Ga naar inhoud

Onoverzichtelijke site nu?


Imdee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

Even wennen maar deze site ziet er veel professioneler uit. De andere was echt verouderd. Ben blij dat hij er weer is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Karin1985 said:

Hoe kan ik foto's uploaden? Ik kan niet verder klikken bij stap 2 uploaden :(

Dit lukte mij ook niet op de tablet/telefoon! Op de computer wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei popie:

Hey BB, 

ik vind de lijst met mijn vriendinnetjes niet terug? 

Wordt hier nog aan gewerkt of kijk ik er naast?

Vriendenlijst is weg. Je kunt nu mensen volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt wel mensen volgen, maar daarmee kun je niet de foto's zien als meiden ze op: enkel vriendinnen hebben staan.
Wil je dat meiden je foto's kunnen zien (en dat is in het begin even erg omslachtig, maar geeft jezelf wel de meeste controle) dan ga je naar je eigen profiel, klikt op het tabblad: 'albums' en dan op een bepaald album.

Dan kun je het album bewerken (links naast de foto's staat dat) en dan kun je onder de optie enkel vriendinnen meiden toevoegen die jouw foto's willen zien. Dus wil je de foto's van iemand zien, stuur ze dan ff een pb (zoals het ook eigenlijk hoort) en vraag of je foto's mag zien. Weet diegene niet hoe ie dat moet doen, leg het mekaar aub ook even uit :)

Ben er zelf ook net achter dankzij uitleg

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Karin1985:

Via de telefoon en wel onder m'n eigen profiel. T lukt me niet 

Als je in je eigen profiel bent, klik je rechts naast je naam op het afbeelding icoontje.
Dan komt er onder te staan: 'foto uploaden'
Klik je hierop en dan komt er een scherm waarin staat welke formaten je kunt uploaden (kijk ff of jouw foto 1 van die formaten heeft)
Klik dan op: 'bestand selecteren'
Dan de map kiezen op je telefoon
Dan het bestand kiezen
En dan opslaan.

(Zorg dat je zeker weet dat het een bestands extensie heeft die overeenkomt met wat onder: 'bestand kiezen' staat :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer. Ik heb alleen mijn iPhone en vind het zo te klein/ niet werkbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha grappig :€

nee maar het is onduidelijker, minder overzichtelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jeanette:

Gisteren keek ik ook eerst effe raar ...ons vertrouwde oude forum weg ...

Maar het is idd wennen , en in het begin een beetje zoeken ...

Dat is zo Jeanette. Maar als je er ff mee bezig bent, beginnen dingen toch wel handig te worden.

En jullie kunnen altijd vragen als iets niet duidelijk is!

Zal straks ook ff een handleiding voor de nieuwe 'galerij' schrijven. Er zijn daar ook dingen veranderd. 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hele uitleg gelezen en tegelijkertijd uitgeprobeerd maar ik kan nog steeds geen fotos uploaden. Tot aan stap 2 afbeeldingen uploaden lukt prima ( zowel telefoon als Ipad) maar zodra ik dan op knop kies bestanden druk gebeurd er helemaal niks... Enig idee hoe dit kan? En hebben hier meer mensen last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Karin1985:

Ik heb de hele uitleg gelezen en tegelijkertijd uitgeprobeerd maar ik kan nog steeds geen fotos uploaden. Tot aan stap 2 afbeeldingen uploaden lukt prima ( zowel telefoon als Ipad) maar zodra ik dan op knop kies bestanden druk gebeurd er helemaal niks... Enig idee hoe dit kan? En hebben hier meer mensen last van?

Hm oke.. Is dat alleen met Ios apparaten. Is je telefoon ook een Iphone? 
In dat geval zal ik het doorgeven aan admin, maar geen idee of zij hier iets aan kan doen. Laat maar ff weten :)

Topic over afbeeldingen, albums plaatsen en de privacy, is hier te vinden voor diegene die het nog niet gezien heeft

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.