Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Vinora:

Gefeliciteerd met de meiden! :D

Hehe dank je :-D

12 uur geleden zei best_boobie:

Gefeliciteerd met je boobs!!!
Hopelijk gaat het goed met je en wordt je goed verzorgd!!

Goed je pilletjes innemen volgens schema van DR en lekker rustig aan!

xxx BB

Dank je, en ik neem flink mijn pilletjes en ook flink op tijd :-) 

Xxx

 

10 uur geleden zei Blondie94:

Wat lees ik nou...

Ben je vandaag al geweest :o dacht ook de 17e pas. Maar meid gefeliciteerd hoor jij heb hier ook zolang naar uitgekeken en nu heb je ze gewoon :D

Hoop dat je een goeie nacht hebt en de pijn meevalt.

Wens je een goed herstel!

Xx

Hihi ja, maandag kon niet want dan was de anesthesist er niet dus mocht mij dan gister melden hihi :-D dank je!

De nacht viel mee, heb kunnen slapen werd af en toe wakker door brandende boobs op littekens, maar als ik flink stil zit valt de pijn mee :-) 

Hihi dank je meiss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis,  Ik zie ineens dat je al geopereerd bent. Je hebt het al lekker achter de rug. Gefeliciteerd hoor. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten verwennen door je hubbie. Fijn herstel gewenst, meis. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed ff mijn verslagje :-)

Ik kwam dus veeeeel telaat, half uurtje, aan. Dit doordat we een afspraak hadden bij de oogarts die dan zelf na ons pas aankwam en haar apparatuur niet aan de praat kreeg. Najadr de meyere vond het niet zo erg, papiertjes afgegeven. Hij heeft me mijn badjas gegeven, haar netje, sokken. Praatje met de anesthesist, fotos door de meyere , kusje aan mij. Schatjeen knuffel aan ons dochtertje, ik mocht gaan liggen. Dannogkort babbeltje met de verpleegster enz.. ze zei dan je mag aan iets leuks denken en ik dacht nog ooohhh honger!!! voor ik het wist sliep ik :-) 

Mijn man kwam binnen op het moment dat ik wakker werd en hij heeft me gefilmt. Schaam me rot!!!

Gesprek ging als volgt :

Honher! Ik wil naar de burgerking ooohh jaaa een broodje long chicken???? Oohh mmm jaa burgerking

Ooohhh ik heb Penny (the big bang) boobies !!!!!

Brabbel brabbelbrabbel

Sexyyy booobbbiiess !!!! I LOVE DR DE MEYERE!!!!!!!!!!!!!

Ja.... ik werd dus goed wakker hahaha :-p toen begon ik wa helderder te de worden. Ik mocht kiezen blijven liggen of na huis. Maar voelde me zooo goed, verpleegster heeft me uitbedgeholpen (op het randje , wou eerst zeker zijn dat ik niet dul werd ofso maar alles oke) en dan ben ik een plasje gaan doen mannetje heeft me aangekleed. Ben dan meteen vertrokken. We hebben dan 2u gedaan over een baan wat we maar 45min zouden moeten doen :-/ fileniet normaal, maar ik voelde mij super,thuis aangekomen op de bank gezeten. 

 

Naar bed om 21u30 om 22u30 paracetamol rond 23u plassen, was ik erna super misselijk, moest braken ma heb uiteindelijk enkel speeksel uitgetuft. Gaan liggen. Dan besloten dat ik niet in bed zou kunnen slapen. Dus dan maar rechtopzittend op de bank en super geslape . Paar keer wakker geworden door brandende borsten en litteken maar viel erna inslaap. Vandaag gaat het, doe het rustig aan, het spant allemaal wat maar bh enband zitten vrij losjes :-p 

Zo , let niet op de foutjes, ik zit op de tablet :-p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaydee:

Hey meis,  Ik zie ineens dat je al geopereerd bent. Je hebt het al lekker achter de rug. Gefeliciteerd hoor. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten verwennen door je hubbie. Fijn herstel gewenst, meis. 

