Ga naar inhoud

Linf : 29 februari 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave : 19 mei 2017 hersteloperatie wegens bottoming out


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

girls!!!

Ik heb een borstlift gehad. Mijn wens was geen hangtieten meer en kleiner.. Prothesen van 375 cc zijn eruit gehaald en er is 250 cc ingedaan...had 70 ff...als ik  mijn oude bh;s pas dan zie ik nog weining verschil ??????

hie is dat bij jullie?

Ik vind dat ik  nog steeds erg grote tieten heb....wilde zo graag een cup c :-(

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !
Ik heb 3,5 week geleden ook een borstlift gehad. Ik kwam van een 75 F voor de borstlift.
Toevallig vanmorgen mijn oude bh's gepast, gewoon voor de lol, maar ik word er nog niet veel wijzer van.

Sport bh die ik van de bergman kliniek kreeg is 80B (Deze zit te krap)
Sport bh van de Hema gekocht, 80C, die zit prima.
Ik had nog wat oude bh's bewaard (voorgevormde, dat wel) in de maat 75E en die zaten prima vanmorgen.

misschien dat het bij mij komt omdat ik nog wat vocht heb in mn borsten, maar ik was ook verbaasd dat ik dus nog steeds 75E pas.
*zucht* kan ik nog geen leuke mooie behaatjes kopen ... in die grote maten hebben ze gewoon niet zoveel keus :(

Hoelang is het bij jou geleden ?

Groetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meid,

Het ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer je je operatie hebt gehad, je herstel duurt maanden, en om te herstellen houd je vocht vast, met als resultaat dat ze iets groter zijn.

Ook ligt het er aan hoe je bent geopereerd, voor / tussen / achter de spier, of ze nog kleiner worden.

Daarbij moet ik wel zeggen dat je 125cc minder hebt gekregen.. wat hooguit 1 maat kleiner is dan je vorige protheses..

 

@EsPop80

Er zijn echt genoeg leuke bh's te scoren in grotere maten hoor.. Ik heb 70H / 65I en ik kan altijd heel goed slagen. Kijk bijvoorbeeld eens bij chillyhilversum.nl of lace-lingerie.nl die hebben een enorm groot scala aan bh's. Als daar niets tussen zou zitten dan weet ik het ook niet meer ;)

Je hebt daarbij een lift gehad, een enorm ingrijpende operatie, waardoor je enorm veel vocht vast zult houden (kijk voor de grap eens in mijn albums hoe verschrikkelijk mijn boobs er uit zagen).. Heb geduld.. ik ben nu 10 maanden PO en ze zijn tot nu toe elke maand veranderd en mooier geworden.

Je borsten moeten nog indalen, er moet nog zoveel gebeuren..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn wel mooi rond geworden....ik oas nog steeds oude bh's maar volume is wel minder. Ze worden minder tegen elkaar aangedrukt 

ben nu 7 wk verder, ze voelen al heel echt en zacht, miet gewoon echt nog wennen Ad grootte

 

@EsPop80 bij jou nog verandering ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linf Ook ik pas mijn oude bh's nog. Ook al heb ik ze niet laten opvullen. Ik vermoed dat het nog door het vocht komt dat ik vast houd. Ik ben vandaag precies 6 weken verder. Het gaat heel erg goed. Gisteren weer begonnen met werken en sporten. Ging hartstikke goed en ik kan niet zeggen dat ik 's avonds meer vocht vast houdt dan de dagen daarvoor. Dus dan zal het goed gegaan zijn neem ik aan. Vandaag weer gewerkt en morgen werken en sporten. Even deze week aankijken en dan de balans opmaken.

@Elvira123 Ik ga zeker eens kijken bij de bh-shops :P Ben benieuwd !
Het gekke is dat ik niet kan zien of voelen dat er vocht in mijn borsten zit. Hoe weten of voelen jullie dat ?
Jou borsten zijn echt prachtig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meid. Het is moeilijk te zeggen hoe je ziet of voelt dat er vocht in je borsten zit.. Dat weet je pas als het er uit is en de fotos vergelijkt, althans dat had ik.. Ze worden ip een gegeven moment zachter en minder gespannen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Op 17 januari 2016 om 19:42 zei Linf:

Yesssssssssssss Ladies!

Vandaag op consult geweest bij Boerhaave, Dr van der Weij en gelijk keuze gemaakt.

