Ga naar inhoud

Linf : 29 februari 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave : 19 mei 2017 hersteloperatie wegens bottoming out


Aanbevolen berichten

Dag ladies

Na ruim 2 jaar ben ik hier weer.

Ik heb 2 jr geleden door dr Nio mijn borsten laten opvullen door prothesen

Ik had altijd DD/E maar na zwangerschappen een lege D. Als ik op mijn zijde lag was het alleen een hoopje huid

Ik vreesde voor een BVK vanwege de lange duur dat je eruit bent en heb een eigen praktijk....en ook vreesde ik voor de littekens.....

Mijn enige wens was weer mooie volle borsten die niet hingen. Dr nio wilde er 500-550 cc indoen. Ik ben 174 en weeg 60 kg....veel te groot! Ik heb gekozen voor 375 cc en dan 80% gevuld.

Na de operatie was ik heel erg blij, ja ze waren groot! maar ze hingen niet meer...mijn cupmaat werd 60 FF

Ik kon nergens leuke bh vinden; geen strapless jurkjes aan zo zwaar dat ze zijn

Ze zijn in adgelopen tijden enorm gaan hangen. Zomers zweet ik me een ongeluk eronder....

Ik was voor controle van mijn ooglidcorrectie in de Boerhaave kliniek en vroeg de arts om advies: hij schrok dat ze zo hingen en dat na 2 jaar!

Ik heb nu de knoop doorgehakt en ga voor een BVK met prothesen. Dat noemen ze toch een borstlift dan. Mijn wens is terug naar een C cup......oh wat zal ik gelukkig zijn!

Nu nog de vraag waar ik het ga laten doen

Ik hoor veel over de Wellnesskliniek. Zijn er bij die het daar hebben laten doen? en welke arsten zijn daar? en hoe lang hebben jullie herstel gehad voordat jullie weer op de been waren?

groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben afgelopen maandag geopereerd in boerhaave door dokter van der weij.

Ik heb een benelli borstlift en een bv gehad. Dr van der Weij vertelde dat het herstel ongeveer 6 weken is. Ik moet zeggen nu bijna een week verder voel ik me goed, en ben ik blij met het resultaat.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste consult was bij Bergmankliniek Dr Koopmans. Het gesprek ging erg vreemd hij propte er een paar protheses in en dat was het mijn wensen kon hij niet waar maken en hij had ook niks op gemeten. Binnen 10 min stond ik weer buiten. De prijs daar was 5500 euro en dan zou ik een borstlift krijgen anker model en hij wilde niet 2 verschillende cc's gebruiken om mijn borsten gelijk te maken

Mijn tweede consult was bij Boerhave.

Dokter van der Weij kwam bij mij over als een kundige arts die weet waar hij over praat. Al mijn wensen die ik had kon hij waar maken. Ik kon een benelli borstlift krijgen en hij zou er voor zorgen dat ik 2 gelijke borsten kreeg. Mijn cunsult duurde 45 min en alles werd nauwkeurig op gemeten.Ook de prijs 4700 euro vond ik niet duur.

De nazorg is ook super je krijgt ook 4 06 nummers mee die je 24 uur per dag kan bellen in geval van nood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Ik heb 2 jr geleden mijn borsten laten opvullen van een lege d met 375 cc voor de spier. Euro silicone 85 procent gevuld bij dr nip.

Hij wilde er 500 cc indoen om ze Mac te vullen maar ik.heb altijd een hekel gehad aan grote borsten. ....

Na een jaar zijn ze verzakt en nu na 2 jr ben ik zo verdrietig dat ik een borstlift wil laten doen. Zou zo graag een cup c willen en ststrakke borsten. ..lekker zonder bh..geen zweetpartij eronder.

En ze zijn zooooo zwaar in een bh..cup ff en soms g.....Kijk als ze.nu niet hingen. ..

Bekijken jullie mijn foto's eens....en zeg eerlijk wat jullie ervan vinden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even in je galerij gekeken en snap wel wat je bedoelt. Wat gek dat ze na de vergroting/opvulling toch weer zakken. Ze zien er wel heel natuurlijk uit, maar kan me voorstellen dat je ermee zit. Met n BH denk ik dat je wel n mooi decolleté hebt toch? Alleen lastig om in die maat een BH te vinden lijkt me? Is ook nooit goed de een vindt ze te groot, de ander (ik) te klein haha, we blijven vrouwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi volume heb je! Moet inderdaad wel eerlijk zeggen dat ik ook zie dat ze in 2 jaar tijd best wat meer zijn gaan hangen. Zonde hoor, het waren zulke prachtboobs! Denk dat je even een afspraak moet maken bij een PC, want hier is vast iets aan te doen. Je hebt de hele operatie natuurlijk gedaan om blij te worden en nu je hier juist weer verdrietig van wordt... dat is natuurlijk heel erg balen! Hoor vaak dat dr. Nio goed is hiermee?

Dikke kus in ieder geval!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er wel heel natuurlijk uit.

Ik snap alleen niet zo goed waarom er noet meteen een lift is gedaan?

Gewoon even contact opnemen met je pc.

Hij moet dit toch oplossen? Of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat je een consult hebt gemaakt met je huidige pc en een consult bij van der Weij. Dit gaat vast helemaal goed komen! Je onderneemt nu actie, dus let maar op, voor de zomer ben je helemaal klaar voor nieuwe bikini's en loop je vol trots over het strand (of waar je dan ook wil lopen in bikini... :P )

Misschien had het destijds wat beter gevuld geweest met 500cc maar ben het met je eens dat je dan nog zwaardere borsten zou hebben en waarschijnlijk nu ook hang.

Ben wel erg benieuwd wat je huidige pc gaat zeggen over je situatie... Ik krijg 500cc voor de spier ook via deze pc, ik hou m'n hart (of boobs) vast! Mijn voorsituatie is wel totaal anders dan de jouwe.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ben het wel een beetje met BeeCee eens, dat de 500 cc destijds misschien meer opgevuld had, maar ik moet zeggen, in het begin had je hele mooi boobs.
Nu heb je idd meer hang gekregen, en dat heeft alles te maken met kwaliteit van huid (wat niet altijd vooraf te bepalen is) en misschien met hoe vaak je een bh draagt? Ben zelf erg van het continu een bh dragen overdag (ook 's avonds) als je een bv hebt laten doen, aangezien dat toch voor wat meer ondersteuning zorgt. Maar kan best dat je dat toch gedaan hebt hoor, dus het zijn geen beschuldigingen naar jou toe uiteraard!

Destijds zou dual plane waarschijnlijk niet gekund hebben, ivm de hang die je toen al had. De kans op double bubble was te groot, vandaar dat de keuze destijds wel goed overwogen is, en waarschijnlijk de enige juiste was.

Waarom is er destijds niet gekozen voor een lift? MIsschien dat je te jong was? Dat kan, want dat wordt toch vaak als argument gebruikt en is natuurlijk ook wel begrijpelijk. Hoe jonger, hoe steviger je huid vaak en hoe langer je met je boobs kunt doen :)

Ben benieuwd wat van der Weij en Nio gaan zeggen! Houd ons maar op de hoogte als je wilt.

Je hebt twee goede pc's uitgezocht voor een consult, dus komt vast helemaal goed!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, ik zag net je commentaar bij je foto staan, en geloof mij maar, je loopt echt niet te zeuren en je bent niet ondankbaar, dat moet je echt niet denken.

En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Nio nu zal zeggen, ja dan had je toen maar moeten luisteren toen ik zei 500 cc, want jij hebt toen ook duidelijk aangegeven dat je geen mega grote borsten wilde hebben.en met 500 had het veel groter geworden dan nu, en nu vind je ze al huge.

Denk nu ook dat het grootste probleem wat meespeelt dat je die hang hebt,en dat is goed op te lossen met een lift, en over het algemeen vallen de littekens daarvan ook reuze mee.

Ik zou gewoon open het consult ingaan en ik hoop voor je dat alles goed gaat komen.

heel veel succes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag om een verkleining plus opvullen met protheses.

Hierom twijfel ik dus ook. Ik heb ook een slappe d/e cup (wel een lift gehad 4 jaar geleden). En ben bij nio geweest en hij adviseerde eerst opvullen met 200cc. Maar hij merkte al snel dat ik bang ben op weer hang borsten. En ik zei dat ik stevige ronde borsten wou. Toen adviseerde hij om 200cc weg te halen van m'n eigen borsten en 204cc terug te plaatsen.

Maar ik twijfel nog zo. Ze hangen nu niet maar ze zijn wel slapjes. Ik weet zeker dat het wordt opgelost voor je! En ik was 22 toen ik een lift kreeg. En de littekens vallen reuzen mee! Liever een paar littekens dan hangers toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Yesssssssssssss Ladies!

Vandaag op consult geweest bij Boerhaave, Dr van der Weij en gelijk keuze gemaakt.

29 februari word ik geopereerd: oude prothesen Eurosiliconen 375cc (85% gevuld) worden verwijderd, nieuwe van 250 cc Mentor worden geplaatst en tegelijkertijd een borstlift. Ik kom hier hopelijk op een cup c uit....mss eerder richting D

Ik ben zooooo blij! kan niet wachten..aftellen gaat beginnen. Nog 6 weken en dan heb ik mijn droomboobies!!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.