Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hij onderzoekt ook je borsten? :rolleyes:

Wat doet ie zoal precies?

Is dit elk jaar nodig?

Hihi sorry voor die vragen hoor, maar wat dat betreft heb ik daar nog geen verstand van!!! :unsure:

Kan niet voor Jilly spreken natuurlijk, maar bij mij doet ie bij het jaarlijkse onderzoek (uitstrijkje) ook onderzoek van het borstweefsel (dmv voelen, zoals ik zelf ook probeer maandelijks te doen, als ik het niet vergeet :blush: ), vind het wel fijn als hij daar ook aandacht aan besteed. Ben je toch weer wat geruster als hij zegt dat alles normaal aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Jilly,

Succes orgen bij de na-controle, post je even en berichtje?

Ben toch wel benieuwd hoe dit in zn werk gaat zeg maar, wat ik kan verwachten...

Hmmm de gynecoloog heeft bij mij ook nog nooit mn boobs onderzocht hoor en kwam/kom er ook geregeld, zeker sinds mn zwangershap.

Maar mijn gynecoloog is een vrouw, misschien is dat de reden?? Geintje!!! haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord Eefje... :)

Ik had er geen idee van dat dit elk jaar moest gebeuren joh, vanaf welke leeftijd dan? :rolleyes:

Ik zou ook bij een vrouw gaan denk ik hihi.. Maar dat is meer een principe kwestie..

Succes morgen met je na controle Jilly, ben reuze benieuwt wat dr.plovier allemaal zegt...

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm de gynecoloog heeft bij mij ook nog nooit mn boobs onderzocht hoor en kwam/kom er ook geregeld, zeker sinds mn zwangershap.

Maar mijn gynecoloog is een vrouw, misschien is dat de reden?? Geintje!!! haha

:152: hahahahaha, zou dat de reden zijn denk je! :154: Maar hij is verder heel profesioneel hoor, heb er geen vreemd gevoel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord Eefje... :)

Ik had er geen idee van dat dit elk jaar moest gebeuren joh, vanaf welke leeftijd dan? :rolleyes:

Ik zou ook bij een vrouw gaan denk ik hihi.. Maar dat is meer een principe kwestie..

Succes morgen met je na controle Jilly, ben reuze benieuwt wat dr.plovier allemaal zegt...

Liefs :58:

Ik ga al sinds m'n 20ste langs, maar normaal wordt aangeraden (hier in België toch) om de 2 à 3 jaar een uitstrijkje, maar mijn gyneacoloog staat erop dat ik jaarlijks langskom, hij vind die tussentijd veel te lang mocht er iets mis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook jaarlijks op controle hoor (heb wel eerder beginstadium van baarmoederhalskanker gehad) en dan onderzoekt mijn gyné ook altijd mijn borsten.

Ze zal ook verschieten, moet in januari gaan...

Jilly, ben benieuwd wat dr plovier je gaat zeggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi meiden,

Gisteren dus op nacontrole geweest bij Dr.Plovier in zn nieuwe kliniek...

Ik was er erg van onder de indruk, zowel de kliniek als Dr.Plovier zelf :lol:

Wauw, echt een super moderne, mooie, propere en makkelijk bereikbare kliniek. Ook Valérie (verpleegster/receptioniste) is superlief en vriendelijk !

En de dokter, tja, dat was me de dag van de operatie niet opgevallen (had ik dan toch zenuwen mss :-)) maar gisteren :blush:

We hebben eerst wat gepraat over het algemene herstel, gevoel, resultaat ed en mocht me dan uitkleden voor een check-up.

Alles was zoals het hoorde, zag er heel goed uit en hij was zelf erg tevreden over het resultaat!

Ik was natuurlijk dircet gerustgesteld en erg blij :43:

Ik heb nadien nog een korte rondleiding gekregen in zn nieuwe kliniek en ik moet zeggen... Ik weet nu al waar ik een eventuele volgende ingreep zou laten doen hoor :3:

@ Mii: Ik ga sinds 5 jaar jaarlijks op controle bij de gyneacoloog voor een uitstrijkje en boobie-check. Dit vooral omdat mn schoonmoeder al 2 keer het verscheurende nieuws van kanker heeft gekregen en ik daarvan toch wat angst gekregen heb en die kan ik dan toch wat uitsluiten door een jaarlijkse controle. En bij elk verontrustend iets, stuurt hij me direct door en kan je achteraf gerust zijn he (vorig jaar moest ik ineens een echo laten nemen voor de zekerheid omdat hij toch iets zekerder wou zijn en gelukkig was er niks aan de hand :-))

Goh, ik sta er eigenlijk niet bij stil dat mn gyneacoloog een man is. Ben vooral afgegaan op de goeie referenties van kennissen en familie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jilly

Das nogal een verschil dan met Beaucare!

Fijn dat alles zo goed ging !!

Hihi, ik weet ook zeker dat als ik nog eens ga bij dr.Plovier ga!

dan komt die mooie kliniek er goed van pas.. :D

Ik wist dat niet eens dat elk jaar veel gedaan word joh!

Wel goed dat je het elk jaar laat controleren..

Ik wacht er voorlopig nog maar mee hihi!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jilly,

Ik ben heel benieuwd naar je borsten zou ik je ww mogen? :blush:

Wat fijn dat je na controle zo goed was voelt fijn he als je arts het ook mooi vind :D

Hihi en wat vond je van plovier? :blush:

Ik zat vandaag ook ineens de denken waar ik ooit een wissel wil duurt nog lang maar schoot ineens in mn hoofd :P

Vind het heel goed van je dat je je elk jaar wil laten controleren ^_^ Zelf wil ik dit ook gaan doen vanaf mn 20 ste. Mn ''oma'' heeft dit ook dus ik heb er ook wel schrik voor. Beter voorkomen dan genezen ;)

Geniet van je boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jilly,

Fijn dat je goede nacontrole hebt gehad, en dat alles goed werd bevonden door dr. Plovier! Hahaha, wel grappig dat je onder de indruk was van hem en het je niet was opgevallen op de operatiedag, hahahaha, wat zenuwen met een mens kunnen doen hé! :4:

"Goh, ik sta er eigenlijk niet bij stil dat mn gyneacoloog een man is. Ben vooral afgegaan op de goeie referenties van kennissen en familie :-) " Heb net hetzelfde gevoel, ben ook afgegaan op goed referenties van vrienden en vind er helemaal niets vreemds aan eigenlijk. ;) Ga er dan ook al 17 jaar ondertussen.

Nou, geniet ook maar fijn van je mooie boobies meis!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jilly,

Ben blij dat de nacontrole zo goed verlopen is!

De kliniek is echt fantastisch hé :136: en dan die bakker beneden is goed voor degenen die moeten wachten

Zeker dag en nacht verschil met beaucare, ben blij dat ik het geluk gehad heb van bij be-clinic geopereerd te zijn. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Jilly,

Wat fijn dat de na-controle zo goed is verlopen! Ben nu zelf ook wel heel nieuwsgierig geworden naar be-clinic. Over een ruime 2 weken ga ik t met eigen ogen zien...

"Goh, ik sta er eigenlijk niet bij stil dat mn gyneacoloog een man is. Ben vooral afgegaan op de goeie referenties van kennissen en familie :-) "

Was maar een flauw grapje hoor van mij!!!

Maar heb inderdaad nog nooit een borstcontrole gehad bij de Gynecoloog, maar het is ook nooit ter sprake gekomen, maar als ze dit wel zou doen, zou ik dit alleen maar heel goed vinden!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.