Xxx Jaydee 

Hihi ja is snel gegaan :-p dank je en dat zal ik zeker doen en mijn mannetje doet het goed :-D dank je moppie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Blondie94:

Nou meid fijn dat het vandaAG wel gaat met je voor je het weet zijn die 6 weken weer om hoor ;)

Ik kreeg een mailtje dat je foto's had geplaatst zou ik ze mogen zien? :)

Ja idd hihi kijk er naar uit :-p 

Ik zalje toevoegen 

Stomme tabmet, typt niet wat ik wil :-o

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Blondie94:

 

Ik kreeg een mailtje dat je foto's had geplaatst zou ik ze mogen zien? :)

Jaaaaaaaaaa.... ik zou ze ook graag willen zien

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Daantje1234:

Hahah ooh wat een leuk verslag! Gelukkig voel je je eigen goed. Ik wens je een heel goed herstel toe, lekker rustig aan:53: xxx

Hehe, dank je en zal ik zeker doen :-)

8 minuten geleden zei MarTiet:

Wat een leuk verslag en wat fijn dat je je goed voelt :) 

Ben ook erg benieuwd naar je boobies :D 

Goed herstel meis :53:

Hehe schaam de me dood :-p en heb je toegevoegd 

Dank je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei F-cupje:

Super om te lezen meid!! Ik dacht ook echt dat je maandag moest vandaar dat ik niks tege je zei :blush: nu lekker rustig aan doen en je laten verwennen door je mannetje.

Zou ik je foto's ook mogen zien :D 

Xx

Normaal wel maandag maar het lot liet me vroeger aan de beurt :-p geen probleem meiss :-)

Hihi zal ik zeker laten doen hehe en ik voeg je toe ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miss.S:

Goed ff mijn verslagje :-)

Ik kwam dus veeeeel telaat, half uurtje, aan. Dit doordat we een afspraak hadden bij de oogarts die dan zelf na ons pas aankwam en haar apparatuur niet aan de praat kreeg. Najadr de meyere vond het niet zo erg, papiertjes afgegeven. Hij heeft me mijn badjas gegeven, haar netje, sokken. Praatje met de anesthesist, fotos door de meyere , kusje aan mij. Schatjeen knuffel aan ons dochtertje, ik mocht gaan liggen. Dannogkort babbeltje met de verpleegster enz.. ze zei dan je mag aan iets leuks denken en ik dacht nog ooohhh honger!!! voor ik het wist sliep ik :-) 

Mijn man kwam binnen op het moment dat ik wakker werd en hij heeft me gefilmt. Schaam me rot!!!

Gesprek ging als volgt :

Honher! Ik wil naar de burgerking ooohh jaaa een broodje long chicken???? Oohh mmm jaa burgerking

Ooohhh ik heb Penny (the big bang) boobies !!!!!

Brabbel brabbelbrabbel

Sexyyy booobbbiiess !!!! I LOVE DR DE MEYERE!!!!!!!!!!!!!

Ja.... ik werd dus goed wakker hahaha :-p toen begon ik wa helderder te de worden. Ik mocht kiezen blijven liggen of na huis. Maar voelde me zooo goed, verpleegster heeft me uitbedgeholpen (op het randje , wou eerst zeker zijn dat ik niet dul werd ofso maar alles oke) en dan ben ik een plasje gaan doen mannetje heeft me aangekleed. Ben dan meteen vertrokken. We hebben dan 2u gedaan over een baan wat we maar 45min zouden moeten doen :-/ fileniet normaal, maar ik voelde mij super,thuis aangekomen op de bank gezeten. 

