kiki72 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Hallo, Ik ben Kiki en ik ben afgelopen woensdag geopereerd in Hilversum. Na 2 zwangerschappen incl. borstvoedingen zagen ze er niet meer uit zoals het was. Aan beide kanten is een prothese geplaatst van 330 cc dual plane. De pijn valt me tot nu toe mee. Het is allemaal nog wel gezwollen, maar dat gaat wel weg. Het slapen valt me wel tegen. Dat doe ik half rechtop . groetjes, Kiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Heerlijk dan voel je weer echt vrouw en niet alleen meer moeder! Of heb jij dat niet?Ik in ieder geval wel!GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pip Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Hoi Kiki72, Ik ben ook geholpen in de Velthuiskliniek maar dan in eindhoven! Ik heb alleen een bv gehad. Sinds vandaag word de zwelling een stuk minder alleen het slapen is nog steeds een drama. Ben vroeg wakker en veel last van mijn rug. Maar je moet er wat voor over hebben, en net wat Mols1234 zegt je voelt je weer vrouw. Ook ik heb 2 kinderen en na mijn zwangerschappen was er niets meer van over(kleine a) Succes met je herstel en lekker rustig aan doen. Liefs Pip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pat* Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Hey Kiki,Ik lees zojuist dat je pas geleden geholpen bent. Wat fijn dat de pijn tot nu toe mee lijkt te vallen. Ik krijg zelf dus een prothesewissel en er is ook gekozen voor dual plane. Ik maak me best zorgen over hoeveel pijn t zal gaan doen erna. Fijn om te lezen dat het ook mee kan vallen.Veel plezier van je nieuwe boobies girl1Groetjes Pat Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki72 Posted April 4, 2009 Author Share Posted April 4, 2009 hoi hoi, Bedankt voor jullie reacties! Ik voel me idd weer wat meer vrouw haha. Raar is dat he? Vanmorgen voor het eerst onder de douche. dat vond ik heel eng. Ik durf niet lang zonder de bh omdat ik dan bang ben dat de boel ontploft. Dus ik heb maar met de bh onder de douche gegaan. Moet kunnen toch? Ik voel me sinds vandaag een stuk beter. Ik heb zelfs de was al gedaan. Het slapen is nog niet super maar ja, zo nu en dan slaap ik tenminste. Liefs, Kiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Hoi Kiki, Ook ik heb een afspraak staan voor een consult bij de Velthuiskliniek. Wat mag je al snel onder de douche, wel zo fijn lijkt me. Ach en met BH, je moet maar zo denken, is die vast in de voorwas geweest. Zo'n raar idee is dat trouwens niet, het voelt vast een stuk fijner met dat beetje extra steun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts