niet sporten wel bcaa blijven nemen? 

Ik heb me er onderhand wel bij neergelegd om straks voldoende rust te pakken en goed naar mijn lichaam te luisteren.

vind ik het wel gaaf trouwens dat we met zo veel chicks lekker fanatiek aan krachttraining/crossfit doen  :101:  ben benieuwd naar jullie verdere verhalen!

 

grxxtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Niesje:

Fijn topic dit!! Dat artikel ook maar even gelijk doorgelezen, duidelijk!

Ik mag 5 april en tot dan zal ik nog lekker knallen in het krachthonk :P spieren vergeten niet toch?! ;) Ben ook weer streng m'n voedingsschema aan het volgen en ga dat ook na de bv zeker doen, mijn doel is toch echt om van de zomer voor het eerst écht bikini-proof te zijn :D 

Wat me wel zorgen baart is het vocht dat je zo lang vast schijnt te houden.. drink je dat echt niet relatief snel eruit met 3 liter per dag?? En zijn jullie tijdens het niet sporten wel bcaa blijven nemen? 

Ik heb me er onderhand wel bij neergelegd om straks voldoende rust te pakken en goed naar mijn lichaam te luisteren.

vind ik het wel gaaf trouwens dat we met zo veel chicks lekker fanatiek aan krachttraining/crossfit doen  :101:  ben benieuwd naar jullie verdere verhalen!

 

grxxtz!

Ik hield praktisch geen vocht vast. Het enige probleem dat ik had is dat de narcose mijn darmen had plat gelegt. Na een week toch maar laxeer middel gaan halen en daarna had ik weer mijn normale figuur zeg maar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Niesje:

Oh ook niet echt fijn natuurlijk :P maar gelukkig snel weer vanaf dus!

Fijn om te horen dat je geen last had van vocht vasthouden, hopelijk heb ik ook geluk dan ;)

 

Ja met wat geluk heb je geen last. Door wie word je geopereerd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Boterbloem1:

Dames weet iemand hoe het zit met spinnen? Het is erg intensief maar je gebruikt grotendeels je benen en buikspieren. Zal dit wel al snel kunnen? Iemand hier ervaring mee?:21:

 

Ik denk ook pas na 6 weken. Je lichaam moet al genoeg werken om te herstellen. @best_boobie jij een idee?

zou zeker bij je eigen pc horen wat hij zegt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Happy(._.):

Ja maandag had ik echt een dipje tging zo slecht het sporten maarja we hebbe wel mooie boobs

Dat had ik ook hoor rond die periode..ikke huilen op de bank! Blegh haha..maar je pakt het vanzelf weer op en steeds weer zwaarder, komt goed ☺

 

1 uur geleden zei Niesje:

Fijn topic dit!! Dat artikel ook maar even gelijk doorgelezen, duidelijk!

Ik mag 5 april en tot dan zal ik nog lekker knallen in het krachthonk :P spieren vergeten niet toch?! ;) Ben ook weer streng m'n voedingsschema aan het volgen en ga dat ook na de bv zeker doen, mijn doel is toch echt om van de zomer voor het eerst écht bikini-proof te zijn :D 

Wat me wel zorgen baart is het vocht dat je zo lang vast schijnt te houden.. drink je dat echt niet relatief snel eruit met 3 liter per dag?? En zijn jullie tijdens het niet sporten wel bcaa blijven nemen? 

Ik heb me er onderhand wel bij neergelegd om straks voldoende rust te pakken en goed naar mijn lichaam te luisteren.

vind ik het wel gaaf trouwens dat we met zo veel chicks lekker fanatiek aan krachttraining/crossfit doen  :101:  ben benieuwd naar jullie verdere verhalen!

 

grxxtz!