 

Naar bed om 21u30 om 22u30 paracetamol rond 23u plassen, was ik erna super misselijk, moest braken ma heb uiteindelijk enkel speeksel uitgetuft. Gaan liggen. Dan besloten dat ik niet in bed zou kunnen slapen. Dus dan maar rechtopzittend op de bank en super geslape . Paar keer wakker geworden door brandende borsten en litteken maar viel erna inslaap. Vandaag gaat het, doe het rustig aan, het spant allemaal wat maar bh enband zitten vrij losjes :-p 

Zo , let niet op de foutjes, ik zit op de tablet :-p 

Hahahha wat een verslag! Heb je nou uiteindelijk ook je burger king gegeten of alleen maar bij dromen gebleven? Nu heb ik ook zin in burger king zeg, jammer dat we die hier niet hebben :45:

Fijn dat je toch wel geslapen hebt en dat het allemaal mee valt. Ben benieuwd naar je nieuwe vriendinnen!

Rustig aan en goed herstellen he :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Bayleef:

Hahahha wat een verslag! Heb je nou uiteindelijk ook je burger king gegeten of alleen maar bij dromen gebleven? Nu heb ik ook zin in burger king zeg, jammer dat we die hier niet hebben :45:

Fijn dat je toch wel geslapen hebt en dat het allemaal mee valt. Ben benieuwd naar je nieuwe vriendinnen!

Rustig aan en goed herstellen he :53:

Hahaha het is alleen bij dromen gebleven helaas en voor burgerking moet ik ook over de grensgaan dus helaas :-( 

Hihi zal je toevoegen en dank je zal het zeker rustig aan doen :-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och miss.s toch, ik heb werkelijk in een deuk gelegen om je verslag. 

Vroeg me wel nog 1 ding af, je schrijft dat demeyere foto's maakte, maar van wie kreeg je nou dat kusje?

Daarna kreeg je een knuffel van je schatje, maar dat kusje????? :45:

En best grappig he, dat waar je aan denkt voor de narcose, dat dat ook het eerste is waar je over raaskalt als je wakker wordt. Ben reuze benieuwd naar dat filmpje :45:

Een goed herstel hè muts!

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Och miss.s toch, ik heb werkelijk in een deuk gelegen om je verslag. 

Vroeg me wel nog 1 ding af, je schrijft dat demeyere foto's maakte, maar van wie kreeg je nou dat kusje?

Daarna kreeg je een knuffel van je schatje, maar dat kusje????? :45:

En best grappig he, dat waar je aan denkt voor de narcose, dat dat ook het eerste is waar je over raaskalt als je wakker wordt. Ben reuze benieuwd naar dat filmpje :45:

Een goed herstel hè muts!

Xxx

 

Hahaha nou ben blij dat jij het lachen vind haha :-p 

Kusje aan mijn schatje en knuffel aan mijn dochtertje hahahaha stomme tablet :45:

Hahaha filmpjes hou ik voor mezelf hoor hahahha schaam me doood!!! :-o hahaha :45:

Dank je hihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Miss.S:

Hahaha nou ben blij dat jij het lachen vind haha :-p 

Kusje aan mijn schatje en knuffel aan mijn dochtertje hahahaha stomme tablet :45:

Hahaha filmpjes hou ik voor mezelf hoor hahahha schaam me doood!!! :-o hahaha :45:

Dank je hihi xxx

:45:

Dacht het al, maar stond er zo grappig hahaha

Beetje jammer van dat filmpje :45::45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei best_boobie:

:45:

Dacht het al, maar stond er zo grappig hahaha

Beetje jammer van dat filmpje :45::45:

Xxx

Hahaha :-p 

Nee niet jammer , vind al erg dat ie me gefilmd heeft hahahaha :45:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BrownieG:

BAZINGA!! je hebt ze erin en klinkt allemaal positief :) Hoe heeft je dochtertje gereageerd op je boobs eigenlijk? Lekker herstellen nu en genieten van het zicht!!

xx

Haha bazinga :45: past helemaal bij mijn penny boobs! Dochtertje merkt alleen dat ik veel rust en pijn heb dus ze houd afstand en is heel voorzichtig , gaat beter dan ik had verwacht allesinds :-D 

Zal ik zeker doen dank je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.