Ga naar inhoud

Natalie : 25 mei 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb idd gemerkt dat GEDULD heel belangrijk is.

Maar ja was gewoon zo geschrokken, ik dacht echt dit komt nooit meer goed.

Bij de kliniek zeiden ze ook dat ik moest wachten tot 13 juli, dus dat doen we maar braaf.

IK maak zoveel mogelijk foto's en we zullen het wel zien.

Heb er nu in ieder geval al meer vertrouwen in :125:

Liefs Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

Even een vraagje.

Het litteken aan de linkerkant is een beetje dik en voeld hard aan :unsure:

Wat kan ik hier tegen doen?

Rechts ziet er veel beter uit.

Heb net wel een recept gekregen van de huisarts voor die matjes van Cicacare, die kan ik vanmiddag ophalen bij de apotheek.

Maar kan ik die matjes wel gelijk gebruiken, nu dat litteken zo hard en een beetje opgezet is?

Groetjes Natalie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ben nu 8 weken PO.. En mijn boobies zijn nu eindelijk pas écht even groot! Links was bij mij heel erg hard en gezwollen en dus gewoon groter. Maar niet echt zichtbaar. Aan mijn decolleté zag je het wel een beetje, maar dan moest je wel goed kijken :18:

Bij mij is het vocht uit die borst nu praktisch weg en wordt deze ook zachter.

Maar wel fijn dat je PC er zo meegaand op reageerde :)!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

herkenbaar,heb zelf ook minstens 5weken gelopen met ongelijke borsten,ene was harder en zat hoger,zat ook met me handen in het haar,dacht dat het nooit meer goed kwam,en na een tijd ineens zag je ze veranderen,en nu niks gene verschil meer,hihi zo een heerlijk gevoel he dat het dan toch goedgekomen is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

herkenbaar,heb zelf ook minstens 5weken gelopen met ongelijke borsten,ene was harder en zat hoger,zat ook met me handen in het haar,dacht dat het nooit meer goed kwam,en na een tijd ineens zag je ze veranderen,en nu niks gene verschil meer,hihi zo een heerlijk gevoel he dat het dan toch goedgekomen is :D

hey moon,

wat ben ik blij dat ik dit herkenbare lees,maar vooral dat het goed gekomen is!!

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo vandaag voor het eerst wezen shoppen voor nieuwe BH's.

Toch nog een grotere klus als ik dacht.

Wat voor maat is het geworden.... :1big_boobs:

Ik wilde in ieder geval een strapless bh, maar dat is m nog niet geworden, paste de grootste van hunkelmuller en livera niet.

Bij livera Sapph gepast en het is 80F van Sapph geworden :125:

Nu dus wel een probleem dat ik een strapless bh wil, maar m niet heb kunnen vinden.

De grootste strapless die ze hadden was 80E, maar die paste dus niet.

Wie weet waar je grotere strapless BH's kan kopen?

Hoor het wel als iemand tips heeft waar ik dan zou gaan kunnen kijken

Liefs Natalie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.