Ga naar inhoud

wat is het verschil tussen 500cc 85% gevuld en 600cc 100% gevuld


Patty72

Aanbevolen berichten

Lieve dames, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen 500cc 85% gevuld en 600cc 100% gevuld. Ik ga voor een prothese wissel en met de passessie vond ik het lastig in te schatten wat nu precies het verschil is. Ik zag alleen maar een grote verschil. Ik heb nu de mcghan 500cc FX anathomisch op de spier en ga of voor de ronde eurosiliconen 500cc of voor de 600cc dualplane. Ik begreep dat de 600cc alleen 100% verkrijgbaar zijn. Ik twijfel nu heel erg dat de 600cc te groot wordt of heel erg zichtbaar is. Ik wil een maatje groter maar het moet wel natuurlijk blijven. Ik wil in ieder geval een mooi decolleté. Ik ben 1.65m en weeg rond de 67 kilo. De meeste zijn een stuk slanker dus er is ook weinig vergelijking voor mij te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso 100 cc meer. En als ik het goed zeg valt de 100% rond en gevuld aan de bovenkant. De 85% valt geloof ik wat meer als een druppelvorm, en heeft dus wat minder volume aan de bovenkant. Zal vast nog wel iemand op het forum zijn die er meer van af weet ;) succes! Mooie ccs trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat prinsesje zegt.

Misschien dat je er iets aan hebt als ik de maten van de prothesen erbij zet?

Je huidige prothese is een anatomische prothese met extra dunne bovenrand. Dit is destijds gedaan om je prothesen voor de spier te kunnen plaatsen en toch een hoop projectie te krijgen (volume naar voren)

Je huidige prothese is 12,5 cm breed en heeft een projectie van 5,6 cm

De 500 cc van eurosilicone is 12,6 cm breed en heeft een projectie van 5,8 cm

In cupmaat gaat dit waarschijnlijk niks schelen met wat je nu hebt, ook valt deze prothese ongeveer als een anatomische prothese en ik denk dat je minder bolling krijgt dan je nu hebt. Ik ken je huidige situatie natuurlijk niet, maar de fx van natrelle 510 is een extra high profile prothese met een lange basis, dus de bolling begint wat hoger.

Verder heb je bij de 85% gevulde prothese, mijns inziens, ietsje meer kans op rimpelvorming dan met de 600 cc 100% gevuld. Hoe minder vloeistof in een 'zakje', en hoe minder bedekking door huid en spier, hoe meer kans hierop.

De 600 cc 100% gevuld is 13,1 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm.

Hiermee ga je wel een cupmaat omhoog, je bolling begint hoger dan nu en je hebt eigenlijk geen kans op rimpels..

Dit is bekeken vanuit wat ik hier de laatste vier jaar tegen gekomen ben en wat ik zelf heb zitten uitzoeken destijds voor mijn twee bv's. Ik ben dus ook gewoon een leek :)

Ik zeg ook niet dat je persé de 600 moet nemen. Daar moet je Zelf een keuze in maken. Ik probeer alleen het verschil aan te geven :)

Succes!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks best_boobie voor je uitleg. Als ik het nu zo lees kan ik toch beter voor de 600cc gaan want ik wil tenslotte wel een maatje meer. Ook omdat de protheses nu dualplane komen zal dat waarschijnlijk ook nog iets schelen. Op jouw verhaal afgaande zal ik met de 500cc 85% helemaal niet een cupje groter worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks best_boobie voor je uitleg. Als ik het nu zo lees kan ik toch beter voor de 600cc gaan want ik wil tenslotte wel een maatje meer. Ook omdat de protheses nu dualplane komen zal dat waarschijnlijk ook nog iets schelen. Op jouw verhaal afgaande zal ik met de 500cc 85% helemaal niet een cupje groter worden.

Ík denk dat hè...

Nogmaals, je moet zelf de keuze maken, maar afgaande op de cijfertjes, zou je idd aannemen dat de 500 cc niet veel voor je zal doen. zekerheid hierin kan alleen een pc geven, ik ben tenslotte maar een leek..

