Ga naar inhoud

Mijn vriend wil niet dat ik een borstvergroting krijg :-(


Margot1988

Aanbevolen berichten

Goh zeg, jou vriend heeft t moeilijk! Hij is heel onzeker!

En jij daarintegen bent helemaal voor jezelf gaan kiezen en ik raad je aan om die ingeslagen weg voort te zetten. Weet je, als je zelf goed in je vel zit kan je ook veel meer betekenen voor de mensen om je heen. Dus ook voor hem.

En sommige mensen hebben moeite met jou keus. Dat is dan gelijk hun probleem en niet die van jou. Zo werkt het nou eenmaal. Je doet niks verkeerd.

Dus sjappo voor wat je al bereikt hebt en die beloning heb je dubbel en dwars verdient!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi.Ik ben het eens met de vele dames voor mij die reageerden.

Mijn vriend was eerst ook niet helemaal een voorstander van een bv. maar sinds ik heb ken, 5 jr, weet hij al dat ik niet tevreden ben met dat deel van mijn lijf.

Hij vindt me prachtig zoals ik ben, benadrukt dat ook veel. En is bang dat mijn nieuwe borsten te groot, te nep worden.

Het hielp dat ik hem betrok in het hele proces. Van voorbeeldfoto's zoeken en hem laten zien die ik mooi vond en hij is mee geweest naar enkele consulten.

Dus mijn tip..betrek hem overal bij, zo ziet hij dat je er serieus over bent en kan hij er vertrouwen in krijgen dat het echt mooi kan worden.

Hij geeft ook aan dat hij wel nieuwsgierig is naar hoe het mijn zelfbeeld en vertrouwen beïnvloed.

Maar hij gunt me alleen maar om beter in mijn vel te zitten. (zeker na 3 kids) en dat ik nog meer straal na de operatie;-) Ik denk dat ik straks een nog leukere moeder en vriendin en vooral mijzelf ben.

Dat is liefde vind ik.

Elkaar steunen en in elkaars waarde laten.

Veel succes!

Groetjes

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

O jeejtje, hier schrik ik van. Hij lijkt alsof hij controle ove je wil en die verliest nu je er zelf voor kiest om af te vallen, vezonder te worden en zelf voor een mooier lijf kiest.

Dit doet me een beetje denken aan een van die afleveringen van 'my 600lb life', die vrouw had echt zwaar overgeicht en haar man zorgde voor haar, toen ze af viel, kon ze zelf dingen doen, daar werd hij onzeker van en was bang haar kwijt te raken, ( misschien deels ook omdat ze 'aantrekkelijker' werd maar ook onafhankelijk en nu naar buiten kon en met anderen kon praten en dingen kon doen.... Iets ander geval, maar hij reageerd hetzelfde als jouw vriend als ik het zo hoor, boos en kwaad....

Meid, moraal van het verhaal| het is jouw lijf, jouw geluk, je vriend zou achter je moeten staan en je steunen en zelfs helpen met je keuze! Daar heb je een relatie voor in mijn ogen: samen zoeken naar ieders geluk. Ga ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor al jullie lieve reacties. Doet me enorm goed :-) En alle tips ga ik zeker meenemen!

En inderdaad, ik verwacht ook dat het een stukje controle verlies is. Ik droeg altijd wijde kleding, nu wil ik dat absoluut niet meer. Alleen draag ik nu nog strakke truitjes tot aan mijn nek, met een bh waar meer vulling in zit dan borst hahahahaha. Ik hoop toch echt voor de zomer die onzekerheid nog te verliezen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met alle meiden wel eens.

Ook ik vind dat je het moet doen en dus voor jezelf moet kiezen. Wij hier snappen natuurlijk als geen ander wat een borstoperatie voor jezelf kan betekenen. Het heeft helemaal niks te maken met aandacht willen hebben van andere mannen. Je bent heel goed bezig geweest met afvallen en nu wil je je plaatje compleet maken.

Je vriend is echt onzeker en het heeft niks met jou te maken. Beetje jammer dat ie je eigenlijk een keuze geeft om voor hem of je boos te kiezen. Al denk ik niet dat hij het echt meent. Hij houd toch van jou om wie jij bent als persoon en niet om wat voor borsten je heb. Natuurlijk kan het ook een kwestie van smaak zijn, maar zolang het jou wens is denk ik dat hij achter jou moet staan en je zou moeten steunen.

Meid volg je dromen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en gelukkig van wordt. Jou lichaam, jou geluk! Je partner moet achter je staan, en als hij om die reden niet met je verder zou willen weet je ook dat t niet iemand is waar je wat aan hebt.. Is niet leuk soms om te beseffen maar goed.... je moet doen waar jij t gelukkigst van wordt. En stel dat t toch uitgaat over n poos dan baal je dat je t niet eerder gedaan hebt

Ik ben ooit een stage op curacao om een vriendje laten schieten, dood zonde want later ging het uit en ik baal er nu nog van! Mja niet te vergelijken mss met een bv maar t principe is hetzelfde.

Doe wat JIJ wil !

Das mijn advies..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Margot, Allereerst complimenten dat je zo veel afgevallen bent: heel knap!

Als reactie op jouw bericht: Er zeggen veel mensen 'kies voor je eigen geluk'. Dat vind ik wel heel kort door de bocht. Ik neem nl. aan dat jij niet voot niets een relatie hebt met jouw vriend en hij dus ook een deel van jouw geluk is. Belangrijk dus om daar zorgvuldig mee om te gaan. Het lijkt er op dat jouw vriend onzeker is, wellicht kun je de komende tijd investeren in het versterken van jullie relatie en zijn zelfvertrouwen. Op wat voor manier dan ook.. denk dat dat een hoop van het 'probleem' op zal lossen. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ben ik wel met Monique82 eens.. Denk dat t belangrijk is om met je vriend te bespreken waarom hij er zo op tegen is en ook uit te leggen wat het voor jou eigen zelfvertrouwen doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Wat een rot situatie zeg... ik ben nu een dikke anderhalf jaar met mn vriend en al snel had ik hem verteld hoe erg ik er mee zit kleine borsten te hebben. Hij zei gelijk dat hij ze prachtig vond en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Toen ik zei dat ik er zelf heel erg mee zat en niet om hem maar om mezelf en dat ik graag een borstvergroting wilde zei hij eerst ook nee joh niet doen je bent goed zoals je bent! Naar nu.. anderhalf jaar later... word ik over een week geopereerd en hij snapt het volkomen en steunt me voor de volle 100% . Hij zegt nu ook dat hij toen niet in de gaten had wat dit voor mij betekent en hij begrijpt dat ik dit voor mezelf doe. We kijken er nu samen naar uit! Ik hoop dat je vriend begrijpt dat dit niet voor andere mannen is ofzo maar voor jou zelf..... sterkte en succes met alles!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii,

Ik herken dit wel een beetje.

Mijn vriend stond er in het begin ook behoorlijk sceptisch tegenover, opmerking als ''je wil het alleen maar voor andere of om aandacht te krijgen'' kreeg ik ongeveer ieder gesprek dat we het er over hadden naar mn hoofd geslingerd. En als het dan toch maar moest gebeuren dan abbbsssoluut niet groter dan een klein C cupje! :63:

Ik heb een hele lieve vriend hoor en uiteindelijk na een goed gesprek kwam er ook uit dat het toch wel een beetje onzekerheid was van zijn kant.

Ik heb hem meegevraagd naar het eerste consult (zodat hij ook zn vragen kon stellen) bij Diana Gabriels en bij haar aan tafel meteen het het onderwerp aangesneden!

Ze krijgt regelmatig te maken met mannen die het niet zo zien zitten & niet begrijpen dat het iets is waar je zelf gewoon gelukkiger van wordt en beter in je velletje. Na een goed gesprek met haar en heel pleidooi verder was mijn vriend een stuk meer gerustgesteld. :D

Hij heeft uiteindelijk zelfs mn boobies betaald :38: en vind ze prachtig ondanks dat het toch iets meer is geworden dan een C cupje :1bouncingboobs:

Dusss mijn advies is neem hem gwn mee naar een aantal consulten zodat hij zelf ook wat vragen kan stellen en ik denk dat zn beeld dan wel een beetje bijgesteld wordt.

Succes!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem even heel snel duidelijk maken waarom jij dat wilt, en dat het helemaal niet 'nep' hoeft te zijn!