Ik had wel een dikkere buik en dat ging met thee drinken niet weg...trok na een week of 4 weer weg, heb verder op een schema gezeten voor wedstrijdvoorbereiding om zo weinig mogelijk massa te verliezen en zo weinig mogelijk aan te komen.. heb mijn BCAA's niet geslikt, wel mijn eiwitshakes...en zodra je weer kan sporten vliegt het eraf, spieren hebben echt wel geheugen

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Dat had ik ook hoor rond die periode..ikke huilen op de bank! Blegh haha..maar je pakt het vanzelf weer op en steeds weer zwaarder, komt goed ☺

 

Ik had wel een dikkere buik en dat ging met thee drinken niet weg...trok na een week of 4 weer weg, heb verder op een schema gezeten voor wedstrijdvoorbereiding om zo weinig mogelijk massa te verliezen en zo weinig mogelijk aan te komen.. heb mijn BCAA's niet geslikt, wel mijn eiwitshakes...en zodra je weer kan sporten vliegt het eraf, spieren hebben echt wel geheugen

Dat vroeg ik mij af inderdaad, hoe je zoveel mogelijk spiermassa kan behouden tijdens de rustweken! Wat hielt jouw schema precies in? :) Misschien verder nog tips hiervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ga het nu als missen. Geen gewichten. Ik heb tot nu toe alles thuis gedaan heb een bank gewichten barbell etc. Maar denk na de bv strenger aan voedingsschema houden en veel wandelen zodra dat kan. En als het zover Is qua sporten de sportschool in en knallen Hahaha wel geleidelijk aan.. Ben blij dat je hier wel eventueel tips and tricks kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spinning is wel erg intensief.. Ik heb dit zelf een tijdje gedaan, en ook je armen/schouders gebruik je hierbij.. Tevens gaat je hartslag wel heel erg omhoog, en gaat de energie die je eigenlijk in het herstel moet stoppen, nu in het sporten zitten.. Zulke intensieve sporten, zou ik zeker niet doen de eerste zes weken!
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 17/03/2016 at 1:05 PM, Happy(._.) said:

Ik ben nu iets meer dan 8 weken en mag van plovier weer alles doen. Push ups en pull ups voelen nog heel raar. Doe dit dan ook met een hulp middel om zo mijn borstspier te ontlasten. Gewichten is weer rustig opbouwen. Lopen en dubble unders gaat prima alleen laat mijn conditie mij nog serieus in de steek. Ik ben in week 6 en 7 maar 1x gegaan. Nu ga ik 2x en binnenkort weer 4x 

Goed dat je het zegt! Ik ben zo benieuwd naar de double unders! Lijkt mij zo raar dat er ineens iets meer mee gaat wiebelen dan alleen mijn buik en benen whahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bruisend:

Goed dat je het zegt! Ik ben zo benieuwd naar de double unders! Lijkt mij zo raar dat er ineens iets meer mee gaat wiebelen dan alleen mijn buik en benen whahaha.

Met een stevige sport bh blijven ze keurig op hun plek zitten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat fijn! Ik heb dat vieze gevoel van de spieren nog wel hoor...het wordt wel monder maar de mijne waren wel goed ontwikkeld...helaas voor mij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Wat fijn! Ik heb dat vieze gevoel van de spieren nog wel hoor...het wordt wel monder maar de mijne waren wel goed ontwikkeld...helaas voor mij haha

oh ik hoop dat het bij jou ook snel weg trekt. Is best vervelend vond ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Happy(._.):

oh ik hoop dat het bij jou ook snel weg trekt. Is best vervelend vond ik 

Ik ook ☺ hahaha

 

Is wel verveled vooral bij rug en borst trainen (deed ik al nooit echt zwaar) maar ze zitten in de weg hihi...ik wil ook weer op kunnen drukken ALS dat ooit weer kan is ook maar de vraag..maar vind mijn boobies zo mooi, heb het er wel voor over! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Ik ook ☺ hahaha

 

Is wel verveled vooral bij rug en borst trainen (deed ik al nooit echt zwaar) maar ze zitten in de weg hihi...ik wil ook weer op kunnen drukken ALS dat ooit weer kan is ook maar de vraag..maar vind mijn boobies zo mooi, heb het er wel voor over! Hihi

Push ups bedoel je? Die doe ik momenteel steunend op men knieen dan is het minder zwaar hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.