De style 510 valt nou eenmaal anders dan een ronde prothese.... Dus altijd heel moeilijk aan te geven deze overgang... Vandaar dat ik enkel op de cijfers af kan gaan, en op de bolling van de prothesen :)

Succes met je keuze!!

En anders gewoon nog eens mailen met Nio. Hij is altijd wel bereidt om een en ander uit te leggen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè,

wat naar dat je een wissel moet terwijl je er op had gerekend dat ze langer mee zouden gaan.

Het is me niet helemaal duidelijk of je nu 350cc hebt of 500cc...? In het eerste bericht boven aan dit topic schrijf je dat je nu 500cc hebt. In de licht grijze text eronder staat dat je nu 350cc hebt. In een ander topic van jou lees ik dat ook.

In het geval van 350cc gaat er natuurlijk qua volume zeker wat veranderen. En zul je ook wel 2 cup maten omhoog gaan bij 600cc.

Mijn keuze is op 600cc dp 100% gevuld gevallen. Ik was toch bang voor rimpels of een minder gevuld decolleté.

Succes met je keuze en bij twijfel kun je contact opnemen met Nio. Zoals BB hier boven al aangeeft is hij echt wel bereidt om het een en ander uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@summer inderdaad is een typefoutje Ik heb nu 350cc en ik wil graag een maatje meer. Ik wil natuurlijk ook geen rimpels maar wil wel een natuurlijk resultaat. Ik heb nu ook met de 510 fx rimpels aan de zijkant. Ik ben zelf best breed en zoals best_boobie schrijft zal de 500cc dan niet veel doen qua cupmaat. Ik had Nio al gevraagd om uitleg maar hij zegt dat de 85% gevulde meer anathomisch worden en de 100% gevulde echt rond zijn. Ik zag bij jou Summer dat jij al een voorsituatie had van 80b/c maar dat was bij mij niet het geval. Mijn voorsituatie was 80a/aa en vaak nog te groot dus gewoon eigenlijk niets. Nu met de huidige protheses (350cc) heb ik vaak een 80c en soms een 80d ligt aan merk en soort bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het geval dat je een 80 omtrek hebt, zou ik zeker niet twijfelen en voor de 600 gaan :)

Rimpels aan de zijkant kun je houden, aangezien daar de spier je prothesen niet bedekt, dat gaat niet veranderen tov nu.. maar bij de 500 denk ik dat ze erger worden, die rimpels.. Misschien minder dik, aangezien de gel minder cohesive is, maar ze zitten er dan wel....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@summer inderdaad is een typefoutje Ik heb nu 350cc en ik wil graag een maatje meer. Ik wil natuurlijk ook geen rimpels maar wil wel een natuurlijk resultaat. Ik heb nu ook met de 510 fx rimpels aan de zijkant. Ik ben zelf best breed en zoals best_boobie schrijft zal de 500cc dan niet veel doen qua cupmaat. Ik had Nio al gevraagd om uitleg maar hij zegt dat de 85% gevulde meer anathomisch worden en de 100% gevulde echt rond zijn. Ik zag bij jou Summer dat jij al een voorsituatie had van 80b/c maar dat was bij mij niet het geval. Mijn voorsituatie was 80a/aa en vaak nog te groot dus gewoon eigenlijk niets. Nu met de huidige protheses (350cc) heb ik vaak een 80c en soms een 80d ligt aan merk en soort bh.

Ik denk dat BB gelijk heeft en dat je 600cc best kan hebben. Als je bij Nio aangeeft dat het wel natuurlijk moet blijven zal hij daar zeker naar luisteren. Bij mij ziet het er in ieder geval niet super nep uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er misschien dames die als voorsituatie maat 80aa hadden en een vergroting hebben gehad met 600cc 100% gevuld?

Ik twijfel nog steeds wat ik moet doen en de operatiedatum komt steeds dichterbij😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.