Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Kun je over dat harde stukje geen pleister of tape plakken, kan het in ieder geval niet prikken en irriteren.

xx

Dat kan ik idd proberen.. Had er al eens een inlegkruisje tussengestoken maar dat hielp niet echt :(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik ook! Maar de 6 weken kijk ik nog meer naar uit, ik probeer echt nog 2 weken de boel te ontlasten maar daar heb ik nu al moeite mee.. 

ik merk op het werk en in de sportschool echt dat ik weer opnieuw moet beginnen met conditie en spieropbouw.. mijn spieren verzuren al na gewone werkzaamheden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Swiper:

Ja ik ook! Maar de 6 weken kijk ik nog meer naar uit, ik probeer echt nog 2 weken de boel te ontlasten maar daar heb ik nu al moeite mee.. 

ik merk op het werk en in de sportschool echt dat ik weer opnieuw moet beginnen met conditie en spieropbouw.. mijn spieren verzuren al na gewone werkzaamheden 

Dat heb ik ook wel. Maar ik doe niks. :-P Ontlasten... Naja... Ik mag ook niks vn mijn man. :-P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Swiper:

Dat is inderdaad wel handig als je een vent hebt die je het werk uit handen neemt.. die luxe heb ik helaas niet dus dan doe je al snel teveel.. 

Mogen we al een andere bh aan dan? Ik dacht na 6 weken.. 

ik ben bij demeyere geweest.. Ik mag na 4 weken een gewone bh aan ja :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Swiper:

Oh jeetje ik dacht dat het algemeen 6 weken was :D

Ik zal even uitzoeken of ik dan ook bijna mag haha

Wat een keus hebben we dan ineens he :wub:

is in principe ook 6 weken... Denk dat mijn pc een van de weinige is die 4 weken geeft. En heb ze ook op de spier en niet tussen de spier. Denk dat het daar ook al aan ligt. 

Goh ben blij met mijn sportbh , heb nu ook gekozen voor een beugelvrij want met je litteken.. En als je tussen de spier hebt denk ik dat je cup maat nog zeker 10x veranderd... Dus luister maar flink naar je eigen pc ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

En @Miss.S ik denk eerlijk gezegd dat je in een beugel ook een andere maat zult hebben uiteindelijk. ook bij voor de spier kan dat wat veranderen nog ;)

Fijn dat het zo goed gaat!!

Xxx

Oh ke :D ben benieuwd dan! hihi 

Ja mag zeker niet klagen ;) 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mailtje gestuurd naar de meyere omdat het toch moeilijk is in wat je al mag en niet mag.. 

Beste meneer De Meyere,

 

Ik ben vandaag 4 weken post operatief. 

Nu vraag ik mij af in hoe verre ik mijn huishouden terug mag opnemen.

In de zin van: badkamer poetsen, stofzuigen, de was doen, afwassen? Koken? 

Zijn er dingen waar ik nog op moet letten en waar ik best mee wacht?

Mag ik mijn dochtertje (13kilo) al dragen ? Of vermijd ik dit best ook nog?

 

Heel erg dank voor u tijd en antwoordde. Ik ben al erg blij met mijn borsten. Mijn littekens zien er super uit. 

 

 

Mvg, 

 

 

Zijn antwoord was : 

Beste mevrouw

 

Blij te horen dat U tevreden bent over het resultaat.

Na 4 weken mag je weer alles doen.

 

Vriendelijke groeten,

 

Bruno De Meyere

 

 

Vind het zelf precies wat vroeg dus hou met momenteel toch nog gewoon op afwassen, de was en koken :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei best_boobie:

:45:

Dit antwoord had ik verwacht, zowel dat van demeyere als dat van jou :45:

Xxx

hahaha ja, ik kan mijn armen nog maar just boven mijn hoofd doen.. En zelfs dat lukt niet altijd omdat ik mijn ribben dan voel trekken dus.. Laat staan mijn badkamer poetsen of stofzuigen :45: laat maar, ik wacht wel af, ik was gewoon nieuwsgierig naar zijn reactie, beetje naïef :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ! en weetje wat ik dan zo vreemd vind... Fietsen mag ik nog niet ,want dan bewegen mijn borsten teveel.. Of het zou al vlak moeten zijn... Maar ik mag dan wel huishouden??? :P Komt dat niet een beetje op hetzelfde neer??? :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Miss.S:

Oh ! en weetje wat ik dan zo vreemd vind... Fietsen mag ik nog niet ,want dan bewegen mijn borsten teveel.. Of het zou al vlak moeten zijn... Maar ik mag dan wel huishouden??? :P Komt dat niet een beetje op hetzelfde neer??? :45: 

Nope, want jij fietst op belgische wegen (lees gatenkaas) he.. en dat hobbelt veel meer dan een gladde vloer in huis :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

35 minuten geleden zei best_boobie:

Nope, want jij fietst op belgische wegen (lees gatenkaas) he.. en dat hobbelt veel meer dan een gladde vloer in huis :45: 

:45: hahaha nou dat weet ik zo zeker nog niet hoor! Hahaha! 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei best_boobie:

Wat weet je niet zeker?
Of je een gladde vloer thuis hebt? :P 

Ja :-P ja de vloer hier is zo oud.. op sommige plaatsen komt het omhoog (houte vloer) :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.