29 februari word ik geopereerd: oude prothesen Eurosiliconen 375cc (85% gevuld) worden verwijderd, nieuwe van 250 cc Mentor worden geplaatst en tegelijkertijd een borstlift. Ik kom hier hopelijk op een cup c uit....mss eerder richting D

Ik ben zooooo blij! kan niet wachten..aftellen gaat beginnen. Nog 6 weken en dan heb ik mijn droomboobies!!!

 

xx

Hey Linf

Hoe gaat het nu met je en hoe is het resultaat? 
Ik zat net je foto's te bekijken en je voor- en nasituatie lijkt op die van mij. Mijn borsten zijn ook meer gaan hangen na m'n borstvergroting die ik heb gehad in maart 2015. Nu overweeg ik ook een lift want ik vind het maar niks wat ik nu heb. Jouw borsten zien er na 2 jaar nog beter uit dan wat ik heb na 1 jaar. Heb je foto's van hoe je borsten nu zijn? Ik ben zo benieuwd! 

Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

de lift heeft zijn werkling gedaan. Geen hangtieten meer maar had verwacht dat ik ook een aantal cups kleiner zou krijgen.....helaas

 

Ik ben hier eigenlijk heel erg verdrietig om, heb nog steeds mijn oude bh's van 70 F/ 70 FF aan

 

Ik heb heel duidelijk de wens neergelegd bij mijn pc dat ik verkleind wilde hebben naar een c cup of uiterlijk D cup

Hij gaf wel aan dat cups niet bestaan en dat de confectie die in het leven hebben geroepen. 

Ik ben teruggeweest en heb mijn teleurstelling uitgesproken, het was een zeer onprettig consult, hij voelde zich erg aangevallen, liep weg en kon niet meer normaal reageren. Zijn assistent was erbij en heeft hem teruggeroepen.

Hij zei dat ik wel kleiner kon krijgen maar dat ik dan weer een operatie moest ondergaan. Ik antwoorrdde daarop dat ik niet begreep dat hij ze niet meteen kleiner had gemaakt omdat ik echt die wens wel 1000 keer bij hem neergelegd hebt.

Hij antwoordde dat ik god om mijn blote knieeen moest bedanken dat ik de operatie zo goed verlopen was en hij al weken van te voren bezig was met de operatie. En dat ik blij moest zijn dat ik geen tepelnecrose had gehad want dat hadden veel vrouwen.

Ik was eerst helemaal perplex toen ik de kamer uitliep. Hoe kan je nu zo je patient behandelen.??? wat een arrogantie!

 

Later ben ik teruggegaan met mijn man en toen was hij heel rustig en aardig......Ik heb echt een diepe wond van mijn grote borsten.... ik dacht nu na deze operatie is mijn wens in vervulling gegaan.....ik kan overal bhs en bikinis kopen. NOu...NOT!!! Mijn shirts zitten nog steeds strak, niemand is het opgevallen dat ik "kleiner heb"

Je ziet natuurlijk wel verschil dat mijn borsten minder opgevuld zijn aan de bovenkant maar ik heb nog steeds de oude cups

De mensen om me heen zeggen : ja je hebt nog steeds grote borsten.

Ik voel me echt ongelukkig...........het enige waar ik wel heel tevreden mee ben is dat ze absoluut niet meer hangen

 

Waar gaat dit mis? Ik hoor van iedereen dat je gewoon met een wens kan komen ik wil die cup......

Hij geeft aan dat de enige oplossing is om tot een c of d cup te komen dat ik geen protheses meer erin moet zetten. Maar ik wil juist strakke en ronde borsten......hellup......

 

@best_boobie: heb jij nog advies?

groet Linf

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid, wat moet dat een enorme teleurstelling zijn, en dat je dan ook nog op die manier te woord word gestaan, lijkt me vreselijk,je bent al meer emotioneel en dan verwacht je toch dat een pc goed met je meedenkt,en weglopen is dan de weg van de minste weerstand, en vind ik echt niet kunnen.

En natuurlijk heeft die gelijk als hij zegt dat je blij mag zijn dat je er zonder complicaties door heen rolt,maar daar gaat het hier niet om, jij wilde kleiner, heb je duidelijk aangegeven,en dat is hier niet gebeurt, om wat voor reden dan ook, met als gevolg dat jij nog steeds niet lekker in je vel zit, en je er zwaar ongelukkig door voelt.

Enige wat ik je aan zou raden, ga eens naar een andere pc, en dan denk ik toch gelijk aan Nio, leg alles eens aan hem voor, en kijk wat zijn advies zou zijn, en vanuit daar kun je verder.

