Ga naar inhoud

Onoverzichtelijke site nu?


Imdee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minute ago, Imdee said:

Nog iemand die niks meer van de site snapt? Kan ook nie meer op mn eigen profiel klikken? 

Als je op de streepjes gaat staan, rechtsboven, dan kun je rechts een heleboel opties kiezen.

Neem even de tijd om het uit te vogelen, het gaat zich vanzelf wijzen. Even wennen, is het. Mochten er dingen zijn die jullie niet snappen,schrijf ze dan in dit topic of ff via pb aan mij, dan kijk ik of we het kunnen uitleggen of dat ik admin ernaar moet vragen.

 

De update was nodig, geef het even de tijd :)

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snapte er net ook geen houtje van, had uitgevinkt dat mensen me konden volgen :P whahaha. Kwestie van wennen denk ik inderdaad. Al is het op de laptop wel wat makkelijker dan op mobiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wennen inderdaad. Maar vind het wel veel mooier nu! Ziet er veel professioneler uit. Daarnaast vind ik het ook wel leuk dat je in je reactie een afbeelding kunt plaatsen.

Volgende week weet ik niet beter meer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Margot1988 said:

Even wennen inderdaad. Maar vind het wel veel mooier nu! Ziet er veel professioneler uit. Daarnaast vind ik het ook wel leuk dat je in je reactie een afbeelding kunt plaatsen.

Volgende week weet ik niet beter meer ;-)

Zo is het idd ;)

Ik zit ook nog uit te vogelen hoor, maar er is een chatruimte, en help elkaar gewoon. Brengt ons nader tot elkaar en bla bla bla ;)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Lies_Lies said:

Volgens mij kan ik foto's zien, die ik niet hoor te kunnen zien... Zie net de foto van barb wire langs komen, maar we zijn geen vriendjes... Zijn alle foto's nu openbaar?

Dat idee heb ik ook... Heb zelfs nog gereageerd op een foto van sabry waarvan deze volgens mij privé hoort te staan! Was wel een heel mooie foto, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn instellingen aan het veranderen geweest omdat niemand,zelfs niet de meiden die ik volg en die mij ook volgen,mijn foto's kon zien...dus nu staan ze blijkbaar openbaar maar als ik het weer terug zet ziet niemand nog wat...moet nog wat op gevonden worden vermoed ik...

maar lies_lies,thankx om me er attent op te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, best_boobie said:

Als je op de streepjes gaat staan, rechtsboven, dan kun je rechts een heleboel opties kiezen.

Neem even de tijd om het uit te vogelen, het gaat zich vanzelf wijzen. Even wennen, is het. Mochten er dingen zijn die jullie niet snappen,schrijf ze dan in dit topic of ff via pb aan mij, dan kijk ik of we het kunnen uitleggen of dat ik admin ernaar moet vragen.

 

De update was nodig, geef het even de tijd :)

 

Xx BB

Over welke streepjes heb je het hier?? Ik zoek me gek :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.