Echt dit maakt me zo boos puur omdat mijn ex ook zei van ja dat heb je helemaal niet nodig en dat het alleen maar gedoe zou zijn en dat ik goed ben zoals ik ben en shit, nja blijkbaar was ik alsnog niet goed genoeg want hij zocht t bij een ander en dumpte me maar serieus als ik toen een vriend had gehad die me gesteund had dan had ik het al 3-4 jaar terug laten doen!

Gelukkig heb ik nu al bijna 2 jaar weer een vriend en had hij wel begrip voor mijn plannen, hij zocht zelfs met mij allemaal informatie op en hij heeft me enorm lang 'verzorgd' toen ik een hoop niet meer kon.

Ik kan je echt zeggen, de steun van je vriend is écht belangrijk, want het is zeker niet niks.. Misschien hem voorbeelden laten zien? Uitleggen hoe het allemaal zit.. en als je het allemaal al gedaan hebt en nog is hij zo dan zou ik even een goede vriend/vriendin of 1 van je ouders vragen of hun je kunnen helpen als je geopereerd bent. maar ik zou het heel egoïstisch van hem vinden als hij niet begrijpt waarom jij deze keuze wilt maken.

als ik zo dingen lees vind ik het toch wel apart dat mijn vriend zo precies het tegenovergestelde is hahah, toen ik hem zei dat ik eigenlijk nog wel grotere boobs had gewild vond hij dat allemaal prima(voor in de toekomst).. en hij is juist heel erg van ja pronk met jezelf, push ze naar boven als je gaat sporten zodat allemaal mannen naar je kijken (geen idee waarom maar dat vind hij juist leuk dat hij wat heeft wat andere mannen mooi vinden) die aandacht waar jouw man bang voor is dat je gaat krijgen, wilt mijn vriend juist dat ik krijg :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ooit een stage op curacao om een vriendje laten schieten, dood zonde want later ging het uit en ik baal er nu nog van! Mja niet te vergelijken mss met een bv maar t principe is hetzelfde.

Doe wat JIJ wil !

Das mijn advies..

Hier een snowboard opleiding, omdat je dan elke winter paar maand weg zou zijn. Baal er inmiddels niet meer van, maar toen het uitging en ik inmiddels door (eerst eigen) geld (inleg) niet meer kon betalen wel. Eigenlijk zoals ik in mijn eerder bericht zei, als het uitgaat, dan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeeee heb mijn 1e afspraak staan op 17 februari bij dr. de meyere in Gent! Vind het echt super spannend.

Mijn partner werkt op een schip van maandag tot en met vrijdag. Dus ga het hem vanavond maar rustig vertellen dat de afspraak voor informatie staat. Helaas zou hij hier niet mee naar toe kunnen ivm zijn werk. Dat is wel enorm jammer.

Maar vind het voor mezelf belangrijk dit door te zetten, want inderdaad, als ik dit nu niet door zet krijg ik de rest van mijn leven spijt! En tja, als ik vanavond weer vrijgezel ben, ben ik straks in ieder geval wel vrijgezel met mooie boobies

Groetjes margot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg: gewoon doen! Probeer hem er wel zo veel mogelijk bij de betrekken en ga het niet stiekem doen. Zoek foto's van hoe jij wil dat het eruit komt te zien. Succes! Kies voor jezelf in deze kwestie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je een afspraak heb gemaakt voor een consult. Wel jammer dat je vriend nu niet mee kan, want ik denk dat het wel goed zou zijn voor hem om ook van de pc dingen te horen.

De Meyere is een hele rustige man en je zult zien dat je geen zenuwen hoeft te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe het gesprek gaat en hoe je vriend reageert. Goed dat je doorzet!! Hoop echt heel erg voor je dat ie goed reageert.. Meid, heel veel succes en geniet ook gewoon lekker van je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

BV doe je voor jezelf en voor jezelf alleen, zou je het voor iemand doen zou dat een hele foute reden zijn!

Maar je schrijft zelf al dat hij best jaloers is en hij waarschijnlijk bang is dat je nog mooier wordt....lees je eigen woorden nog eens na en spreek ze eens hardop uit!

Hij zou dan toch trots op jou moeten zijn en trots zijn dat hij een relatie met zo'n mooi persoon mag hebben.

Iedere waardige partner zou je toch aanmoedigen iets te doen waardoor je jezelf beter voelt of waar je mooier van wordt. Hij zou blij voor je moeten zijn! Het is jouw geld en jouw lichaam!!!!

Succes meisje ik hoop dat je een juiste beslissing weet te maken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.