Anders blijf je alleen maar met de onzekerheid  en onvrede zitten, en dat is nergens voor nodig, dus ga een verwijskaart halen bij je huisarts ( als je naar het OLVG gaat, want daar heb je die nodig) en maak daarna een afspraak bij Nio.

Mocht Nio je ook geen uitkomst kunnen bieden ( wat ik me haast niet voor kan stellen hoor) kun je ook altijd nog denken aan Dr. Melis, in het Rode kruis ziekenhuis, of Kliniek Bloemingdael.

Je hebt niets te verliezen meis, je kunt er alleen maar mee gaan winnen.

Heel veel sterkte.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me wel bij Desert-Rose aan, maar ik denk dat ik wel een beetje begrijp wat van der Weij wilde aangeven (wat ie niet heel erg handig deed.. door het niet uit te leggen)

Wil je kleinere borsten, maar wel met prothesen om ze mooi strak te hebben, dan zal hij borstweefsel weg moeten halen.. Dat is eigenlijk een borstverkleining, en dan daarna prothesen erin.. Ik weet niet hoe dit in elkaar zit technisch gezien, en of dit mogelijk is.. Of dat de kans op complicaties niet vergroot, omdat je weefsel 'beschadigd' raakt..

Een second opinion is dus zeker aan te raden, zodat je weet of dit überhaupt mogelijk was in 1 operatie..

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose lief van je deze reactie! Mijn eerste operatie was bij Nio. Ik had een hele lege D cup en die heeft hij opgevuld met 375cc. Ik drufde toen nog geen lift. Maar de protheses gingen na 7 maanden zo hangen....net twee ballen in een zak. Geen Nio meer voor mij....

@best_boobie

Ben toen naar Van der Weij gegaan. Hij gaf aan dat dit echt niet zo had gemogen. Ik had veel vertrouwen in deze man en zijn werk zag er kundig en naturel uit.

Ik heb zo duidelijk aangegeven dat ik van cup FF naar een C wilde, ben zelfs nog extra terug gegaan. Hij antwoordde dat het in orde kwam maar dat hij niet met cupmaten werkte en hij niet kon garanderen of het een c of D zou worden. Ik mag aannemen dat hij zo kundig is dat hij wel kon inschatten dat het geen C of D zou worden. Hij benoemde de operatie als een borstlift en prothesewissel van 375cc naar 250 cc.

Hij gaf bij de 3 mnd controle aan dat dit de kleinste prothese is die ik kan hebben en als ik kleinere borsten wil dat ik dan moet kiezen voor GEEN prothesen

Ik kan me nog steeds niet indenken dat mijn cup F van nu niet kleiner kan! 

Ik ga na de zomer een second opinion aanvragen, een vriendin van mij heeft het over Laura Moser bij Velthuis kliniek. Iemand ervaring met haar?

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura Moojen - Zaal heet die.

Nou.. de breedte van de prothese moet wel in je borst matchen, anders worden je borsten heel puntig (bij een te smalle prothese)
Heb je een medium profile prothese? (misschien dat je me het nummer dat op je prothese paspoort staat even hier kunt neerzetten, dan kan ik het zelf nakijken)
Niet zomaar alles kan idd.. en een pc zou moeten weten en dus ook moeten kunnen aangeven wat hij mogelijk acht.. Hij moet zich daar dan vervolgens ook aan houden, en daar is het mis gegaan in dit geval.. Dat is echt balen, en absoluut niet de bedoeling natuurlijk..
Een low profile of medium profile prothese zou voor jou dan waarschijnlijk de beste optie geweest zijn.. dus als ie er een high profile in gestopt heeft, dan kun je daarmee terug gaan en aangeven dat het kleiner gekund had ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linf 

Ok aan de ene kant begrijp ik je reactie over Nio,maar aan de andere kant heeft het wel te maken met dat jij toen nog geen lift wilde, en dan is de enige mogelijkheid om alles op te vullen, met een risico dat je door huidoverschot toch hang gaat krijgen, en dat is iets wat soms niet op voorhand te voorspellen is, en wat toen jammer genoeg wel is gebeurt.

Nu is er een lift gedaan met protheses,dit vind je te groot,maar je hebt wel zelf aangegeven dat je bolling wilde aan de bovenkant, en dan kom je altijd uit op een High profile die meer projectie heeft, met als gevolg een grotere cupmaat.

Wil je echter kleiner met protheses, dan moet er eerst een bvk plaatsvinden, en dan een bv, om met protheses weer de bolling aan te brengen, maar dit is niet de meest ideale operatie.

