Ga naar inhoud

Krachttraining na bv


Happyboobie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste Reactie
21 hours ago, best_boobie said:

Heb je daar ook een pasje voor nodig? :unsure:

:45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
18 minutes ago, Happy(._.) said:

Ladies hoe gaat het bij jullie met het sporten? Ondervinden jullie nog hinder van jullie boobs? 

Ik heb van de week voor het eerst gesport maar ging super goed! Maar idd de bewegingen waarbij je je borstspier gebruikt voelen raar dus die pas ik aan. Alleen soms voel ik mijn litteken trekken als ik helemaal uitgerekt ben dus die oefeningen doe ik ook niet tot het beter voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meiden echt super dit topic!:59:

Ik wou er zelf een starten maar ben hierdoor echt zoveel wijzer geworden. Mijn 'angstjes' zijn lekker vervlogen en ik ben nog gemotiveerder om die laatste 2 weken nog even keihard alles onder mijn boobs te trainen!:91:

Heb alleen eindelijk kennis mogen maken met mijn abs en die wil ik toch echt wel HEEL GRAAG blijven zien de komende weken, hebben jullie hier nog tips voor? Naast clean eating aber naturlich.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Panda-Girl said:

Wauw meiden echt super dit topic!:59:

Ik wou er zelf een starten maar ben hierdoor echt zoveel wijzer geworden. Mijn 'angstjes' zijn lekker vervlogen en ik ben nog gemotiveerder om die laatste 2 weken nog even keihard alles onder mijn boobs te trainen!:91:

Heb alleen eindelijk kennis mogen maken met mijn abs en die wil ik toch echt wel HEEL GRAAG blijven zien de komende weken, hebben jullie hier nog tips voor? Naast clean eating aber naturlich.

 

Niet schrikken dat ze weg zijn :45: 9 van de 10 krijgen zoveel vocht dat je abs weg zijn. Dus blijf gewoon eten zoals je bent gewend. Maar schrik niet als ze weg zijn. Als je NL gewoon door gaat dan komen ze nadat het vocht vertrekt vanzelf wel weer terug. 

Het belangrijkste is om naar je lichaam te luisteren. Kijk wat het op dat moment nodig heeft. Want ik heb de eerste weken mijn voedingsschema echt moeten laten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bruisend:

Niet schrikken dat ze weg zijn :45: 9 van de 10 krijgen zoveel vocht dat je abs weg zijn. Dus blijf gewoon eten zoals je bent gewend. Maar schrik niet als ze weg zijn. Als je NL gewoon door gaat dan komen ze nadat het vocht vertrekt vanzelf wel weer terug. 

Het belangrijkste is om naar je lichaam te luisteren. Kijk wat het op dat moment nodig heeft. Want ik heb de eerste weken mijn voedingsschema echt moeten laten! 

Fuckk haha ik ga bidden tot elke god dat ik precies die ene ben:45: Dat zal ik zeker gaan doen en zit te denken om groene smoothies en shit te gaan drinken voor een extra voorspoedig herstel!

Heb je ook enig idee hoelang het duurt voor dat vocht weg trekt of verschilt dat? Ik ga namelijk in augustus op vakantie en dan wil ik wel shine en niet een vochtvat zijn hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Panda-Girl said:

Fuckk haha ik ga bidden tot elke god dat ik precies die ene ben:45: Dat zal ik zeker gaan doen en zit te denken om groene smoothies en shit te gaan drinken voor een extra voorspoedig herstel!

Heb je ook enig idee hoelang het duurt voor dat vocht weg trekt of verschilt dat? Ik ga namelijk in augustus op vakantie en dan wil ik wel shine en niet een vochtvat zijn hahaha

Ja, weetje als je een bolle buik ziet gewoon denken "owja ben ik voor gewaarschuwd".

Ik at ook mega gezond, tot dat ik steeds weg trok en (nog net geen flauw vallen) en enkel vreten hielp me met beter voelen (strange but true). Dus toen heb ik het maar los gelaten.

Het verschild per persoon. Want vocht kan ook weer terug komen als het weg is geweest. Ik had er 3 weken last van maar met lopen vocht in mn borsten met 4 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Bruisend:

Ja, weetje als je een bolle buik ziet gewoon denken "owja ben ik voor gewaarschuwd".

Ik at ook mega gezond, tot dat ik steeds weg trok en (nog net geen flauw vallen) en enkel vreten hielp me met beter voelen (strange but true). Dus toen heb ik het maar los gelaten.

Het verschild per persoon. Want vocht kan ook weer terug komen als het weg is geweest. Ik had er 3 weken last van maar met lopen vocht in mn borsten met 4 weken.

Ja inderdaad dat is ook zo, ik heb het ook als ik een keer wit brood of veel suiker eet dan loop ik ook 2/3 dagen met een bolle buik en daarna trekt het gelukkig weg.

Wow ja dat is echt niet goed, moet ik ook zeker voor uitkijken want ik eet ook nog wel eens te weinig.

Super bedankt voor je reactie bruisend!:53:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Panda-Girl said:

Ja inderdaad dat is ook zo, ik heb het ook als ik een keer wit brood of veel suiker eet dan loop ik ook 2/3 dagen met een bolle buik en daarna trekt het gelukkig weg.

Wow ja dat is echt niet goed, moet ik ook zeker voor uitkijken want ik eet ook nog wel eens te weinig.

