Ga naar inhoud

Onoverzichtelijke site nu?


Imdee

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei admin:

zo blijven we bezig, maar ik kruip hier onder de laakens.

morgen een andere waslijst oplossen :P

Ach het houdt je van de straat ;)

Welterusten en alvast succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

*zucht*, heb alles geprobeerd...Desktop pc met chrome en explorer, tablet samsung S en gsm samsung S5.... Krijg maar geen foto's op de site. Telkens na stap 4 doet hij niets meer....

Heb ook een nieuwe map aangemaakt maar daar wil hij ze ook niet in uploaden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei popie:

*zucht*, heb alles geprobeerd...Desktop pc met chrome en explorer, tablet samsung S en gsm samsung S5.... Krijg maar geen foto's op de site. Telkens na stap 4 doet hij niets meer....

Heb ook een nieuwe map aangemaakt maar daar wil hij ze ook niet in uploaden...

Ik denk dat @admin er vandaag nog wel even naar zal kijken.

Het is gek dat het maar bij sommigen gebeurt..

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, snap er niets van. Nu staan er 2 dezelfde in... Had de extensie veranderd in jpeg, misschien lag het daar aan. Maar nu wil hij de volgende weer niet... Heel raar.

En ik krijg nu één van de twee foto's ook niet weg, kan jij me helpen? Er is geen pagina foto's beheren waar je ze simpel weg kan deleten???

*Edit: heb één 'dubbele' foto kunnen veranderen in een nieuwe en commentaar aangepast, maar het lukte wel niet om deze geheel te verwijderen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei popie:

ja, snap er niets van. Nu staan er 2 dezelfde in... Had de extensie veranderd in jpeg, misschien lag het daar aan. Maar nu wil hij de volgende weer niet... Heel raar.

En ik krijg nu één van de twee foto's ook niet weg, kan jij me helpen? Er is geen pagina foto's beheren waar je ze simpel weg kan deleten???

Klopt, verwijderen kan nog niet, wordt nog aan gewerkt.

Die andere foto, die heb je ook veranderd, qua extensie?

Kijk anders eens of je mij de foto's in pb kunt sturen, dan kijk ik straks op de laptop of ik ze in je album kan zetten. Laat ook ff weten welke weg moet, kijk ik daar ook ff naar

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas sinds zondag 'member', dus ik weet niet hoe het eerst was. Ik heb idd ook de foto's van Barb wire voorbij zien komen. Nou Barb....... Niks om je voor te schamen hoor. .... Je ziet er geweldig uit!  Complimenten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Ik ben pas sinds zondag 'member', dus ik weet niet hoe het eerst was. Ik heb idd ook de foto's van Barb wire voorbij zien komen. Nou Barb....... Niks om je voor te schamen hoor. .... Je ziet er geweldig uit!  Complimenten!

:68: Lieff!! Dankjewel!!!

@best_boobie en @Brownie...tis gelukt!!! Heb die app gedownload en kan nu wel verder als ik een foto wil uploaden dus dat zou de oplossing kunnen zijn voor de Ios apparaten...thankx nog voor de tip :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik mailupdates uitschakelen. Ik krijg steeds mail van recente activiteiten binnen. Had al gezocht op mijn account maar zie de optie niet staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden dus vraag kan genegeerd worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help! Ik moet steeds m'n wachtwoord veranderen als ik inlog. Er word mij iedere keer verteld dat m'n wachtwoord niet goed is. Als in dan klik op 'wachtwoord vergeten' krijg ik een mail waarin ik het wachtwoord kan veranderen. Als ik dat doe log ik automatisch in. Als ik de volgende dag weer wil inloggen krijg ik hetzelfde verhaal. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sunshine☀️:

Help! Ik moet steeds m'n wachtwoord veranderen als ik inlog. Er word mij iedere keer verteld dat m'n wachtwoord niet goed is. Als in dan klik op 'wachtwoord vergeten' krijg ik een mail waarin ik het wachtwoord kan veranderen. Als ik dat doe log ik automatisch in. Als ik de volgende dag weer wil inloggen krijg ik hetzelfde verhaal. Zijn er meer mensen die dit hebben?

oh daar ben ik ook wel benieuwd naar of er meerdere mensen zijn die dit hebben! IK zal het doorgeven aan admin!!
Dit is natuurlijk niet handig :131:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.