Want ga je nu gelijk weer ( kleinere) protheses plaatsen dan blijf je toch met een grotere maat zitten, omdat met iedere prothese die je nu gaat plaatsen er altijd extra volume bij komt.

Dus je zult een keuze moeten maken, opgevulde borsten met bredere protheses wat BB al aangeeft,of een grotere cup met bolling.

Of de laatste optie,geen protheses meer en of een bvk, of een goede lift.

Dus dit zijn wel dingen waar je goed over na moet denken, en bespreken met een pc.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

@Linf Ben je inmiddels weer een keer op consult geweest? Ik heb 2x goed gesprek gehad met Dr. van Selms van de Jan van Goyen Kliniek in Amsterdam. Ik ga nu voor een borstlift zonder prothese en zou een grote C cup overhouden. Ik draag nu een 75E cup. Heb waarschijnlijk het volume van D maar omdat mijn huid heel slap is hem ik grotere cup nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi ladies

 

Even een tijdje offline geweest....4ik heb een moderate profile

Elke dag zitten mijn borsten me gewoon in de weg.

 

Ik ben bij dr Laura Mooijen zaal geweest voor een second opinion

 

Zij gaf aan dat zij de operatie HEEEEEL anders zou uitvoeren!

Zij zou bij mij gezien mijn slappe huid gaan voor een dual plane...never voor de borstspier. 

 

Ik kon het nooit goed verwoorden maar mijn borsten zijn groot.. met andere woorden niet in verhouding!

Zij gaf aan dat de afstand tussen tepel en borstplooi rond de 8 cm moet zijn en bij mij id deze 15 cm

 

Ok....ze wil me niet  opereren maar adviseert mij terug te gaan naar dr vd Weij.. pfff... een optie is om  een huidplooi uit te nemen en de onderzijde van mijn borst vast te hechten/ nieten aan mijn ribben

 

Ik ben  bljij dat zij dit constateert en wordt er ook wel moedeloos van.....tweede operatie,,, weer niet het gewenste resultaat.....wrs speelt de elasticiteit van mijn huid ook een rol

 

Feit is dat ik gewoon niet happy ben met mijn boobs, Ik negeer ze het liefste... ik hou niet van grooot maar zal moeten accepteren dat het dit is is met cup 70 F of anders de prothesen eruit moeten.

Ik ben 174 e weeg 60 kg....mijn borstbreedt is gweoon te breed voor een cup c...

 

Ik ga nu terug naar van der weij..

 

keep you posted en hoop dat ik ooit gelukkig kan worden met mijn borsten

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linf

Je hebt als ik het goed begrijp heb je al een lift gehad maar zijn ze nog steeds te groot. Zie een album met de situatie 2 jaar na je borstvergroting. Ben benieuwd wat Van der Weij nu adviseert. Welke techniek heeft hij de laatste keer toegepast? 

 

Ik heb 3 weken geleden een borstlift zonder protheses gehad bij Dr. van Selms en heb nu een mooie volle D cup die weer zit waar hij hoort te zitten. Hij is heel goed in liften zonder het gebruik van protheses. Zeker als jij geen grote borsten wilt. Ik zou ivm je slappe huid sowieso gaan voor dual plane als je toch het borstvolume mist van jezelf. Zal je toegang geven tot mijn album dan kan je de voor en na situatie zien. Heel veel sterkte met je situatie. Hoop dat je dit jaar toch eindelijk de borsten gaat krijgen die je altijd gewild hebt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zojuist bij dr vd Weij terug geweest.....heb dus een bottoming out

 

hij kan herstel operatie doen waarbij er een stuk huid wordt weggenomen. En dan wordt het weer aan de ribben vastgehecht 

 

ik heb wel mijn zorgen uitgesproken over dat ik bang ben om over een jaar weer bij hem te zitten ivm slappe huid.

 

dr laura mooijenzaal adviseerde om de prothese dual plane te doen maar vd Weij spreekt in het tegendeel omdat hij zegt dat ik een dikke huid heb en tevens een double bubbel zal krijgen. Dat verwacht laura ook maar ze zegt dat het effect beter is dan hoe het nu is

 

 

mijn vragen

- wie heeft dit ook meegemaakt.

- wordt het nu extra stevig gemaakt aan de onderzijde. Of krijg ik weer bottoming out.....

- ik lees wel eens iets van een interne BH....

