Ga naar inhoud

Oude borstplooi


Aanbevolen berichten

Hai! Wie weet hoe lang duurt het voor de oude borstplooi niet meer zichtbaar is? ( tenminste ik ga ervan uit dat het de oude borstplooi is ) En kan ik iets doen om het te versnellen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou idd je oude borstplooi kunnen zijn.. Je bent net een maand po he? 
Vaak zie je dat dat best een tijdje kan duren eer die weg is.. maar hoe ziet het er van de zijkant uit? Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten hoe hoog je prothese zit.. Als je prothese nog hoger zit, dan zit er nog niet veel druk op je huid, dus kan de plooi er sowieso nog niet uit :)

Heb je een band mee gekregen om de prohtesen op hun plek te houden/krijgen? Dan zou ik die wel nog even dragen, om de druk op die plek iets te verhogen. Verder is er weinig aan te doen helaas :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heeft 1 prothese net wat meer tijd nodig, maar misschien kun je hem een handje helpen door wat extra druk op die borst te geven met de band. Een paar sokken eronder of zo, zodat de druk aan die kant wat hoger is.

Als je straks ná de eerste zes weken bent, kun je de prothese ook nog wat meer op z'n plekje krijgen door een bepaalde massage. Vraag me daar maar naar als je echt over de eerste zes weken bent. Eerder mag dat namelijk niet...

Verder, schouderbanden goed laag houden en onderrand van BH. Je mag je BH wel ff dragen als een soort hemdje hihi.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bibi, ik had dit ook (ben 4 1/2 week PO) en zoals Best_boobie zegt heb ik een sok onder mijn band gedaan. Hier resultaat van 2 weken dragen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Tessa dat ziet er idd een heel stuk beter uit. Kan het eventueel ook zonder bh maar alleen de band en sok dragen? Want ik heb het idee dat de onderkant van de bh weer alles omhoog drukt.... zit de sok zoals jullie bedoelen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het met BH gedaan, Maar die moet je ook de 1e 6 weken om natuurlijk.

 

Ik had hem dubbel gerold, en alleen op de kant van die borst, dus iets meer naar de zijkant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je draagt je band te hoog Bibi, zo geeft hij druk op je oksels en eigenlijk niet op je prothesen.

Ik zou de bh niet uitlaten, want ook al draag je hem van onder wat losser (wat lager op je ribben) en maak je je schouderbandje wat losser, dan geeft hij nog steun aan je borsten, zonder ze tegen te houden. 
 

De band kun je ook zo doen als Tessa aangeeft idd, maar je moet hem wel aan de voorkant wat lager gaan dragen (dus op je borsten. Tussen de aanzet van je borsten bovenkant en de tepel in eigenlijk.
Achter moet hij dan ongeveer gelijk zitten met de onderrand van je bh.

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IkOooh shit dan heb ik hem dus heel lang verkeerd gedragen.... Hopelijk komt het goed :((

 

Zo'n zit ie beter neem ik aan?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah lastig te zien zo op je truitje, maar hij mag ietsiepietsie hoger. Eigenlijk tussen waar ie zat en waar ie nu zit :P
Hij moet druk geven aan de bovenkant van je prothesen, en ik denk dat ie nu net wat lager zit dan de bovenkant van je prothesen. Kijk zelf ff in de spiegel van opzij, als je je band omdoet, dan zie je of ie achter goed zit en ook of ie van voor op de juiste plek zit :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Bibi182:

Hallo hier ben ik weer. Gisteren 6 weken po en de "vouw" zit er nog. Ik heb de band trouw gedragen met sokken dat het voortaan pijn deed. BB Je gaf aan dat er een massage voor is om de prothese te laten zakken? 

Ik stuur het je ff in pb. Dit is namelijk iets dat pas na 6 weken mag, en als ik het hier neerzet, gaan meiden het eerder doen ;) (en dan is het mega slecht voor het kapsel)
Dus komt eraan!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.