best_boobie

Album aanmaken en privacy instellen, nieuwe forumsetting 2016

Recommended Posts

5 minuten geleden zei jasssmijn:

Hi Dames! Moet je 'Premium Member' zijn om een foto-album te maken? Ik lijk namelijk niet de optie te hebben een album aan te maken, of ik zie iets over het hoofd. En zo ja, hoe word ik Premium Member? Iets met aantal posts of iets dergelijks? Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Normaal moet je eerst een voorstel topic aan hebben gemaakt, maar omdat jij gelijk in operatie verslag hebt geschreven word je geen premium, ik heb even aan @best_boobie gevraagd of zij het voor jou aan wilt passen, dus je hoeft nu zelf niets meer te doen.komt in orde zo, ogenblikje ok? 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minute ago, Desert-Rose said:

Normaal moet je eerst een voorstel topic aan hebben gemaakt, maar omdat jij gelijk in operatie verslag hebt geschreven word je geen premium, ik heb even aan @best_boobie gevraagd of zij het voor jou aan wilt passen, dus je hoeft nu zelf niets meer te doen.komt in orde zo, ogenblikje ok? 

xx

Ah super, dankjewel!!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Desert-Rose:

xx

Klopt, ga ik in orde maken

12 minuten geleden zei jasssmijn:

Hi Dames! Moet je 'Premium Member' zijn om een foto-album te maken? Ik lijk namelijk niet de optie te hebben een album aan te maken, of ik zie iets over het hoofd. En zo ja, hoe word ik Premium Member? Iets met aantal posts of iets dergelijks? Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Je hebt bij registratie een pb en email gekregen, waarin stond hoe een en ander werkt hier :) Ook bovenaan het forum staan 2 mededelingen die vertellen hoe alles hier werkt.

Maar ik zal het nu even handmatig aanpassen :35: 

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Just now, best_boobie said:

Je hebt bij registratie een pb en email gekregen, waarin stond hoe een en ander werkt hier :) Ook bovenaan het forum staan 2 mededelingen die vertellen hoe alles hier werkt.

Ik ben bang dat ik die destijds gemist heb. Heb m'n account in april al aangemaakt, maar er daarna nooit meer iets mee gedaan. Oepsie! Thanks iig ^_^ xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei jasssmijn:

Ik ben bang dat ik die destijds gemist heb. Heb m'n account in april al aangemaakt, maar er daarna nooit meer iets mee gedaan. Oepsie! Thanks iig ^_^ xx

haha oke, maar heb je dan ook de twee mededelingen bovenaan het forum gemist, die waar bij staat: nieuwe leden AUB lezen :45: 

Is geen probleem verder, je bent niet de enige hoor haha ;) 

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik krijg geregeld een -200 error bij het uploaden van foto's. Dit is compleet willekeurig per foto. Dit gebeurd met foto's met een hogere resolutie van > 6000 x 4000 pixels. Als ik de pixels met de helft verklein is het geen probleem meer. Op zich geen probleem maar liefst upload ik de foto's rechtstreeks dan allemaal post processing moet doen op de foto's. Mogelijk dat hier naar gekeken kan worden? Kan mogelijk problematisch zijn voor anderen. Moest zelf ook veel testen om er achter te komen waarom ik geen foto's kon uploaden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Jobje:

Ik krijg geregeld een -200 error bij het uploaden van foto's. Dit is compleet willekeurig per foto. Dit gebeurd met foto's met een hogere resolutie van > 6000 x 4000 pixels. Als ik de pixels met de helft verklein is het geen probleem meer. Op zich geen probleem maar liefst upload ik de foto's rechtstreeks dan allemaal post processing moet doen op de foto's. Mogelijk dat hier naar gekeken kan worden? Kan mogelijk problematisch zijn voor anderen. Moest zelf ook veel testen om er achter te komen waarom ik geen foto's kon uploaden.

