Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

@Niesje, hahaha, we gaan ineens heel anders naar Aziatische mannen kijken :152:. Maar nu ik er zo over denk; Nio heeft geen snor. Maar viel me gewoon op dat ie van die kale gladde armen had. :38: Maar ik ga eens op die snorren letten hoor Niesje :45:.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sabi, lief van je dat je me blijft volgen...maar dan moet je nog wel lang op het forum blijven hoor :45:. Ik denk dat ik idd niet meer terug ga naar mijn eigen pc, maar dat ik de hersteloperatie gewoon door Nio laat doen. Gaat het met jouw boobs allemaal goed, meis? 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames, ik wilde het volgende even graag met jullie delen; het heeft niks met borsten te maken, maar is voor mij toch wel heel belangrijk: we zijn vanavond taart aan wezen snijden bij mijn dochter en schoonzoon en tadaaaaaaaa........ er kwamen wit/ blauwe muisjes uit de taart gerold, wat dus betekent dat we in maart 2017 opa en oma worden van een kleinzoon. Wat wil een mens nog meer? Na een prachtige en vooral erg lieve kleindochter, krijgen we er ook nog een kleinzoon bij. Ben zó blij. :wub:  Sorry, maar dit wilde ik ff delen hier op het BF :blush:.

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niesje, dankjewel meis, lief van je. Ach..... het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is, maar na een kleindochter is het (vooral voor opa) heel leuk dat er nu een kleinzoon komt. In mijn hart is alles welkom :wub:.

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16, Dank je wel, meis. Inderdaad iets heel leuks in het vooruitzicht. Kan bijna niet wachten, hahaha. Ik heb mijn borsten ook steeds heel belangrijk gevonden, maar bij zo'n wonder, schuiven die voor mij toch echt ff naar de achtergrond hoor. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG, @Xxmelliexx, Bedankt! Moet wel ff wennen aan het idee na onze kleindochter...... en ff van mijn verslaving aan roze af zien te komen :45:. Maar daar heb ik nog 25 weken voor.... komt goed. En nog een grotere knuffelkont dan mijn kleindochter kan bijna niet hoor xxmelliexx,:38:.

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.