Ga naar inhoud

Lip maximazers


lesilla

Aanbevolen berichten

Nou meiden,

Voor mijn verjaardag heb ik een cadeaubon gekregen bij de ici paris. Ik dacht dus ideaal moment om eens iets te proberen waar ik normaal nooit geld aan uit zou geven!

En het werd dus lip maximazer van dior, sinds ik niet geloof in de werking heb ik het puur voor de verzorging gekocht!

Maar nu 20 dagen na begin van gebruik zijn mijn lippen echt wel gigantisch! Ik krijg zelfs van mensen die niet weten dat ik het gebruik te horen...

Dus meiden die geen geld hebben of een tijdelijke vergroting willen! zou ik dit aanraden :1bouncingboobs:

Als iemand een foto wil zal ik er eentje zoeken :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hmm interessant! :) Bij Sephora heb je er ook één die heel goed werkt! Ik heb al best volle lippen van mezelf, gebruikte dat spul en toen kreeg ik ook nog eens een koortslip. Het was gewoon eng 12.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooooohhhh, zal ik iets heel schunnigs vragen??

Ja, ga ik gewoon doen...

OP WELKE LIPPEN SMEER JE DAT?? :125::125:

:153::154:

Geintjuh!!!

Dus dat goedje helpt echt?

Heppie voor en na foto's?

Zien! Zien! Zien! :131:

Nou er zit munt in dus het zou niet slecht voelen :3:

Niet letten op mijn ziek hoofd :5:

Na:

fotoop09062010om16494.jpg

fotoop09062010om16473.jpg

En voor de grap eens tuiten, niet eens hard ofzo maar toch huge he!

hier alvast na voor moet ik even een duidelijke zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw das idd bijna zoals angelina jolie...hihi

munt schijnt wat te doen met je bloedsomloop,en omdat de huid op de lippen erg dun is voel je de werking ook...tinteling op de lippen!!

ennne famke...for your information...ER IS OOK EEN DUREXVARIANT VAN....GROEN FLESJE LUBE... :152::125::154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww... dat brengt me dus nu op het volgende:

Dior is vast en zeker veeeel duurder dan Durex....

Nee hoor, ben je gek...... moah... hoewel... als ik nu eens....... neeehhh! Ik ga dat niet doen! :153::154:

@Lesilla: wat kostte dat van Dior dan? Ben natuurlijk errrrug nieuwsgierig!

Want ja: de zomer komt er aan, nwe. voorgevel al aangeschaft, vorig jaar ruim 20 kilo er af, permanente eyeliner laten zetten en nu dus tijdelijk Angelina-lippen? Ja hoor... daar ga ik voor! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dior zal wel een leuk prijskaartje aanhangen...lees abnormaal veel euries..

wat jennifer al zegt van Sephora zijn ze er ook...en Etos heeft ze ook van t huismerk...die zijn geloof ik 8 euro en werkt tzelfde..

(ff reclame maken voor t werk he...hihi :blush: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 29 euro ofzo is het :ph34r:

Misschien moet ik toch die durex eens proberen :4:

Maar die tintelingen op mijn lippen zijn zo fantastisch! Echt tintelt gewoon een uur en half bij mij en krijg er dan altijd een super gevoel van :5:

Waarom klinkt alles ineens zo vies, Famke haar schuld :4:

Ga die van etos of sephora eens proberen als ik tripje naar nederland maak

Link naar reactie
Delen op andere sites

:153: Tsja... waar het hart vol van is, stroomt de mond van over!

:154:

Tintelingen zijn heeeeerlijk! :125:

Sephora ken ik niet. Maar, als ik weer eens in de stad ben, ga ik zeker ff bij V&D kijken. Kruidvat/Trekpleister zullen 't inderdaad ook wel hebben, maar die tintelen vast niet 1,5 uur?! :131:

Excuses dat ik deze topic wat een andere lading heb gegeven! :131: Eigenlijk spijt het me geen reet, maar goed... :159::115::46::36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whhaahaaaaa, ik heb zelf ooit een blauwe maandag voor het kutvat gewerkt. Troosteloos, die organisatie!

Mijn nederige excuses als ik u op uw tenen heb getrapt door deze ketens te noemen. :155::59::70: Ik zal het nooooooooooooooooooooooooooooooit weer doen (vandaag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha zolang ik me er niet naakt door ga voelen....whahaha

nee hoor mn tenen zijn niet platgetrapt....is een natuurlijke reactie..als iemand t over deze ketens heeft zeg ik dat altijd..hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

leuk dat het werkt! Volgens mij heb je wel al mooie lippen van jezelf. Gewoon mooi, niks hoef je er meer aan te doen. Of komt dat door die creme? Lijkt een beetje op angelina, de vorm zeg maar.hihi, ik heb te dikke lippen van mij zelf dus daar begin ik niet aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn wel heel breekbaar zeg maar, moet echt zoiets of lip glow om de paar dagen op te doen of ze gaan vervellen enz.

Maar verder zijn ze ook inderdaad al goed van zichzelf, dus zie je ook het meeste effect Wil het eigenlijk is zien op dunne lippen.

hahah danku van de angelina opmerking, krijg ik veel haha. Je lijkt op angelina, en dan vraag ik hoezo?

En dan zeggen ze je lippen hahah. één ding en lijk op angelina :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.