Super bedankt voor je reactie bruisend!:53:

XX

ooohhhh niet doen na je operatie hoor! Je lichaam krijgt al zo een optater!

Geen probleem! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bruisend @Panda-Girlik was ook van plan om mij gewoon weer aan mijn aangepaste macro's te houden, maar dat is nog niet gelukt! Heb zo'n honger sinds de operatie (die gister was). Onverzadigbaar, terwijl ik alleen maar stil lig / zit. Is dat normaal? Komt er ook nog bij dat ik ineens weer ongesteld ben. Hopelijk kom ik snel weer in mijn ritme, of zal het lichaam gewoon wat extra's nodig hebben? Ik houd ook al veel vocht vast. Mijn man zei dat ik wel zwanger leek met mijn bolle buik en stuwing in mijn boobs. Grr:93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Angel84:

@Bruisend @Panda-Girlik was ook van plan om mij gewoon weer aan mijn aangepaste macro's te houden, maar dat is nog niet gelukt! Heb zo'n honger sinds de operatie (die gister was). Onverzadigbaar, terwijl ik alleen maar stil lig / zit. Is dat normaal? Komt er ook nog bij dat ik ineens weer ongesteld ben. Hopelijk kom ik snel weer in mijn ritme, of zal het lichaam gewoon wat extra's nodig hebben? Ik houd ook al veel vocht vast. Mijn man zei dat ik wel zwanger leek met mijn bolle buik en stuwing in mijn boobs. Grr:93:

Herstel vraagt natuurlijk veel voedingsstoffen (=bouwstenen) en die haal je natuurlijk uit voeding dus ik denk eigenlijk dat het niet heel raar is. Ik denk dat ik van te voren maar een hoop gezonde snacks, hapjes en smoothies ga maken zodat ik goed voorbereid ben op onverzadigbare honger.:mellow:

Ai dat is inderdaad niet leuk maar thank god dat het vocht is! Hoef je minder hard je best voor te doen om eraf te krijgen dan vet haha maar helaas wel wat geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Angel84 said:

@Bruisend @Panda-Girlik was ook van plan om mij gewoon weer aan mijn aangepaste macro's te houden, maar dat is nog niet gelukt! Heb zo'n honger sinds de operatie (die gister was). Onverzadigbaar, terwijl ik alleen maar stil lig / zit. Is dat normaal? Komt er ook nog bij dat ik ineens weer ongesteld ben. Hopelijk kom ik snel weer in mijn ritme, of zal het lichaam gewoon wat extra's nodig hebben? Ik houd ook al veel vocht vast. Mijn man zei dat ik wel zwanger leek met mijn bolle buik en stuwing in mijn boobs. Grr:93:

Ik weet wel zeker dat je lichaam wat extra's nodig heeft haha. Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Herstel is belangrijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Meiden, ik weet dat je lichaam na een operatie veel meer eiwitten nodig heeft voor het herstel van het weefsel, net zoals bijvoorbeeld vitamine C en zink. Maar is het de moeite waard om glutamine supplementen aan te schaffen? Heeft dit misschien nog een extra positief effect op het herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Interessant topic... wellicht hebben andere fanatieke sporters er wat aan. Moet maar even omhoog geplaatst worden.:62:

 

En dames die nog onder het mes moeten...er bestaat gelukkig zoiets als Muscle Memory. Als sporter zul je heel snel weer je "achterstand" ingelopen hebben. Hou je wel aan de richtlijnen voor het herstel natuurlijk. Maar als je eenmaal groen licht hebt om weer aan de bak te mogen zul je heel snel weer op je oude nivo zijn. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen... ga niet té snel weer wat  doen. Je zult écht niet vanaf scratch helemaal opnieuw moeten beginnen. En ook al zou je dat wel moeten zal het niet voor heel lang zijn. Het komt echt weer goed met je kracht! En dat zeg ik nu wel heel stoer... maar ik weet als geen ander hoe verslavend krachttraining is zeker als je het gemiddeld 5 x per week doet.

 

Wat ik ook zou adviseren zorg dat je voeding "on point" blijft. Maw hoog in eiwitten, wat lager in koolhydraten/vetten. Dat heeft mij althans vorig jaar heel erg geholpen na een operatie aan mijn polsmeniscus in mei. Ik ben niets aangekomen en ben nauwelijks spiermassa kwijtgeraakt. Mocht ook maanden niets doen. Vanaf 4 weken po gestart met benen en cardio en 4 maanden po begon ik licht weer bovenlichaam te trainen. Nu 8 maanden po zit ik weer op mijn oude nivo. En ja je borstspier is natuurlijk wel weer andere koek. Hoewel je je haast niet kan voorstellen hoeveel impact een polsblessure heeft en waar je eigenlijk allemaal je polsen/armen voor nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens! Ik ben ik juni geopereerd bij Verdonck. Bij hem staat een herstel van 8 weken ipv 6 en heb ook echt 8 weken niet gesport. Daarna weer rustig oefeningen met alleen lichaamsgewicht. Daarna apparaten erbij en toen dat goed ging pas weer losse gewichten.

 

Een paar weken sporten is echt niets als je daarna zorgeloos van de boobies kunt genieten. Vind het zonde dat er dames zijn die complicaties riskeren door na 2 weken al te gaan sporten.

 

Ik was overigens na een paar maandjes sporten weer terug op mijn oude niveau :) 

Borstspier train ik niet meer. Dat voelt bij mij niet fijn (maar rechterprothese zit (nog) niet goed).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.