Ga naar inhoud

Prothesewissel naar een maat kleiner


Aanbevolen berichten

Hé meid. Ik heb alles eens even gelezen... heftig alle keuzes maar je hebt de knoop doorgehakt en inmiddels geopereerd.  Ik ben erg benieuwd. De voor en na situatie.  Mag ik ook een kijkje nemen in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Fynic:

@prisje81 ja is een rollarcoaster geweest maar heel blij dat ik toch de stap heb gezet. Ik heb je toegevoegd aan mijn oude en nieuwe album!

Dank je meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi dames! 

Ik lees ook even mee met jullie en wat fijn om te lezen (hoe lastig ook) dat er ook anderen zijn die met dezelfde issues dealen. Ik heb afgelopen mei een prothesewissel gehad in het Maxima bij dr. Van Tits. Passen was vrij lastig omdat ik al prothesen had dus ik vertelde wat mijn wensen waren; in ieder geval niet groter dan ik had. Mijn eerste bv was inmiddels al 19 jaar geleden, mcghan 310 cc. Samen met dr van Tits besloten om ze te vervangen door Mentor 315 cc. Kort na de operatie dacht ik al; huh deze zijn veel groter! Uiteraard mijn gevoel en gedachten hierover uitgesproken naar dr. Van Tits en we zouden het voorlopig even aankijken. De periode erna is mijn gevoel er helaas niet anders op geworden, ik vind ze echt te groot en dan met name te breed. Ze zitten me letterlijk in de weg zeker met sporten. Ik herken mijn eigen borsten niet lijkt het wel. Kort voor mijn controle afspraak ( drie maanden ) kreeg ik een brief dat dr. Van Tits helaas was overleden op vakantie wat natuurlijk verschrikkelijk is, ik vond het zo'n fijne arts en had ook niet zomaar voor hem gekozen. Zijn vervanger las in mijn dossier dat we het er destijds over gehad hadden en ik zei dat het dus niet veranderd was! Hij vond ze prachtig en eerlijk dat zijn ze ook echt maar daar gaat het eigenlijk dus niet om. Een nieuwe operatie zou voorlopig nog niet aan orde zijn en kleiner gaan dan wat ik nu heb is ook nog niet zo makkelijk. Over Vier maanden weer terug en ben me nu dus wat aan het oriënteren mbt de mogelijkheden. Ik vind het zo lastig want ik wil liever geen nieuwe operatie maar het zit me echt niet lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.