best_boobie

Indeling leden nieuwe forumsetting vanaf 23 januari 2016

Recommended Posts

eylena    8
Op 23-1-2016 om 23:47 zei best_boobie:

Verder mag je als 'member' 1 persoonlijk bericht (pb) per dag versturen.

Wil je echter graag foto's plaatsen in je eigen album, foto’s van andere meiden bekijken, statusupdates plaatsen, 10 priveberichten kunnen versturen per dag (met een opslag in je inbox van 100 berichten) dan verwachten wij een iets actievere deelname aan het forum. Je kunt namelijk pas ‘premium member’ worden vanaf het moment dat je naast je voorsteltopic, ook nog vijf berichten geplaatst hebt. Dit kunnen reacties zijn op andermans discussies/topics, of op je eigen voorsteltopic. Na 5 berichten verhoog je je status automatisch naar premium member. Vanaf nu heb je de beschikking over 2 albums! Foto’s kunnen geheel privé geplaatst worden. De handleiding hiervoor is hier te vinden: 

hey, 

het lukt mij niet om een eigen album te maken en ik denk dat ik toch al meer dan 5 berichten heb geplaatst...of toch niet?

Kan iemand eventje helpen :blush:

mercikes ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
29 minuten geleden zei eylena:

hey, 

het lukt mij niet om een eigen album te maken en ik denk dat ik toch al meer dan 5 berichten heb geplaatst...of toch niet?

Kan iemand eventje helpen :blush:

mercikes ;-)

Hoi hoi

Je had meteen een operatieverslagtopic aangemaakt, en daar is het mis gegaan, zie ik. Als je eerst een voorsteltopic aangemaakt had, dan was je automatisch premium member geworden :)

Maar ik heb het nu handmatig aangepast, dus je hoeft geen ander topic te openen!
Je zou nu dus een album aan moeten kunnen maken :35: 

Als het niet lukt, stuur me dan even een pb'tje :)

xxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
PacificLady    11

@best_boobie

Het lukt mij ook niet om een album te maken of foto's te bekijken. Ik heb ook ineens een operatieverslag aangemaakt en geen voorsteltopic :-) Heb al heel wat berichten geplaatst dus daar zou het niet aan kunnen liggen :-) Kan je eens nakijken of mijn status juist staat?

thx

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
14 uur geleden zei PacificLady:

@best_boobie

Het lukt mij ook niet om een album te maken of foto's te bekijken. Ik heb ook ineens een operatieverslag aangemaakt en geen voorsteltopic :-) Heb al heel wat berichten geplaatst dus daar zou het niet aan kunnen liggen :-) Kan je eens nakijken of mijn status juist staat?

thx

xxx

Hihi, je geeft zelf het antwoord idd al, ligt eraan dat je meteen een operatieverslag gemaakt hebt en geen voorsteltopic. Maar is goed dat je mij even tagt, want dan pas ik het zo voor je aan. Als je nu namelijk nog voorsteltopic moet maken, dan moeten wij dat weer samenvoegen haha ;) 

Dus ik ga het nu even voor je aanpassen :35: 

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden