Jilly

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare

Recommended Posts

Hej jilly!

Ja voor het sporten kan hij inderdaad nog uitkomst bieden, maar verder: weg met dat ding haha!

Ja wat je zegt over de na/controle dat heb ik ook hoor. Wil gewoon weten of alles goed zit.

Ben trouwens ook net gebeld door valerie: Ik ga op vrijdag 12 november voor de na-controle: ben dan 7,5 week PO.

Met mij gaat t prima hoor. gisteren wat te veel gedaan en dan voel ik t wel hoor. Maar met een dochtertje van bijna 2 in huis valt het niet altijd mee om rustig aan te doen.

Ik moet volgende week dinsdag weer beginnen... Bah heb er echt nog geen zin in

xxx

Hi A70,

Inderdaad... ik ga dat ding echt alleen nog maar dragen in extreme gevallen want heb nu een gewone BH aan en dat voelde vanmorgen een beetje vreemd en onveilig maar ben er ondertussen alweer helemaal aan gewend hoor

Ah super dat je ook al een datum hebt voor nacontrole!

Het geeft gewoon een zekerder gevoel he. Ik zal dan 8 weken PO zijn dus denk wel een goeie periode om eens alles te checken

Ben al volop aan het denken of ik bepaalde dingen nog wil vragen...

Heb jij zo nog dingen die je wil weten?

Ja, begrijp maar al te goed dat het niet altijd even simpel is om het rustig aan te doen. Zeker als je je beter en beter begint te voelen.

En met zo'n ukje in huis, is dat zeker niet evident he.

Probeer tussentijds gewoon veel te rusten en dan zal dat allemaal wel meevallen.

Om te gaan werken had ik ook TOTAAL geen zin, alhoewel de afwisseling en bezegheden ook wel welkom waren. 't Was een dubbel gevoel en jammer genoeg moeten we altijd een keertje teruggaan he.

MAAR positief bekeken, vanaf nu kan je dan wel gaan werken met een prachtige boezem

XXX

@Daffy, hihi, niet getreurd meid, er staat een beetje vervuiling achter de link, je moet gewoon alles weghalen wat achter de .nl staat in de adresbalk en dan werkt het wel!

Hey meid!! We zijn vanaf vandaag voorgoed verlost van de harnass!!

Jeetje, wat zijn die 6 weken snel voorbij gegaan he.

Ik durf nog helemaal niet zonder bh te slapen maar ga het zo wel proberen.

Wat ga je allemaal vragen tijdens de na controle? Ik wil binnenkort ook op controle maar is nogal lastig vanuit Nederland.. Vraag me sterk af of de huid tussen mijn borsten nog soepeler word want dat staat nog erg gespannen.

Je borsten zien er echt prachtig uit meid!!

Hoi Jilly

gefeliciteerd met je 6 weken..

eindelijk verlost hihi..

Ik weet ook nog niet of ik op nacontrole ga.. Is lastig vanuit Nederland inderdaad!

Liefs en geniet ervan zonder bh te slapen

Ja het zal inderdaad best even vreemd zijn om de bh niet meer te dragen. Maar als je eenmaal al die mooie lingerie aan kan, verlang je er vast niet meer naar terug!

Ja inderdaad aan t werk met een prachtige boezem, maar die houd ik toch liever verborgen voor mijn (20 vrouwelijke) collega's

Maar het is ook wel weer goed als het gewone leven weer begint.

Ik vind die 8 weken ook wel een mooie periode om op controle te gaan. Heb op t moment nog niet echt vragen denk ik, maar zit nu nog een beetje in de herstel periode en hoop dat de ongemakjes die ik nu af en toe heb dan weg zijn...

Maar als je een goede vraag hebt, hoor ik hem graag!!!

xxx

Maandagmorgen naar de gyneacoloog op jaarlijks onderzoek... Die zal ook schrikken als hij me terugziet

Daarna op nacontrole bij Dr. Plovier, ben benieuwd wat hij gaat zeggen :-)

Hopelijk is alles OK en zoals voorzien... Ben toch wel wat zenuwachtig

Fijn weekend iedereen!

XXXiez

gyneacoloog, elk jaar?

maar die ziet je toch niet helemaal naakt, dus niet je boobs?

Nou ben reuze benieuwt hoe het is op na controle !!

Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs en een fijn weekend

Guest evi1981

ben ook benieuwd hoe het zal gaan bij de nacontrole!!

Hihi, ben ook al naar m'n gyneacoloog geweest voor m'n jaarlijkse controle en heb het maar meteen gezegd voor ik me uitkleedde, hij was heel positief erover, zei dat ik gelijk had dat ik het had laten doen. Hij zei ook dat hij nu beter m'n borstweefsel kon onderzoeken door het feit dat die prothesen erin zitten.

Hij onderzoekt ook je borsten?

Wat doet ie zoal precies?

Is dit elk jaar nodig?

Hihi sorry voor die vragen hoor, maar wat dat betreft heb ik daar nog geen verstand van!!!

Kan niet voor Jilly spreken natuurlijk, maar bij mij doet ie bij het jaarlijkse onderzoek (uitstrijkje) ook onderzoek van het borstweefsel (dmv voelen, zoals ik zelf ook probeer maandelijks te doen, als ik het niet vergeet

), vind het wel fijn als hij daar ook aandacht aan besteed. Ben je toch weer wat geruster als hij zegt dat alles normaal aanvoelt.

Hej Jilly,

Succes orgen bij de na-controle, post je even en berichtje?

Ben toch wel benieuwd hoe dit in zn werk gaat zeg maar, wat ik kan verwachten...

Hmmm de gynecoloog heeft bij mij ook nog nooit mn boobs onderzocht hoor en kwam/kom er ook geregeld, zeker sinds mn zwangershap.

Maar mijn gynecoloog is een vrouw, misschien is dat de reden?? Geintje!!! haha

liefs

Bedankt voor je antwoord Eefje...

Ik had er geen idee van dat dit elk jaar moest gebeuren joh, vanaf welke leeftijd dan?

Ik zou ook bij een vrouw gaan denk ik hihi.. Maar dat is meer een principe kwestie..

Succes morgen met je na controle Jilly, ben reuze benieuwt wat dr.plovier allemaal zegt...

Liefs

hahahahaha, zou dat de reden zijn denk je!
Maar hij is verder heel profesioneel hoor, heb er geen vreemd gevoel bij.