Hoi hoi

Als je terug leest, zie je (als ik het me goed herinner) dat er al eerder gesproken is over de grootte (het aantal pixels) van foto's :)

Bij de nieuwe opzet van het forum, vorig jaar, is er alles aan gedaan om zoveel mogelijk gemak voor leden te creëren. Diegene die de site gemaakt heeft, heeft echter  ook moeten letten op het budget, forum is namelijk een initiatief van een vrouw die zelf een bv heeft laten doen, maar verder geen zakelijk belang heeft ;)

Foto's van een 1-3 mb zijn dus ook niet echt nodig, toch? Dat een telefoon wel foto's maakt in deze grootte, wil niet zeggen dat ze in deze grootte geplaatst moeten worden.  Normaal gesproken worden er op websites ook foto's geplaatst op 'webgrootte'.

Graag jullie begrip hiervoor :)

Foto's kun je makkelijk verkleinen via instamag en www.fotoverkleinen.nl

Xxx BB 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben super blij met het initiatief van de vrouw, en waardeer ook dat jullie er heel veel tijd in steken.
Is ook bedoelt als feedback, niet zo zeer als een discussie.

Mogelijk dat meiden dit lezen, als ze een error -200 krijgen dat ze dan weten dat ze de resolutie moeten aanpassen.

Bedankt, XX

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Jobje:

Ben super blij met het initiatief van de vrouw, en waardeer ook dat jullie er heel veel tijd in steken.
Is ook bedoelt als feedback, niet zo zeer als een discussie.

Mogelijk dat meiden dit lezen, als ze een error -200 krijgen dat ze dan weten dat ze de resolutie moeten aanpassen.

Bedankt, XX

We zijn heel blij met feedback hoor, begrijp me niet verkeerd :) Ook bedankt daarvoor!

Ik probeerde alleen uit te leggen waarom er geen grote bestanden geupload kunnen worden, niet om een discussie hierover te starten, maar om gewoon even aan te geven waar het vandaan komt :) 

En yep, idd, krijg je een foutmelding, dan is meestal het bestand te groot.

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Joyce87:

Hey, na lang zoeken is het me gelukt om een fotoalbum te maken. :-) Eerder lukte het me niet omdat ik het knopje 'eigenaar' niet kon vinden (stond er niet op denk ik) en ik kon de foto's er niet opzetten, dat gaf altijd een foutmelding aan. Ze waren ook niet te groot want nu heb ik ze er wel op kunnen zetten... Maar nu staan de foto's allemaal door elkaar. Ik had ze toch in de juiste volgorde erop gezet? Hoe kan ik dat veranderen want ik vind het nogal onduidelijk... Ik had voordien mijn foto's bij mijn verhaal gezet en zou ze daar nu weg willen. Zou dat kunnen? Hopelijk is dat geen probleem.

Alvast bedankt!

Hoi hoi

Als je de foto's een naam geeft beginnend met een cijfer, of een letter, dan kun je ze sorteren op titel, en dan staan ze in de goede volgorde :)

Ik zal ze in je verhaal weghalen, no problem!

En het knopje 'eigenaar' kan ik dan waarschijnlijk alleen zien, oeps.. Zal het even nakijken, thanks voor het melden!

xx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had ze al een titel gegeven. Maar nu staat eerst 1 maand PO en daarna 1 week PO . Daarna 2 en 3 weken en daarna een foto van voordien. Kan ik de titels nog aanpassen of hoe doe ik dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Joyce87:

Ik had ze al een titel gegeven. Maar nu staat eerst 1 maand PO en daarna 1 week PO . Daarna 2 en 3 weken en daarna een foto van voordien. Kan ik de titels nog aanpassen of hoe doe ik dat?

Je zou ze kunnen nummeren?
Dus 1. 1 week po
Dan 2. 2 weken po
Dan 3. 1 maand po

Of a. 1 week po
Dan b. 2 weken po
Dan c. 1 maand po

Je kunt de titels een bepaalde tijd aanpassen, op de titel van de foto gaan staan, erop klikken, dan onder de foto kiezen voor : afbeelding beheren
En dan kiezen voor details bewerken

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Mima:

Waar staat dat knopje eigenaar?

hm.. heb het ff zitten nakijken, maar dat zie ik alleen maar als administrator, oeps:44:
Zal het ff aanpassen in de tekst :P  En ik heb jouw tekst ook even weggehaald, omdat het (zie ik) alleen nog in een comment genoemd wordt en niet meer in de officiele tekst. Dit schept verwarring :) 

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden