Ga naar inhoud

Hoe voel je je 6 maanden en bijv 1 jaar PO en ben je blij dat je de bv gedaan hebt?


Gast Suus2015

Aanbevolen berichten

Sowieso vind ik dat je de mogeljkheid dat het kan moet aangrijpen. Je leeft maar 1 keer, als je ongelukkig bent met je boobs, wat let je? Heerlijk voel ik me erbij, echt waar. 

Mijn linkerprothese had niet genoeg ruimte om te zakke , dus heeft mijn arts mijn pocket iets ruimer gemaakt :). Dat was gewoon onder plaatselijke verdoving en daarna kon k gewoon alles. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve dames, ik ben nu 7 weken PO, en vroeg me n.a.v. dit topic af hoelang het bij de meeste dames duurde eer ze weer op de buik konden liggen? Dit ivm zonnebank en massage ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 februari 2016om11:36 zei TessaDLCDP:

Lieve dames, ik ben nu 7 weken PO, en vroeg me n.a.v. dit topic af hoelang het bij de meeste dames duurde eer ze weer op de buik konden liggen? Dit ivm zonnebank en massage ☺

Sorry Tessa, late reactie :45: ...topics gaan zo snel dus mis ik af en toe wat en die notifications..nja die probeer ik bij te houden hihihi

Ben zelf geen buikslaper dus lastig om daar op te antwoorden wanneer dit echt hele nachten lekker ligt? Zie wel genoeg topics waarin dames NA hun herstelweken weer langzaam op hun buik slapen. Is bij iedereen verschillend, sommige al na enige maanden en soms helemaal niet meer. Zoekbalk maar proberen en hun reacties lezen ( buikslapen) 

Ik ben onlangs naar hammam geweest en op mijn buik gelegen maar voelde wel soort tennisballen erin! Deed absoluut geen pijn maar voelde niet comfortabel. Nou was dat voor half uur geen probleem maar heb toch effe een opgerolde handdoek onder mijn borsten gezet zodat het liggen wat fijner was bij massage. Bij de zonnebank lig ik in een tunnel dus hoef ik niet op mijn buik te liggen. Gebruik wel die hansaplast scheurpleisters ( die bruine soort tape, en dan 3 dubbel geplakt op mijn litteken) om mij te beschermen tegen de uv! 

Ik hoop in de toekomst dat ik het zonder opgerolde handdoek kan maar dat zal vast ook weer tijd gaan kosten...en geduld hihihi. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha thanks lady! Ik ga meestal ook zonnen in een tunnel, maar heb thuis ook een hemel, en dan moet ik op de buik helaas! En wil van de zomer ook lekker mijn rug bruin kunnen laten kleuren, anders is het zo duo penotti hihi!

 

Ik neem het idee van de handdoek mee, ga binnenkort weer naar de sauna en wil echt wel een massage ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben ook wel benieuwd! Inmiddels 3 maanden PO en nog wel wat "pijntjes" zoals steken e.d.

Maar vond het het onwiis waard en zou het zo weer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.