Ga naar inhoud

Linf : 29 februari 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave : 19 mei 2017 hersteloperatie wegens bottoming out


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Eindelijk!!!! Gisteren geopereerd en letterlijk valt er na jaren een lichamelijke en psychische last van mijn schouders. Van cup 65 FF naar een D, denk ik....sportbh geeft 80 d aan.

operatieverslag is bijna gelijk aan die van boobie 92...zelfde arts en zelfde anesthesisten.

ik was heel zen had er zo een zin in! narcose zag ik niet tegenop, lekker slapen met met mooie stevige en kleinere borsten wakker worden....wat een mooie gedachte!

na operatie had ik best veel pijn. Ze hebben toen max pijnbestrijding in infuus gedaan. Deed de scherpe kantjes eraf maar was nog heel pittig. Pas na extra paracetamol en tramadol ging het beter .

 

lekker Netflix gekeken en gegeten.

inslaper gehad om 2300 uur en tot 500 met af en toe wakker worden geslapen. Viel me reuze mee.

wel vandaag nog tramadol..... ritje naar huis was ff pittig. Thuis even opgezeten maar snel weer naar bedje gegaan. 

Ziekmhuisbed lag echt perfect. Bed thuis is te zacht en zakt weg in kussens.....dus pijn neemt toe.

zwelling is enorm toegenomen, heb nu ook zijtieten haha....dag drie schijnt pijn en zwelling oo de too te zijn dus we kunnen na morgen weer aftellen

 

heb al foto's genomen...en OMG wat een verschil. Ik keek net vd zijkant id spiegel en schrok helemaal op zo klein haha...ben ik dat??

tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linf, fijn dat je weer terug bent! En gefeliciteerd met je nieuwe lijf! 

Ik wil ook graag door Dr. van der Weij geopereerd worden, hetzelfde als jij maar dan eerst een borstvergroting en volgend jaar ooglidcorrectie. 

Ben benieuwd naar je foto's van hoe het geworden is! 

Sterkte met je herstel en geniet ervan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ladies

hele heftige nacht gehad....veel pijn, zwelling is op max en knallende koppijn

aan een onderzijde vd borst veel wondvocht maar kan niet weg omdat het een watervaste pleister is. Nu gaf de arts aan dat ik deze met een naald moest doorprikken.....lukte deel en toen ging ik bijna onderuit.

vandaag dus dag twee PO, kijk uit naar Vlg wk

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen

na een heftige nacht en ochtend gaat het nu weer een stuk beter .

wond is verzorg door mijn vriendinnetje die op de iCwerkt en heb lekkere douche kunnen nemen.

tijdens de nacht nam ik geen medicatie, gat is dan te groot.

de rugsteun voor in bed is een echter aanrader!

zo weer lekker slapen

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linf je zult het niet raden... Ik ga toch voor lift met prothese ik wil wel grote tieten dus het wordt denk ik 500cc. Ben zo veel dingen vergeten te vragen... Dus je krijgt net als bij bv ook een sport bh aan? Als je de pijn moet vergelijken met je bv is het erger of hetzelfde? Ik kan niet wachten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

 

gefelciteerd met je beslissing. Ik had het jaren eerder moeten doen, je krijgt er geen spijt van

pijn is vergelijkbaar denk ik.

ik heb nu minder pijn  :-)

ik hb nu goede pijn stillers genomen iets wat ik bij de eerste operatie niet kreeg, terwijl ik een complicatie had....nu is alles super goed gegaan

ik heb nu ook twee wk vrij en virige keer een week....en dat is erg heftig. Uiteindelijk wel nog een week mijn werk tien moeten uitstellen 

ben nu precies een week verder en kan zeggen dat het nu lekker gaat maar werken zou nog te snel zijn.

 

wanneer word je geopereerd? En waar?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linf! Ik mocht na tien dagen weer op mn zij, vertelde Nio. Moest zelfs anders zou ik te veel rugpijn krijgen zei Nio.

hoe dat zit als je een lift hebt gehad weet ik eigenlijk niet... Zou t toch ff aan ne arts vragen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon pas na 2,5 week met heel voorzichtig zijn op mijn linkerzij liggen. Zaaaaalig! Een week later kon rechts ook, maar ik had/heb complicaties rechts dus dat is weer even gedaan. 

 

Van de chirurg mocht ik na 1 week op mijn zij slapen, maar dat ging niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei motorbabe:

Ik mocht naar 2 weken zei diana gabriels in een mail. Maar dinsdag controle gehad en die arts zei dat ik zoveel mogelijk op de rug moest slapen....

 

Wat diana zegt ALTIJD checken bij je eigen pc... de pc is verantwoordelijk,  en diana heeft geen medische achtergrond. 

Goed dat jij het even bij je pc nagevraagd hebt :35:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het slapen op de rug wel al zat hoor.......heb een week met een rugsteun geslapen zodat de zwelling goed weg kon. Sinds drie nachten weer plat...en tjezus wat een rugpijn hahaha......je spieren passen zich zo snel aan!

nu slaapt het weer lekkerder. Pc zei dat ik voorzichtig aan mag proberen maar nog niet helemaal op de zij ivm druk op de littekens. Heb een ankerlitteken dus nog voorzichtiger aan. Is ook best gevoelig maar kan niet wachten om weer op zij ingedoken id kussens te kruipen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook absoluut geen rug slaper ...volgens mij moest ik na de bvk 1 week op mijn rug slapen .

Heb 2 weken de sport bh dag en nacht gedragen ..

En de eerste tijd heb ik bij het op de zij slapen een klein kussentje onder de borst gehad .

Dat was heel prettig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dag na mijn operatie, kwam mijn PC bij mijn bed om naar mij te kijken. Ik vroeg hem of ik op mijn zij mocht slapen, omdat ik in verband met rugklachten, niet op mijn rug kon slapen. De arts zei dat ik gewoon op mijn zij mocht slapen. Dus dat heb ik dan ook een dag na operatie al gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Wendely:

Een dag na mijn operatie, kwam mijn PC bij mijn bed om naar mij te kijken. Ik vroeg hem of ik op mijn zij mocht slapen, omdat ik in verband met rugklachten, niet op mijn rug kon slapen. De arts zei dat ik gewoon op mijn zij mocht slapen. Dus dat heb ik dan ook een dag na operatie al gedaan. 

echt? oh wat fijn!! het lukt mij nu wel al op rechts te slapen, links is nog heel onprettig,maar gewoon elke keer even langer erop liggen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.