Ga naar inhoud

tepelnecrose na borstverkleining


Flora123

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben naar de dokter geweest, hij zegt dat alles in orde komt.... de zwarte korst is er nu aan het afvallen en er komt terug vel weefsel, hij zegt dat is weefsel gelijk een babytje..het is roos rood..... misschien moet ik wel een tatouage laten doen dat weet hij nog niet het hangt af van de pygmentatie, maar dat denk dat ik dit  niet gaan laten doen....

 

Het zal in ieder geval iets van lange adem zijn  eer dat alles in orde komt.....maar ik krijg toch terug een tepeltje dat is al iets. Hopelijk dat het in orde komt......de dokter zegt dat hij dat bijna nog nooit heeft voorgehad......

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Wij zijn nu weer twee weken verder. het grootste gedeelte van mijn tepel is al goe gekoen, gisteren heeft de dokter nog een stuk diepe zwarte korst weg gesneden, nu is er een put en moet elke dag met speciale zalf verzorgd worden, hij zegt nog drie weken  wachten en de wond zou toegaan..... laat ons dit hopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.