Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei best_boobie:

Hm.. typisch belgisch :P
Liep er toevallig vroeger een weg onder jullie huis door? :153:

Hahahaha geen idee, helaas huren we hier. :-( Wat ik wel weet is dat ik (hopelijk) over 1.5jaar hier weg ben :-P waren er vandaag nog over bezig om in NL te gaan wonen :-P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

Snap ik, ik heb hetzelfde.. heb inmiddels het huis in delen stof gezogen en doe de was.. m'n nichtje tillen durf ik nog niet en op het werk vermijd ik het zware spul.. 

in de sportschool train ik alleen m'n benen en doe veel cardio. 

Als ik intensief bezig ben geweest voel ik het aan m'n littekens en aanhechtingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Swiper:

Snap ik, ik heb hetzelfde.. heb inmiddels het huis in delen stof gezogen en doe de was.. m'n nichtje tillen durf ik nog niet en op het werk vermijd ik het zware spul.. 

in de sportschool train ik alleen m'n benen en doe veel cardio. 

Als ik intensief bezig ben geweest voel ik het aan m'n littekens en aanhechtingen..

Geen last van ik zal het huishouden over weekje opbouwen. Mijn tieten waren veel te duur om nu teveel te doen. Ik hou me rustig. 

Trainen doe ik mss vanaf woensdag :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Swiper:

Hihi jij hebt iets meer luxe met het huishouden dus ik vond dat als ik het huishouden kan doen, ik ook mag sporten Hihi 

Pff nee ben slimmer dan dat :-) ik mocht na 4weken ook weer alles. Maar dat betekend niet dat ik dat zou doen. Luxe qua huishouden?? Mijn man heeft begin van de week gestofzuigt... Alleen de living... Je wilt niet weten hoeveel stof en vuil er in mijn badkamer of slaapkamers ligt... Dat is al 3weken ofso niet meer gestofzuigt dus... Verre van luxe hoor :-)  

Mijn herstel gaat voor. Liever van de eerste keer goed dan nog eens onder het mes :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister dus 6 weken po :) 

Alles gaat goed, af en toe nog steekjes maar deze vallen reuze mee :) ik doe het nog steeds rustig aan. Van de week voor het eerst gefietst was leuk om terug rond te kunnen fietsen. Maar wat voelde dat raar aan mijn boobs ! :o die bewogen super veel mee dus dat was wel eng... Maar inmiddels let ik op waar ik fiets (meestal gewoon op straat) en dan hobbelt dat niet zo veel (welkom in België :/ )

Van de week eens mijn keuken gestofzuigd (echt klein stukje) en onder de stoel van mijn dochtertje (had brood gegeten, lekker kruimels overal! :o )

Verder niet echt veel te updaten :45: 

Ben erg blij met mijn borsten. Rechts is al goed gezakt en zit precies meer op haar plaats. Links daarintegen loopt nog wat achter maar ach , we zullen wel zien ^^ 

mijn 1st bh (4 weken po gekocht) past nog , en voelt net aan als mijn sportbh dus daar ben ik ook wel erg content van :D

Mijn littekens ben ik ook blij mee, zie je bijna niet meer ^^. Heb wel nog last van puistjes.. Maar dat heb ik altijd wel gehad.. Normaal wel tussen mijn borsten.. Nu is het vooral OP mijn borsten.. Maar dat zal ook nog wel hetzelfde zijn.. Ik had voordien gewoon geen borsten lol :P

Meer weet ik niet, that's it ! i'm out! :D  

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Lookingforcurves:

Fijn te horen dat het zo goed gaat @Miss.S!

blijf nog maar een beetje voorzichtig en geniet ervan!

welk merk of model bh heb je gekocht zo der beugels? (Want je bent er precies erg tevreden over)

Doe ik zeker hihi ^^ ik werk nog niet zodus lekker rustig overdag aangezien dochterlief nu naar school gaat ^^ ik ga het nu rustig beginnen opbouwen want mijn badkamer moet echt nodig gekuist worden :/ 

Mijn bh.. Ehem ff zien :P  Passionata staat er op het etiketten :P haha ja beugelloze bh. En ben er zeker content van, ik kan hem de hele dag dragen zonder 'last' te hebben ervan. Mijn littekens zijn niet geïrriteerd en mijn boobs reageren er niet op (niet hard ofso ) Het voelt echt aan alsof ik mijn sportbh gewoon aan heb :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zal nog eens update.. 

Vrijdag ben ik 9 weken po. Er is niet echt iets nieuws qua boobs. Ik ben er erg blij mee en ze zijn super mooi!! echt ben dokter De Meyere enorm dankbaar! 

Heb nog steeds last van steekjes & overgevoelige tepels maar ja... :P Lig er niet van wakker aangezien ik weet dat normaal is.

Ik ben nog altijd niet kunnen beginnen met fitnessen. Dochtertje gaat naar school en na school is ze zo moe... Nu is ze ook ziek dus ja komt niks van.. Van zodra ze  genezen is enzv enzv zal fitnessen enkel woensdag en eventueel zaterdag. 

Zaterdag (misschien) ga ik met mijn man naar de Hunkemoller, bh's passen. Heb een strapless bh nodig voor mijn jurk met openrug :P Tips: plakbh.. jammer genoeg te duur voor een bh dat ik hoogwss niet veel zal dragen. En zonder bh vind ik ook maar niks :) 

Ik slaap sinds week 7 (denk ik ) zonder bh en dit is zooooooooooo leuk !! het is eigenlijk sinds 1 week dat ik slaap zonder dat mijn boobs in de weg liggen :45: jaa.. maak dat mee met mijn bescheiden maatje hahahaha! 

Ik ben echt super blij dat ik deze stap genomen heb. En ik ben nog gelukkiger om het feit dat ik deze forum gevonden heb. Anders had ik de stap nooit gezet ;) 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het trouwens normaal dat de onderkant van mijn borsten nog zeer doet? Voelt beetje aan als een blauwe plek, het is niet altijd en ook niet constant dus.. Ik merk het ook alleen als ik 'per toeval' eens in mijn borsten langs onder voel & kijk en naja bewonder en dan voel ik dat wel eens.. Zijn er die dit kennen?? 

Of eventueel @best_boobie ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Hey

Ik weet dat ik dat heel lang gehad heb.. Eigenlijk totdat ze echt zacht waren.. en dat kan dus wel een tijdje duren haha ;) 
Maar het is bij mij wel helemaal weggetrokken.. Is ook de druk op evt je eigen weefsel, denk ik.. Dat weefsel is dat niet gewend..

No worries :)

xxx

Hihi ging er al wel vanuit dat normaal is maar ach hihi thanks mop!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.