 

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 februari 2017 om 21:06 zei Linf:

Zojuist bij dr vd Weij terug geweest.....heb dus een bottoming out

En dit heeft Laura over het hoofd gezien bij je SO??? En waarom wilde ze je niet opereren? 

 

Heel eerlijk vraag ik mij dus af of je met de aangeboden oplossing blij gaat zijn in de toekomst. Uiteraard is de bottoming out hiermee verholpen maar als ik je topic moet samenvatten ben je vanaf het begin niet blij met de groote van je borsten. Heb je ook de andere opties met je beide PC's besproken? 

 

Heb onderstaande topic voor je gevonden en misschien heb je er wat aan;

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linf Misschien een rare opmerking maar als je ze nu zo groot vindt waarom dan nog kiezen voor protheses en alle drama die ermee gepaard gaat. Het aantal cc's wat je nu hebt is ook niet eens. Keuze maken voor of achter de spier. Risico voor double bubble of bottom out. Een goeie lift kan ook heel mooi zijn. Push up bh en je hebt ook een mooie volle boezem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2017 om 10:10 zei mmmaaike:

@Linf Misschien een rare opmerking maar als je ze nu zo groot vindt waarom dan nog kiezen voor protheses en alle drama die ermee gepaard gaat. Het aantal cc's wat je nu hebt is ook niet eens. Keuze maken voor of achter de spier. Risico voor double bubble of bottom out. Een goeie lift kan ook heel mooi zijn. Push up bh en je hebt ook een mooie volle boezem. 

@BrownieG en @mmmaaike: jullie hebben idd een punt. En dat dwarrelt steeds door mijn hoofd. Opties zijn alles eruit en verkleining of deze correctie operatie. Ik denk dat als de verhouding goed is ik er wel vrede mee kan hebben. Mijn borsten zijn mooi rond, tepels zijn mooi. Met wederom een verkleining loop ik nog meer risicos op slechte genezing.

 

Laura mooijenzaal heeft dit idd zo benoemd als bottoming out. Die naam had ik niet meer onthouden en zij legde de nadruk op dat de verhoudingen niet klopten en dat aan de vorokeuren van vd weij lag, Ieder pc heeft nm l zijn eigen kijk op hoe een borst moet zijn.

 

Vanavond ga ik terug naar vd weij voor een langer consult en om de operatiedatum vast te leggen.

 

@best_boobie ik las dat jij ook een correctie van bottoming out hebt gehad. Ik zou graag wat foto's van je willen zien. Ik lees hier en daar dat het enorm veel pijn gaat doen maar dat neem ik voor lief......ik focus mij erop dat dit de laatse keer zal zijn en dat 3x scheepsrecht is.

 

Ik ben heel benieuwd naar hoe het litteken kom...wordt dit groter? langer? Krijg je geen vouwen aan de zijkanten omdat er slechts horizontaal  huid weggenomen wordt (je kan niks compenseren 3d gezien....ik als leek voorstellende)

 

bedankt voor jullie reacties! blij mee

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Nee ik heb geen correctie van bottoming out gehad, maar ben wel extra gehecht aan de onderkant en aan de zijkant (pocket kleiner maken)

Ik had prothesen die 2 cm te breed waren. Dus toen ik daarna dit liet corrigeren, moest mijn borstplooi verhoogd worden, wat op ongeveer dezelfde manier gedaan wordt als idd bij bottoming out :)

 

In het begin is je litteken gedeukt,  dat kan flink zijn en je gaat denken; komt dit ooit nog goed. Pijn is heftiger dan met een gewone bv, maar bij mij met een goed medicatie schema van paracetamol,  celebrex en af en toe een tramadol toch goed te doen.  Ik kan je evt tzt wel helpen met een goed schema,  moet je me ff een pb sturen dan :)

 

Ik ga jou even toevoegen aan mijn album (s) 

Kun je even kijken hoe het eruit zag en hoe het 'opgedroogd' is :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net weer bij vd weij geweest

alle maten zijn opgenomen en de operatiedatum is gesteld op 19 mei.

hij gaf aan dat de afstand van onderzijde tepelklemmen tot aan litteken 10 cm.is en van litteken naar borstplooi 3 cm

 

ik begreep dat de eerste afstand 8 cm moet.zijn. hij geeft aan dat hoe groter je cup hoe groter deze afstand

 

@best_boobie ben benieuwd naar jouw foto's! en wil graag voorbeeld van medicatie schema

 vd weij gaf aan paracetamol en evt diclofenac.

heb vorige keer tramadol gehad maar had veel nare klachten toen ik stopte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.